Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

til deg som lurte etter tips om å tjene raske penger:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
skaff deg en "Titan", en pengepransport, så lagre den i garasjen. så drar du til den "Rim Jobs" som ligger sprint-distanse fra en våpen-butikk( helt sør tror jeg), så kjøper du masse granater. så spawner du bilen, kjører den ut i veien, lobber 2 'nades inn vinduet, og det spretter det ut ca 4-5000 av bilen. så gå til mannen bak disken hos "Rim jobs", og spawn bilen igjen for 500 $. rinse and repeat.

9200978[/snapback]

RASKERE METODE

Om du har huset til Lopez er det bedre å bruke.

Nå bør du helst også ha Pimp Cane siden den har unlimited ammo )du må bare hente i huset når du går tom, og den har 116 kuler eller noe, kraftig som faen.

Parker en Titan i garasjen, finn en Quota, parker den inn etter Titanen, så er begge lagret i garasjen med Titanen nest nederst og Quota nederst, henholdsvis. Velg Titan, la den stå inni garasjen, skyt den med Pimp Cane (eller hvilket som helst annet våpen) til den sprenger, men før "sprenge-animasjonen" er ferdig (viktig!), så går du i "velg-bil-fra-garasje"-menyen og trykker opp med analogen så du kommer til Quota, og velg den, gjør dette så fort du kan.

Quota er liten, så pengene som ligger strødd rundt er lett å komme til, og der har du hensikten med den.

Nå når du skal gjøre det på nytt, velg Titan, og reparer den for 500$, nå skal det komme røyk ut av panseret på den, selv om den er reparert.

Skyt den en gang med hvilket som helst våpen, men ikke vær for nær, fordi den sprenger av hva som helst, du kan sende den SAKTE inn i en vegg og den går til gokk, så hold deg på trygg avstand. Igjen, før sprenge-animasjonen er ferdig, gå i menyen og velg Quota, og samle opp pengene som ligger overalt.

Gjenta til du har nok penger.

Håper du forsto, og håper cheaten virker på alle spill...

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen steder jeg finner den titan bilen? har lett litt men finner den ikke :( noen steder den befinner seg.?

9201932[/snapback]

Du får den som reward for en activity, tror det kan ha vært Hijacking, eller du kan finne den på gata.

Det er en pansret bil som ser litt ut som en sykebil, oftest lyseblå.

Lenke til kommentar
noen steder jeg finner den titan bilen? har lett litt men finner den ikke :( noen steder den befinner seg.?

9201932[/snapback]

Du får den som reward for en activity, tror det kan ha vært Hijacking, eller du kan finne den på gata.

Det er en pansret bil som ser litt ut som en sykebil, oftest lyseblå.

9201948[/snapback]

ok. så det er en stor bil. men til noe annent jeg tar sånn chop shop greier. og mangler den store nightsware bilen eller hva den heter. jeg tok den en gang men boxen klikka da stod den parkert ved airport. har lett der og over hele airport men finner den ikke kommer ikke no på kartet.

Lenke til kommentar
du åpner safen og inne i den ligger det en brun/gul boks. ta boksen og finn en bil du kan legge boxen i. kjør boxen til dropp point :)

yes post Nr. 1000 :D

9247939[/snapback]

men på natta fikk jeg ikke åpna safen. alarmen går jeg tar de 4 (rundene) også trykker jeg på a eller b hvis det er det de er, så åpner den ikke. :S

Lenke til kommentar

Slutten på spillet suger BALLE! Man blir jo ikke "ferdig", ettersom det ikonet til siste "oppdrag" alltid er på kartet, og det ikke er noe vits i å ta det flere ganger enn en.:nei:

EDIT: Ikke noe Achievements for å runne Storyen heller :hrm:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Jo! Er det jeg synes er så forbanna rævva.

Man blir jo ikke "ferdig" med spillet, fordi man allltid har det ene oppdraget som vises på skjermen!

BTW: Noen som blir med og ta den KingPin "glitchen" og sanke sammen Multiplayer Achievementsene en dag i fremtiden? Tar ikke lange tiden.

Forressten så dør ikke "du". Man hører ett plask etter eksplosjonen, og en som hiver etter luft (kommer opp igjen fra vannet) etter rulleteksten. Så da tror jeg ikke man dør... ellers så dør man, og det er noen andre som overlevde.

Tror også at Julius ville drepe deg fordi han trodde at du var en "undercover" politimann, fordi han viste jo at han hadde en politimann blandt seg. Men han visste ikke at det var Troy. (man ser han med "badge" sitt.)

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller må man loade for å spille igjen etter at det som står inni spoiler-tagen ovenfor skjedde?  :hmm:

Hovedkarakteren døde jo, eller hva? (Husker ikke helt)

9261259[/snapback]

Man må loade ja. Idiotisk crapcraprævslutt :cry:

Lenke til kommentar

da har jeg begynt å spille igjen, for å ta resten av activities'ene, achievements'ene og generelt løpe litt rundt. var sinnsykt deilig å endelig se det sikte på mini-kartet, og gå bananas med kniven for å fullføre alle hitman-oppdragene. spesielt etter å ha kjørt rundt i ca 2 timer for å finne personen...

på Scourge of the Air-achievementen, ta ned 50 helikoptre, må man skyte de ned med rocket launcher, eller kan man bruke Mcmanus'en og skyte piloten så helikoptret styrter?

Lenke til kommentar

Ut ifra hva jeg ser på slutten, virker det som folkene i 23rd Street er politifolk. Da du ser han ene duden, Winnie eller noe. Han med langt hår, som sleik bakover.

Virker som du bare var et verktøy for å fjerne gjengene. Han som blir drept på båten sammen med deg, sier jo selv at han ansatte han til å gjøre skittjobben.

Hva tror dere?

Men satan så bra spill. Startet på nytt rett etter jeg hadde rundet det igår. Skal prøve å få 100%.

Men kjøpte den ene kartpakken. Hvordan får jeg brukt den?

Lenke til kommentar
på Scourge of the Air-achievementen, ta ned 50 helikoptre, må man skyte de ned med rocket launcher, eller kan man bruke Mcmanus'en og skyte piloten så helikoptret styrter?

9264679[/snapback]

Du kan bruke sniper og skyte piloten, det går heilt fint. Du trenge heller ikkje å skyte ned 50 helikopter på rad, men du må passe på å lagre. En bra taktikk er å ta siste oppdraget på hijacking aktiviteten ved flyplassen og hoppe opp på taket der ved flyplassen. Her kan du ta ut helikoptera i ro og mak. Ta med en AK og skyt på FBI-folka der nede og, så kan det hende du tar ut en av dei hitman-folka. Og når du skyter ned helikoptera med sniper så vil du og ta ut enda en av dei på lista. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...