Tomtruck Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Fant ut av dette med de siste oppdragene og er nå ferdig med hovedstoryn. Ser gjerne at det kommer en oppfølger, og at man da kan fly helikopter og kjøre båt. Noen som har info om en mulig 2'er? Anyway så har jeg fulført 78% og har en del activities igjen som snatch, racing og mayhem. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 HAHA!!Har du sprunget heile vegen med pakken? Kor mange gonger har du gjort slike oppdrag? Fire-fem ganga før eg fant ut av det iallefall. Et lite spørsmål om siste oppdrag, spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det skal vere tre oppdrag fra politiet, korleis får eg opp dei? Har gjort alle oppdrag og tatt alle Strongholds. Skal eg få en telefon eller noke? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 HAHA!!Har du sprunget heile vegen med pakken? Kor mange gonger har du gjort slike oppdrag? Fire-fem ganga før eg fant ut av det iallefall. Et lite spørsmål om siste oppdrag, spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det skal vere tre oppdrag fra politiet, korleis får eg opp dei? Har gjort alle oppdrag og tatt alle Strongholds. Skal eg få en telefon eller noke? 8905502[/snapback] Det skal komme et 3rd street saints symbol på kartet ved kirken etterhvert. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Fant ut av det. Var visst et lite område der det fortsatt var gjengkrig. Går for 100% no, uten guide. Har minst trua på at eg kjem til å finne alle cd'ane og tags'a, men får prøve i vei. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Noen som vet hva som skjer hvis du ikke betaler tilbake i tide når man har lånt penger? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Noen som vet hva som skjer hvis du ikke betaler tilbake i tide når man har lånt penger? 8927012[/snapback] mener å ha lest i denne tråden at det kommer en bil etter deg med no folk som begynner å skyte elns. tenkte å sette meg ned snart å prøve dette spillet. sa til meg selv at jeg ikke skulle begynne på et nytt spill før jeg har tatt alle achievementsene til Oblivion, og de siste tok jeg igår. Saints Row har bare liggi på tv'en uopna siden mandag, og det regner ute så prøver det etterpå Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Fant ut av dette med de siste oppdragene og er nå ferdig med hovedstoryn. Ser gjerne at det kommer en oppfølger, og at man da kan fly helikopter og kjøre båt. Noen som har info om en mulig 2'er? Anyway så har jeg fulført 78% og har en del activities igjen som snatch, racing og mayhem. 8897878[/snapback] Noen som vet hva som skjer hvis du ikke betaler tilbake i tide når man har lånt penger? 8927012[/snapback] Nytt Saints Row skulle komme i 2008 en gang Ja, de kommer etter deg, og prøver og drepe deg. En har sagt at det kommer helikopter etter deg etterhvert.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Har fremdeles ikke gjort særlig i dette spillet jeg.... Har MASSE penger og kan kjøpe hva jeg vil av åpen, har masse biler og dyre klær osv, men har bare "fjernet" en gjeng. Orker ikke det "Respect" styret Men skal dra det fram når jeg får tilbake boksen min fra rep frem til jeg får meg Forza 2. Så lurer på om noen har noen tips til lett og få "Respect" og de enkleste måtene og gjøre Los Carnales og Wetside Rollerz oppdragene. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) selv om jeg har nettopp begynt, virker det som "Snatch", "Hijacking" og "Drug Trafficing" er de letteste måtene å få respect på, og lurt å bruke lilla klær, siden det gir respekt-bonus. karen jeg lagde er største gangsteren noensinne. virkelig triste øyebryn, stor bart, lite hår og stor mage ser ut som en overvektig femtiåring med midtlivskrise. Edit: var et veldig bra spill, merket ikke engang at tiden fløy mens når jeg spilte. eneste som er litt irriterende er at hvis man dør under et oppdrag må man ta den lange kjøreturen på nytt. som i f.eks siste oppdraget til Los "et-eller-annet", de latino-kara. Endret 24. juni 2007 av Spazz Lenke til kommentar
mamama Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Jeg har endelig fått rotet meg til å spille Saints Row nå, og det virker veldig bra Masse gøy, selv om det kanskje er litt mye GTA-rip-off til tider. Mye nytt også ser det ut til, for eksempel forsikringssvindel Jeg liker godt at hele byen er åpen med en gang uten at man må gjøre så og så mange oppdrag først. Endret 24. juni 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg må ha hjelp til det første oppdraget hos Westside Rollerz, jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Det kommer ikke frem noe informasjon om hva jeg skal gjøre, ikke noe på GPS'en eller noe. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg må ha hjelp til det første oppdraget hos Westside Rollerz, jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Det kommer ikke frem noe informasjon om hva jeg skal gjøre, ikke noe på GPS'en eller noe. 8934703[/snapback] Hva heter oppdraget? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg har endelig fått rotet meg til å spille Saints Row nå, og det virker veldig bra Masse gøy, selv om det kanskje er litt mye GTA-rip-off til tider. Mye nytt også ser det ut til, for eksempel forsikringssvindel Jeg liker godt at hele byen er åpen med en gang uten at man må gjøre så og så mange oppdrag først. 8933483[/snapback] http://www.gamespot.com/features/6159581/p-14.html Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg må ha hjelp til det første oppdraget hos Westside Rollerz, jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Det kommer ikke frem noe informasjon om hva jeg skal gjøre, ikke noe på GPS'en eller noe. 8934703[/snapback] Hva heter oppdraget? 8934761[/snapback] Stacking The Deck. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Etter å ha lest en guide, så skal man stjele en trailer, men det kommer ikke opp noe som helst. Har prøvet å slette cache og starte nytt game, men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 kjøpte denne når jeg runna saints row jeg :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Guide book ftw Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) hva skal du med den game guiden når man finner like bra på nettet, som f.eks Gamespot's sine Game guides? er det noen som vet hvor mye respect man trenger for å ta hele West Side Rollers uten å måtte stoppe for Activities? jeg har tatt Activities nå så jeg har nok til 13 oppdrag/strongholds, er det nok? og hva er maks man kan ha i clothing bonus? jeg har 25% bonus nå tror jeg, kjøpt alt det dyreste man kan i lilla farge, og har pimp-outfit'en. også fylt med dyreste ringene på alle fingrene som går ann, samme med piercings og tatoveringer. hva er spesielt med "platinum" våpen? jeg fikk tak i den platinum-SMG'en etter å ha klart "Projects Hitman", og det var ikke noe spesielt med den som jeg kunne merke, bare færre skudd enn en vanlig en. Endret 26. juni 2007 av vetle89 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ka er egentli vitsen med og låne penger? :S er det noe man kan få respekt på liskom er dte en aktivitet? fårstår ikkje ka eg skal gjøre isåfall. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ka er egentli vitsen med og låne penger? :S Achievements Lån penger, stå der i noen sekunder og lever tilbake når det kommer opp. Gjør det en del ganger og du får Achievement Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ka er egentli vitsen med og låne penger? :S Achievements Lån penger, stå der i noen sekunder og lever tilbake når det kommer opp. Gjør det en del ganger og du får Achievement 8956541[/snapback] hehe ok Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 hva skal du med den game guiden når man finner like bra på nettet, som f.eks Gamespot's sine Game guides? er det noen som vet hvor mye respect man trenger for å ta hele West Side Rollers uten å måtte stoppe for Activities? jeg har tatt Activities nå så jeg har nok til 13 oppdrag/strongholds, er det nok? og hva er maks man kan ha i clothing bonus? jeg har 25% bonus nå tror jeg, kjøpt alt det dyreste man kan i lilla farge, og har pimp-outfit'en. også fylt med dyreste ringene på alle fingrene som går ann, samme med piercings og tatoveringer. hva er spesielt med "platinum" våpen? jeg fikk tak i den platinum-SMG'en etter å ha klart "Projects Hitman", og det var ikke noe spesielt med den som jeg kunne merke, bare færre skudd enn en vanlig en. 8948756[/snapback] slipper å slå på pcen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå