Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
15?? Med mindre du overdriver så det være forskjeller på 360'ene.

6766717[/snapback]

Overdrev litt ja, men har ikke så mye peiling på hvor mye fps som skal til for at det skal gå glatt heller. Demo'en virket hvertfall som den gikk litt i sirup syns jeg. :]

Lenke til kommentar
15?? Med mindre du overdriver så det være forskjeller på 360'ene.

6766717[/snapback]

Overdrev litt ja, men har ikke så mye peiling på hvor mye fps som skal til for at det skal gå glatt heller. Demo'en virket hvertfall som den gikk litt i sirup syns jeg. :]

6767069[/snapback]

Merka bare denne "sirupen" når eksplosjoner fant sted, eller det var mye ragdolls, objekter som spratt, o.l.

Gleder meg til "insurance fraud". Faktisk så drev jeg og ble påkjørt med vilje, før jeg hadde hørt om det. Artig. Genialt funnet på, egentlig.

Noen som merka "Ultor" plakatene, forresten?

Lenke til kommentar
Du verden og artig spillet er!

Fikk meg en shotgun da jeg gikk ut av kåken min og kom rett ut i en fight mellom politiet og en gjeng. Jeg stod og så på og rappa selvfølgelig shotgun når det hele var over

Sparte jeg de pengene  :w00t:

Kjøre bulldozer er artig  :devil:

Grafikken er så nydelig det går å bli. Fatter ikke at gamereactor ga karakter 6 på grafikken. :realmad:

Bare å se sol oppgangen er HELT noe annerledes enn GTA4

6767027[/snapback]

Gleder meg villt til å spille dette :w00t:

Synes nesten synd på folk som har hengt seg opp i tekniske svakheter ved slike spill i så stor grad at de ikke klarer å glede seg over dem. Dette er jo fantastisk underholdende hvis man liker denne typen spill. Andre kan lete etter glitcher, dette spillet skal jeg ha det mye gøy med!

Lenke til kommentar
Jaja, jeg håper Spaceworld her i Trondheim gjør som de bruker og legger spillet ut for salg et par dager før release. ;)

6765552[/snapback]

pass på (hvis det er torget du mener) en kompis av meg skulle kjøpe Table Tennis der så "glemte" de å legge discen i coveret :thumbup: han merka det etter en liten stund og de trodde heldigvis på han :ermm:

edit: leif

6766732[/snapback]

Jepp, det er Spaceworld på torget jeg mener, det er de som har utvalget. ;) Har aldri hatt noen sånne problemer der, og man bør jo selv følge med på at alt går riktig for seg når man kjøper noe. Ellers skulle det bare mangle at de trodde på han... :) Jeg for min del bodde i Levanger før, og jeg kjøpte Burnout Revenge til PS2 på Norli der. Når jeg kom hjem funka ingenting og det var ripe i plata. Tok den med tilbake, fikk ny uten spørsmål. Det kalles skikkelig service, og butikker som ikke kan yte tilsvarende fortjener ikke å få kunder innafor dørene, spør du meg.

Men jeg skal i alle fall innom Spaceworld i lunsjpausen i morgen, torsdag og fredag, like håpefull hver dag, inntil Saint's Row er i mine klamme hender. ;)

Lenke til kommentar
Gleder meg villt til å spille dette  :w00t:

Synes nesten synd på folk som har hengt seg opp i tekniske svakheter ved slike spill i så stor grad at de ikke klarer å glede seg over dem. Dette er jo fantastisk underholdende hvis man liker denne typen spill. Andre kan lete etter glitcher, dette spillet skal jeg ha det mye gøy med!

6767181[/snapback]

Hvis du sikter til meg her, så har jeg to ganger skrevet at jeg ikke bryr meg om slike ting når jeg spiller. Det eneste jeg ville poengtere er at avanores opprinnelige beskrivelse av spillet som teknisk perfekt og uten tearing/framedrops er ukorrekt, slik at folk ikke blir skuffet om de kjøper spillet etter å ha lest hans inntrykk.

Lenke til kommentar
Hvis du sikter til meg her, så har jeg to ganger skrevet at jeg ikke bryr meg om slike ting når jeg spiller. Det eneste jeg ville poengtere er at avanores opprinnelige beskrivelse av spillet som teknisk perfekt og uten tearing/framedrops er ukorrekt, slik at folk ikke blir skuffet om de kjøper spillet etter å ha lest hans inntrykk.

6768076[/snapback]

Setter pris på at du gir et litt mer nyansert bilde. Hvis jeg skjønner riktig så er det bare lav framerate når det skjer mye..? Irriterte meg at det var lav framerate konstant når man kjørt/gikk rundt, men så lenge det er rettet opp så er jeg stort sett fornøyd.
Lenke til kommentar

Jeg har ikke det problemet. Jeg kan ikke svare for alle men her går det glatt :)

Har forresten testet live delen også. Spillet har co-op men bare 2 mission er tilgjenglig. La oss håpe at det kommer flere missions senere :)

Gøy er det værtfall. Selv om det bare kan være 2 stykker så er det artig. Man har tilsammen 4 liv og bruker man opp de er det game over.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Setter pris på at du gir et litt mer nyansert bilde. Hvis jeg skjønner riktig så er det bare lav framerate når det skjer mye..? Irriterte meg at det var lav framerate konstant når man kjørt/gikk rundt, men så lenge det er rettet opp så er jeg stort sett fornøyd.

6768155[/snapback]

Det har bare hakket når det skjer mye, mange ting eksploderer, e.l. Går glatt når man går inn og ut av bygninger f.eks.

Tearing, derimot, opplever man hele tiden når man kjører bil.

Lenke til kommentar

6768076[/snapback]

Det er bare fint at sånne som har litt peiling på den "tekniske" biten diskuterer feil og mangler ved et dataspill. Da lærer vi andre noe også :) Som du sier selv så har du jo likevel glede av å spille, så da var det ikke ment som kritikk til deg. Ser i ettertid at det innlegget var litt sleivete. Jeg bare gleder meg til å ta fatt på dette og andre spill, og håper mange andre kan ha gleden av det samme :thumbup:

Lenke til kommentar

6768155[/snapback]

Det har bare hakket når det skjer mye, mange ting eksploderer, e.l. Går glatt når man går inn og ut av bygninger f.eks.

Tearing, derimot, opplever man hele tiden når man kjører bil.

6768611[/snapback]

Så utviklerene løy oss rett i trynet da de sa at dette skulle fikses i ferdige versjonen. Som vanlig.

Lenke til kommentar

Tearing har jeg ikke peiling på, og når jeg spiller blir jeg nok for sugt inn til å oppdage slike ting. Men i GTA SA har jeg merket en strek som av og til kommer over skjermen, men ikke tenkt noe mer over det, har jo ikke aødelagt noe i spillet for meg enda.

Når det kommer til framedrops på demoen så synes jeg ikke det var noen framedrops i det hele tatt hos meg. Kjører spillet i 720p 60hz, men vet ikke om det har noe å si. Merket ingen spesiell forskjell når jeg sprang rundt på bryggen og knertet gangstere osv heller. Det store problemet i demoen hos meg var lyden. Spesielt i introen, hvor lyden forsvant i det de taggerne står å tagger over en tag, og en annen gjeng kommer. Neste gang jeg skrudde på demoen virket lyden på denne plassen. Kan det ha noe å si om du velger "feil" hudfarge i demoen ? Første gang var jeg whitetrash og andre gangen gangstaniggah.

Lenke til kommentar

Spilte dette et par timer i går..

Dette var det jeg likte:

1) Mye artigere enn GTA

2) Bedre framerate enn GTA (synes framerate på GTA ødela spillet)

3) Man kan SAVE når man vil

4) At veien du skal kjøre er merket opp.

Men er mye TEARING her... Synes dette spillet virker mye bedre enn GTA.

Og spillet flyter langt fra perfekt, men det er bra! No doubt!

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
Noen som veit om det er noen butikker i Oslo og omegn som har tjuvstartet litt på salget?

Dr Peedee

6768982[/snapback]

Jeg har hatt stort hell med Spaceworld på Sandvika ved tidligere anledninger.

G.R.A.W, Oblivion og...uhm... FNR3 er alle kjøpt der før lanseringsdatoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...