Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tagging gjør du ved å gå til et sted hvor du ser du kan tagge(en sprayboks foran en vegg), for så å taste inn en knappekombo. Noen er vanskeligere enn andre. Ble ganske frustrert selv når jeg ikke klarte det, og det er ingne form for å avslutte taggingen:p

7601504[/snapback]

Joda er vel bare å holde inne oppover på d-paden tror jeg. Husker jeg slet litt med det samme i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Ja jeg blir så frustret på hvordan man skal få startet og tagge, pluttselig bare begynner den :p eneste jeg har fått tagga, det var et sted man skulle trykke farge knappene etterhverandre bare :p

7601794[/snapback]

Du må bare prøve deg frem. Etter som du kommer inn i det forstår du hvor enkelt det egentlig er.

Lenke til kommentar

Når du snakker om oppdateringer... mener du i en Saints Row 2 da eller en oppdatering til spillet?? Er ny i Xbox 360 verden så vet ikke mulighetene helt ennå.

Kjipt det der med bare biler ja.. Spillet eier uansett :p

Noen spørmål ang spillet igjen:

1. Driver av med noen jobber man skal stjele biler, er det bestemte lokationer disse bilene står på?? Har kabba mange, men enkelte jeg ikke finner.

Trodde nesten Ariport Firetrucken stod på flyplassen, men finner den ikke.

2. hvordan får jeg skrivd inn bokstaver på Mobilen (Skal slå av purken mens jeg øver meg på og bryte opp safer :)?

Endret av cmi
Lenke til kommentar

1. Airport trucken står der... Du må bare kjøre litt frem og tilbake og rundt i ring så dukker den plutselig opp.. :)

2. Hvis du bruker cheats på SR så får du ingen Achievements.. De blir skrudd av da.. :(

Trenger du mere saints hjelp så sjekk den offisielle SR sia og forumet dems.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...