Bertelsen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Dette handler om det siste oppdraget til King, så spoileralert! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette er oppdraget hvor man først skal true en fyr for noe informasjon, han henger ut av bilen din, også skal man kjøre fort. Jeg klarer dette, men det er så vanskelig å holde bilen i 'live' når det er 10 politibiler etter meg, noen tips her? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) les her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det du gjør er og ta motorveien / brua.. Så kjører du så fort du kan. Da skal det gå, enkelt fordi politibilene ofte havner på den andre siden av veien Endret 13. juni 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvor mange prosent har dere andre kommet? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 hadde 80% eller no. men jeg greide å save når jeg hadde testa cheat :/ Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvor mange prosent har dere andre kommet? 8857014[/snapback] 57% nå. Har bare West Side Rollerz oppdragene igjen så er jeg ferdig med hovedstoryn, men masse activites igjen da. Det var ihvertfall veldig lønnsomt å bli ferdig med alle hitman oppdragene Lenke til kommentar
mamama Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Oooh, can't wait to get my hands on that xbox Hvordan er størrelsen på byen/ene i forhold til San Andreas? Endret 14. juni 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Eg får ikkje til Hitman-oppdraga. Dukker dei som du skal drepe opp som en prikk på kartet om eg er i nærheten av dei? Har kjørt rundt i området der en av dei er lenge uten å finne noke. Ganske kult opplegg, men litt irriterande når eg aldri finne noken. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) bestilte nettopp Saints Row til 199 kr fra Playx gleder meg til det kommer i posten til helgen, og jeg har fri nesten hele neste uke, så får god tid til å prøve det. selv om jeg ikke liker Hip Hop, så tenkte jeg å slå av musikken i spillet, plugge i mp3'spilleren i 360'n og spille "Hip Hop collection". litt eldre hip hop er mye kulere enn 50 cent osv. ellers så kan det jo være kult å lage en skikkelig harry-bil og råne rundt med AC/DC Endret 14. juni 2007 av Spazz Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 det jeg gjør på siste oppdraget i vice kings er å kjøre til forgive and forget Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 bestilte nettopp Saints Row til 199 kr fra Playx gleder meg til det kommer i posten til helgen, og jeg har fri nesten hele neste uke, så får god tid til å prøve det. selv om jeg ikke liker Hip Hop, så tenkte jeg å slå av musikken i spillet, plugge i mp3'spilleren i 360'n og spille "Hip Hop collection". litt eldre hip hop er mye kulere enn 50 cent osv. ellers så kan det jo være kult å lage en skikkelig harry-bil og råne rundt med AC/DC 8862038[/snapback] Er radiostasjoner med all mulig forskjellig musikk akkurat som i GTA, så det er langt fra bare hiphop som er med i spillet. Det som er av hiphop i spillet er såvidt jeg husker undergrunn for det meste, med noen unntak som f.eks Twista, Clipse og Ghostface. Hvordan er størrelsen på byen/ene i forhold til San Andreas? Mener å ha hørt kartet er 75% av størrelsen til San Andreas. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Eg og lurer på korleis vi finner folk på Hitman aktiviteten Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 det står hint om hvo de kan være på hud. men de er ikke alltid i det ommerådet. sjekk på inernett så er det guider. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Eg og lurer på korleis vi finner folk på Hitman aktiviteten 8865094[/snapback] Under trynet på den du skal ta står det hvilket distrikt personen som regel befinner seg i, oppe til venstre på skjermen. Så er det bare å komme seg dit og se etter et hitman symbol, en sirkel som ser ut som et sikte. Husk å bruke rett våpen og ta med en dæsj tålmodighet. God jakt Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Lurer på en ting. Ble akkurat ferdig med hovedstory'n, men går jeg inn på statistics ser jeg at jeg har fullført 33 av 36 oppdrag. Hva har skjedd? Har det noe med hvilken rekkefølge jeg fullførte oppdragene? Tok Westside Rollerz oppdragene til slutt. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Sikker på at alle bydelene er dine? Så vidt jeg husker kan det være et par strongholds igjen, selv etter du er ferdig med hovedstoryen. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Er ferdig med alle strongholds ja, og etter jeg tok det siste oppdraget fikk jeg Rollerz crib'n og har alle 4 nå. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hvor mange prosent har dere andre kommet? 8857014[/snapback] 99%, er en cd som jeg ikke finner :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå