cmi Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ahhh takker, gikk rett til fører setet jeg Noen tips og trix ang robbing av butikk om natten?? er blitt en klepper på raning om dagen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Løp bak bygningen og spark opp bakdøra there you go Lenke til kommentar
cmi Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Tar altid for døra, går ikke alarmen om jeg tar bakdøren?? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Sorry om jeg spør mye. Skjønner ikke helt hvordan man tagger innimellom. noen som har en " Tutorial"?? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Tagging gjør du ved å gå til et sted hvor du ser du kan tagge(en sprayboks foran en vegg), for så å taste inn en knappekombo. Noen er vanskeligere enn andre. Ble ganske frustrert selv når jeg ikke klarte det, og det er ingne form for å avslutte taggingen:p Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Tagging gjør du ved å gå til et sted hvor du ser du kan tagge(en sprayboks foran en vegg), for så å taste inn en knappekombo. Noen er vanskeligere enn andre. Ble ganske frustrert selv når jeg ikke klarte det, og det er ingne form for å avslutte taggingen:p 7601504[/snapback] Joda er vel bare å holde inne oppover på d-paden tror jeg. Husker jeg slet litt med det samme i begynnelsen. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ja jeg blir så frustret på hvordan man skal få startet og tagge, pluttselig bare begynner den eneste jeg har fått tagga, det var et sted man skulle trykke farge knappene etterhverandre bare Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ja jeg blir så frustret på hvordan man skal få startet og tagge, pluttselig bare begynner den eneste jeg har fått tagga, det var et sted man skulle trykke farge knappene etterhverandre bare 7601794[/snapback] Du må bare prøve deg frem. Etter som du kommer inn i det forstår du hvor enkelt det egentlig er. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har akkurat begynt med spillet, bare prøvd meg en halv times tid, en halv time med mye moro Stjal en hjullaster og raste ut i gata og lagde kaos bl.a. :!: Tenker det blir mye moro med dette spillet fremover... Lenke til kommentar
cmi Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hjullasteren er altid morro frese inn i biler så det smeller og herje og rote Går det an og bruke skuffa på et vis?? hakke fått det til.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hvordan får jeg gullhagla? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Tror ikke det går an å bruke skuffa på hjullasteren. Prøvde alle knappene og forskjellig komboer uten at det skjedde noe. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ok Noen enkle spørmål til: 1. Er det båt på spillet? 2. Er det Motorsykkel/crosser på spillet? 3. Er det Helikopter/fly på spillet? Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ok Noen enkle spørmål til: 1. Er det båt på spillet? 2. Er det Motorsykkel/crosser på spillet? 3. Er det Helikopter/fly på spillet? 7606147[/snapback] 1. Nei 2. Nei 3. Nei Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 At det bare er biler tilgjengelig synes jeg er litt teit. Klarte de ikke å stappe inn motorsykler i det minste? Håper dette kommer i en oppdatering seinere. Hadde løftet spillet litt Men, kan noen svare på spørsmålet mitt et par cm opp? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Når du snakker om oppdateringer... mener du i en Saints Row 2 da eller en oppdatering til spillet?? Er ny i Xbox 360 verden så vet ikke mulighetene helt ennå. Kjipt det der med bare biler ja.. Spillet eier uansett Noen spørmål ang spillet igjen: 1. Driver av med noen jobber man skal stjele biler, er det bestemte lokationer disse bilene står på?? Har kabba mange, men enkelte jeg ikke finner. Trodde nesten Ariport Firetrucken stod på flyplassen, men finner den ikke. 2. hvordan får jeg skrivd inn bokstaver på Mobilen (Skal slå av purken mens jeg øver meg på og bryte opp safer ? Endret 30. desember 2006 av cmi Lenke til kommentar
myztical Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 1. Airport trucken står der... Du må bare kjøre litt frem og tilbake og rundt i ring så dukker den plutselig opp.. 2. Hvis du bruker cheats på SR så får du ingen Achievements.. De blir skrudd av da.. Trenger du mere saints hjelp så sjekk den offisielle SR sia og forumet dems.. Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Her er noen tips til Hitman og Chopshop oppdragene, samt andre tips: http://forums.xbox.com/6651289/ShowPost.aspx Lenke til kommentar
cmi Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ja vet at når man bruker cheats så går det bort, men går det bort om jeg ikke saver? Har ikke tenkt og save det jeg gjør med den cheat coden... Og hva er Achievements i spillet? og som sagt vil den fosrvinne om jeg ikke saver? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Du får gamerpoeng til gamertaget ditt, alle Achievements er disse poengene. Det vil si, i Saints Row kan du finne 1000 Achievements = 1000 poeng. Hvis du ikke saver, skrur 360 av og på så spiller etterpå vil du kunne få Achievements så klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå