Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan får man pengene man tjener når man har overtatt et territory? Jeg har kun en crib og jeg er på 20%. Står at man kan hente pengene i forskjellige crib'er, men jeg har bare en. Ingenting er merket på kartet heller.

7133341[/snapback]

Du henter pengene i huset ditt. Eneste forskjellen som er når du har flere hus er at du kan hente de der og. Og noen hus har også kapasitet til mer en 2000 som jeg tror er maks i det første huset ;)

Lenke til kommentar
Hvordan får man pengene man tjener når man har overtatt et territory? Jeg har kun en crib og jeg er på 20%. Står at man kan hente pengene i forskjellige crib'er, men jeg har bare en. Ingenting er merket på kartet heller.

7133341[/snapback]

Hvis du utsletter en annen gjeng får du en crib der deres var, og du får plass til mer penger totalt. Mener slutt summen er 16,000. Så selv om du begynner med skarve 2000 som max så kan du ta ut 16000 på slutten av spillet. Bare husk å ta en gjeng av gangen

Lenke til kommentar

7133341[/snapback]

Hvis du utsletter en annen gjeng får du en crib der deres var, og du får plass til mer penger totalt. Mener slutt summen er 16,000. Så selv om du begynner med skarve 2000 som max så kan du ta ut 16000 på slutten av spillet. Bare husk å ta en gjeng av gangen

7133466[/snapback]

vil nå huske at det var 10.000 :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Er det steder hvor man får kjøpt litt fete klær? som f.eks pimpsuit og sånne coole ting?

Er jo bare de megekjipe klesbutikkene som selger 3 plagg.

Har sett filmer hvor folk har svære kåper i sebraskinn o.l, og sånn vil jeg ha!

7269591[/snapback]

Det er forskjellige kjeder som har forskjellige klær, bruk kartet og kjør til de forskjellige sjappene og se på utvalget.
Lenke til kommentar
Er det steder hvor man får kjøpt litt fete klær? som f.eks pimpsuit og sånne coole ting?

Er jo bare de megekjipe klesbutikkene som selger 3 plagg.

Har sett filmer hvor folk har svære kåper i sebraskinn o.l, og sånn vil jeg ha!

7269591[/snapback]

Husk at man får Pimp-suit (frakk og hatt) etter å ha:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
fullført Snatch lvl 8 hos Los Carnalez.

Los Carnales: Pimp suit and pimp hat (can equip these in your crib).

Vice Kings: Pimp Bling

Westside Rollerz: Baron pimpmobile

All Locations Pimp: Cane shotgun

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hallais, fikk meg 360 iag og da måtte jeg bare ha Saints Row etter mange som anbefalte den her inne, og ja det rocker! Mulig jeg henger mye etter siden jeg kjøpte det først nå, men var dritt lei playstation 2 -.-

Noen ting jeg lurer på da jeg bare har spilt det noen få timer.

1. Kan man få horer i bilen eller noe??

2. Noen tips og triks ang, raning av butikker/ åpne safer (Hver gang jeg skrur på låsene til safen hopper den tilbake, hvorfor??)

Håper noen som eier i spillet kan svare :D

Lenke til kommentar
hallais, fikk meg 360 iag og da måtte jeg bare ha Saints Row etter mange som anbefalte den her inne, og ja det rocker! Mulig jeg henger mye etter siden jeg kjøpte det først nå, men var dritt lei playstation 2 -.-

Noen ting jeg lurer på da jeg bare har spilt det noen få timer.

1. Kan man få horer i bilen eller noe??

2. Noen tips og triks ang, raning av butikker/ åpne safer (Hver gang jeg skrur på låsene til safen hopper den tilbake, hvorfor??)

Håper noen som eier i spillet kan svare :D

7596102[/snapback]

Du kan få horer i bilen ja. Prøv aktiviteten "Snatch".

På safeåpning må du rulle joysticken til feks venstre, så til høyre uten å stoppe i mellom.. Gjør det i en jevn rytme liksom ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...