Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har tenkt og ta over hele stilwater. må jeg ta alle strongholdene da?

9180980[/snapback]

Jepp, du må ta strongholds uansett om du skal ta flere oppdrag.

9181678[/snapback]

ok. da så jeg har hatt spillet i 5 dager og har tatt 35 % er det bra eller dårlig? har spilt 15 timer.

Lenke til kommentar

9180980[/snapback]

9181678[/snapback]

ok. da så jeg har hatt spillet i 5 dager og har tatt 35 % er det bra eller dårlig? har spilt 15 timer.

9181700[/snapback]

Har spilt litt mer enn deg :innocent:

Er på 94%, men jeg har ikke spillet lenger.

Nyt spillet, er ingen grunn å rushe bare fordi du vil ha høy prosent.

Lenke til kommentar

9180980[/snapback]

9181678[/snapback]

9181700[/snapback]

Har spilt litt mer enn deg :innocent:

Er på 94%, men jeg har ikke spillet lenger.

Nyt spillet, er ingen grunn å rushe bare fordi du vil ha høy prosent.

9181789[/snapback]

jeg nyter spillet. et tips til de som vil ha achievments og har nesten ikke tatt noen..

ta hostage opdrag der får du får og kjøre bil det går på spille tid og hostage.

achievmentsa er sånn

ta 50 hostage og klar de

spill saints row i 20t

kjør 500 miles med bil

Lenke til kommentar
driver og kjøper klær får alle penga får og få den achievmentsen. men er det noe sted jeg kan se hvor mange klær jeg har??

ok der jeg skal skaffe de 200000 kronene må jeg ha alle sammen på en gang? og samme åssen måte jeg skaffer de på?

9196351[/snapback]

Hvis du går på Info og så Statistics får du en del info om litt av hvert.

Mener du Loan Office eller Insurance Fraud?

Du trenger ikke få alle pengene samtidig i Insurance Fraud. Og i Loan Office er det bare til å låne deg opp. Du trenger bare å virre litt rundt for så å gå tilbake for å betale tilbake.

Det virker som du er veldig interessert i å få achievements? :p I så fall er kanskje det å få 50 biler i garasjen det enkleste. Eller å ta alle Demolition Derby aktivitetene. Da tjener du samtidig penger :)

Endret av madsmaurstad_no
Lenke til kommentar
Insurance fraud er latterlig lett hvis du kjører en politibil inn i en annen bil og flyr ut av frontruta.

Får opp i mot 500 000 på et bra kræsj.

9197668[/snapback]

Moroa ligger jo i å ikke gjøre det du skal! Slenge seg over gjerder og sånt i slapp stil blir aldri gammelt.

Eller det blir egentlig gammelt ganske fort... :(

Lenke til kommentar
Insurance fraud er latterlig lett hvis du kjører en politibil inn i en annen bil og flyr ut av frontruta.

9197668[/snapback]

får man penger på og gjøre sånt? hvis jeg stjeler en polti bil five-o (vanlig) også kjører full fart og frontkoliderer med en annen bil og jeg flyr ut, får jeg penger da? eller åssen skal det gjøres

Lenke til kommentar

9197668[/snapback]

får man penger på og gjøre sånt? hvis jeg stjeler en polti bil five-o (vanlig) også kjører full fart og frontkoliderer med en annen bil og jeg flyr ut, får jeg penger da? eller åssen skal det gjøres

9199199[/snapback]

Du får ikke 500000 men en viss sum fra "forsikringsselskapet". Det øker litt for hver level du klarer.

Lenke til kommentar

9197668[/snapback]

9199199[/snapback]

Du får ikke 500000 men en viss sum fra "forsikringsselskapet". Det øker litt for hver level du klarer.

9199206[/snapback]

ok. men er det noe oppdrag eller noe? eller bare gjøre det fritt?

Lenke til kommentar

Er det berre eg som er skuffa over at det ikkje er en alternativ slutt etter å ha runda 100%? Hadde håpt på å få vite litt meir.

Spoiler:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For å være heilt ærlig, så skjønner eg ikkje slutten heilt. Kven lurer kven? Er det Julius som har samarbeida med politiet?
Lenke til kommentar

til deg som lurte etter tips om å tjene raske penger:

skaff deg en "Titan", en pengepransport, så lagre den i garasjen. så drar du til den "Rim Jobs" som ligger sprint-distanse fra en våpen-butikk( helt sør tror jeg), så kjøper du masse granater. så spawner du bilen, kjører den ut i veien, lobber 2 'nades inn vinduet, og det spretter det ut ca 4-5000 av bilen. så gå til mannen bak disken hos "Rim jobs", og spawn bilen igjen for 500 $. rinse and repeat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...