F.torres Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 fant kart på goggle av alle tagsa og cdene. takk får svar den ene linken så finner jeg ut åssen jeg får de hitman greiene :D 9157600[/snapback] Kjempe-artig å følge et kart og samle på meningsløse tags, sikkert. Blir mer som orientering da, men... Nei, bedre å bare spille. Noen som spiller onlain? 9157622[/snapback] jeg kjører ikke rundt etter tags men. f.eks hvis jeg skal et sted så bare ser jeg på det arket og er det en i nærheten så tar jeg den. jeg kom på et opdrag der jeg ska finne noen biler. noen som hvet hvor de er hen de forskellige. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) fant kart på goggle av alle tagsa og cdene. takk får svar den ene linken så finner jeg ut åssen jeg får de hitman greiene :D 9157600[/snapback] Kjempe-artig å følge et kart og samle på meningsløse tags, sikkert. Blir mer som orientering da, men... Nei, bedre å bare spille. Noen som spiller onlain? 9157622[/snapback] Riktig det, det blir mer orientering Men jeg gjorde det ikke før jeg kom til cirka 90%. Vil man ha 100% så er det vel eneste utvei med mindre man vil bruke veldig lang tid Jeg spilte onlain i en måned men så kom jeg på at jeg egentlig ikke hadde råd til det etter at jeg lånte pengene til selve boksen. Endret 28. juli 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 noen bra og enkle måter og få respect på? jeg gjør små opdrag som og finne "de bilene" osv. men noe annent? hvet du får av klær Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Noen som spiller onlain? 9157622[/snapback] Ja, men det er for det meste med tolv-åringer og det er ganske kjipt! Er veldig klar for å klare co-op oppdraga! Endret 28. juli 2007 av taase1 Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Noen som spiller onlain? 9157622[/snapback] Ja, men det er for det meste med tolv-åringer og det er ganske kjipt! Er veldig klar for å klare co-op oppdraga! 9161624[/snapback] jeg kan sikkert være med på co-op jeg hvis det går. send en pm om jeg kan være med og kl slett gamertag: stisse2k Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 jeg trenger hjelp! jeg gjør et vice king oppdrag. så skulle vi "være" vice king" vi ble puttet på gule klær osv.... hva skal jeg gjøre skjønner ikke en dritt står noe med politi og media men skjønner ikke Lenke til kommentar
mamama Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 jeg trenger hjelp! jeg gjør et vice king oppdrag. så skulle vi "være" vice king" vi ble puttet på gule klær osv.... hva skal jeg gjøre skjønner ikke en dritt står noe med politi og media men skjønner ikke 9166602[/snapback] Du skal få oppmerksomhet fra Vice Kings, mener jeg å huske. Skyt på de eller noe. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 jeg trenger hjelp! jeg gjør et vice king oppdrag. så skulle vi "være" vice king" vi ble puttet på gule klær osv.... hva skal jeg gjøre skjønner ikke en dritt står noe med politi og media men skjønner ikke 9166602[/snapback] Du skal få oppmerksomhet fra Vice Kings, mener jeg å huske. Skyt på de eller noe. 9166668[/snapback] har prøvd og skyte. men trur ikke det går kansje hvis det er en stor gjeng har bare funnet noen få folk? men mente du på politi eller skyte på vice king? Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Du må først få purken etter deg, 3 stjerner eller noe. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Du må først få purken etter deg, 3 stjerner eller noe. 9169222[/snapback] fant ut åssen jeg skulle gjøre det. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 mange her som har tatt en del av online achivmentene? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Låner det for øyblikket, ganske morro. Men det jeg hater med det er den ultra gangster faktoren Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 trenger hjelp med et opdrag! jeg skal plante 4 bomer i et hus(eller lager) jeg har tatt og planta de 3 første. den fjerde hvet jeg ikke hvor jeg skal plante? har gått til den (trekanten) jeg skal plante den på men er ikke noe er flere "etasjer". kansje jeg skal plaante den på taket? men jeg kommer meg ikke opp ditt. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 trenger hjelp med et opdrag! jeg skal plante 4 bomer i et hus(eller lager) jeg har tatt og planta de 3 første. den fjerde hvet jeg ikke hvor jeg skal plante? har gått til den (trekanten) jeg skal plante den på men er ikke noe er flere "etasjer". kansje jeg skal plaante den på taket? men jeg kommer meg ikke opp ditt. 9172037[/snapback] Er du inne i den fabrikken med ovner i? Da skal du ut og opp på taket. Det er en plass der som du kan klatre opp og der "balanserer" du et lite stykke før du kommer til en ny plass hvor du kan klatre. Bare til å leite litt så finner du det Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 trenger hjelp med et opdrag! jeg skal plante 4 bomer i et hus(eller lager) jeg har tatt og planta de 3 første. den fjerde hvet jeg ikke hvor jeg skal plante? har gått til den (trekanten) jeg skal plante den på men er ikke noe er flere "etasjer". kansje jeg skal plaante den på taket? men jeg kommer meg ikke opp ditt. 9172037[/snapback] Er du inne i den fabrikken med ovner i? Da skal du ut og opp på taket. Det er en plass der som du kan klatre opp og der "balanserer" du et lite stykke før du kommer til en ny plass hvor du kan klatre. Bare til å leite litt så finner du det 9172265[/snapback] ok. men får og komme opp på taket. skal jeg ut eller inne der jeg klatrer opp? og er det en stige eller? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 ok. men får og komme opp på taket. skal jeg ut eller inne der jeg klatrer opp? og er det en stige eller? 9172287[/snapback] Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 greide det. jeg måtte gå ut en dør på "toppen" jeg gikk bare rundt og monga på bakken jeg Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 er det en achievment og kjøre bil så og så lenge? og ta 50 hostage opdrag og klare de? noen som har en link til alle achievmentsa? der ingen er "secrete" Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Her 9179419[/snapback] takk:D noen som er med på online? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå