Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden


Straffa

Anbefalte innlegg

"slå på pcen"?

 

Går den an å slå av?

 

Men litt halvot: Er den guiden no bra? Har en til San Andreas, var litt mye feil i den. Tydelig at de endra en del til final, bl.a. flytta noen hidden packages etc. Er det noe av det samme i den til saints row?

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fremdeles ikke gjort særlig i dette spillet jeg....

Har MASSE penger og kan kjøpe hva jeg vil av åpen, har masse biler og dyre klær osv, men har bare "fjernet" en gjeng.

 

Orker ikke det "Respect" styret  :ermm:

 

Men skal dra det fram når jeg får tilbake boksen min fra rep frem til jeg får meg Forza 2.

Så lurer på om noen har noen tips til lett og få "Respect" og de enkleste måtene og gjøre Los Carnales og Wetside Rollerz oppdragene.

8930744[/snapback]

 

 

 

Hostage og er lett måte:)

Du kan også bryte deg innn i butikker om natta og da:)

Endret av Toggy190
Lenke til kommentar
ett lite spørsmål till her:

 

noen mulighet for og få ett nytt hus liksom?  kan bare ta ut 2000, mens eg tjener jo over 4000 :S

8978805[/snapback]

 

Ja, det er mulig.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når du er har tatt ut en av gjengane så får du huset deiras. Du kan med andre ord få tre nye hus, og her kan du ta ut til sammen 16000,- til slutt.
Lenke til kommentar
ett lite spørsmål till her:

 

noen mulighet for og få ett nytt hus liksom?  kan bare ta ut 2000, mens eg tjener jo over 4000 :S

8978805[/snapback]

 

Ja, det er mulig.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når du er har tatt ut en av gjengane så får du huset deiras. Du kan med andre ord få tre nye hus, og her kan du ta ut til sammen 16000,- til slutt.

8981141[/snapback]

 

 

Digg :D Tusen Takk!

Lenke til kommentar
Ok :)

 

Men en liten ting, når man er ferdig med spillet, alle oppdragen, kan man da spille videre og gjøre ting man ikkje har gjort? som og finne cder, tagging og slik?

8971560[/snapback]

yup ;D

8982771[/snapback]

Nei?

 

Jeg mener ihvertfall at jeg måtte loade tilbake til min siste save etter den teite slutten. Mulig jeg husker feil tho..

Lenke til kommentar
Ok :)

 

Men en liten ting, når man er ferdig med spillet, alle oppdragen, kan man da spille videre og gjøre ting man ikkje har gjort? som og finne cder, tagging og slik?

8971560[/snapback]

yup ;D

8982771[/snapback]

Nei?

 

Jeg mener ihvertfall at jeg måtte loade tilbake til min siste save etter den teite slutten. Mulig jeg husker feil tho..

8982839[/snapback]

 

Du husker helt rett E-wok...

Lenke til kommentar

Nei, jeg mener at du kommer deg til siste oppdrag, lagrer, og så tar du siste oppdraget. Når du er ferdig med det og fått achievementen (tror du får en achievement), så loader du tilbake til rett før du tok siste oppdrag. Da har du jo klart story-en og kan fortsette å gjøre hva du vil som f.eks å samle CD-er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...