Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det kommet noen bulletproof cheats eller?:p

7013741[/snapback]

:cry: nei :(

...nå begynner jeg å synes at byen er liten også + at det var altfor få oppdrag...

Så nå er jeg en av de som stemmer for at neste GTA skal bli kembostort ! :dribble:

Lenke til kommentar

hehe endelig ferdig med hitman oppdragene. Fytti katta så kronglete de var! Fant ikke han Don, det var umulig til jeg plutselig etter timer med spilling fant han. Han døde av et skudd, men jeg tømte hele magasinet i han av ren glede, frustrasjon, irritert. Men når jeg fikk den bonusen, det gjorde alt vært :thumbup:

Lenke til kommentar

har opplevd ett par...små problem med Saints Row. Faktisk såpass mange at det er ett mirakel at jeg ærlig kan si jeg er glad jeg kjøpte spillet.

Til tider detter lyden ut ett lite sekund, først trodde jeg det var annlegget. Derimot skjer det kun med saints row, selv om jeg skifter fra tv til annlegg så skjer det nå og da. Og noen ganger, helt plutselig, forsvinner alt av bakke og hele verden ser ganske så tom ut. Heldigvis har dette kun skjedd ett par ganger, og da på steder hvor det ikke har vært noen krise.

Online har vel egentlig bare vært en ganske så stor skuffelse, det lagger. Noe inni granskauen og. Nei, det er ikke linja, såvidt jeg har hørt jobber de med en patch og selv håper jeg den kommer snart så jeg får prøvd meg på noen av de morsomme modusene de har. Co-op består av 2 ganske så simple brett som egentlig var til mer frustrasjon enn moro, derimot er jeg og ganske så kresen på co-open min. Hva kan jeg si? Digger å spille med en kompis eller tre. Derimot, var det iallefall noe co-op, og får ta til takke med det.

Storyline, vel, hadde vel ikke forventet meg noe Shakespear stykke så langt storyline kommer. Det er tross alt ikke det fokuset i fleste slike spill er. Den var underholdenes og eneste jeg kan si skuffa meg var slutten. Og selv om aktivitetene rundt omkring er morsom til tider syntes jeg litt lite om måten spillet "tvinger" deg til å skaffe respekt for å kunne komme videre i spillet.

Alt i alt, ett bra spill. Iallefall om de får fikset online delen.

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha achivements må du ikke bruke koder...

For da får du ikke achievementsene  må den filen du spiller på.

HAr ikke testa det men har lest mange steder at det er sånn....

7068715[/snapback]

Veit... men om jeg vil ha litt "instante action" så loader jeg cheats filen min (38%) og går bananas... heheheh :p

Men hva er så ekstremt viktig med disse achivementsene egentlig?!

For meg er kun det viktigste å spille :D

har opplevd ett par...små problem med Saints Row. Faktisk såpass mange at det er ett mirakel at jeg ærlig kan si jeg er glad jeg kjøpte spillet.

Til tider detter lyden ut ett lite sekund, først trodde jeg det var annlegget. Derimot skjer det kun med saints row, selv om jeg skifter fra tv til annlegg så skjer det nå og da. Og noen ganger, helt plutselig, forsvinner alt av bakke og hele verden ser ganske så tom ut. Heldigvis har dette kun skjedd ett par ganger, og da på steder hvor det ikke har vært noen krise.

Online har vel egentlig bare vært en ganske så stor skuffelse, det lagger. Noe inni granskauen og. Nei, det er ikke linja, såvidt jeg har hørt jobber de med en patch og selv håper jeg den kommer snart så jeg får prøvd meg på noen av de morsomme modusene  de har. Co-op består av 2 ganske så simple brett som egentlig var til mer frustrasjon enn moro, derimot er jeg og ganske så kresen på co-open min. Hva kan jeg si? Digger å spille med en kompis eller tre. Derimot, var det iallefall noe co-op, og får ta til takke med det.

Storyline, vel, hadde vel ikke forventet meg noe Shakespear stykke så langt storyline kommer. Det er tross alt ikke det fokuset i fleste slike spill er. Den var underholdenes og eneste jeg kan si skuffa meg var slutten. Og selv om aktivitetene rundt omkring er morsom til tider syntes jeg litt lite om måten spillet "tvinger" deg til å skaffe respekt for å kunne komme videre i spillet.

Alt i alt, ett bra spill. Iallefall om de får fikset online delen.

7068847[/snapback]

Jeg syns egentlig saints row var veldig tamt når det gjelder historiebiten jeg også... slutten var liksom bare slutten, ingenting mer... i motsetning til GTA som har en skikkelig slutt med sekvens og hele pakka...

Men utifra dette spillet viser jo at det kun kan gå en vei, og det er oppover...

Utviklerne bak saints row prøvde seg, det ble en hit, så det vil helt sikkert komme en oppfølger som er 10ganger bedre... de fleste utviklere vegrer seg nok litt i det å hoppe ut i "fri verden" sjangeren, dette fordi de helt sikkert vil bli sammenlignet med GTA og trolig slaktet i forhold... og saints row klarte test én så nå er vel selvtillitten deres på topp og et nytt spill dukker vel opp... :D

...Syns saints row var underholdende nok, men meget kort... og tam historiedel, selv om oppdragene var varierende (til tider) og strongholts var egentlig altfor lett... zzzz... men gleder meg til 2ern OG neste GTA :w00t:

Lenke til kommentar

Velger å ikke sitere på grunn av at posten blir så unødvendig lang. Men ja, slutten legger virkelig opp til en oppfølger. Derimot kan jeg vel være glad at jeg hadde fått med meg såpass at man bør save før man tar det oppdraget. At det ikke er en advarsel i spillet, eller autosave av noe slag akkurat på denne er faktisk ganske så idiotisk.

Lenke til kommentar
Nå har jeg sett hu ene jeg skal ta i et av Hitman oppdragene to ganger, og tatt hun av dage begge gangene, men ingenting skjer... Hva er feil?

7106204[/snapback]

Brukt riktig våpen også?

7106555[/snapback]

Du må drepe folkene med akkurat det våpenet det står at du skal bruke.

Bruker du noe annet teller det liskom ikke :no:

Lenke til kommentar
Nå har jeg sett hu ene jeg skal ta i et av Hitman oppdragene to ganger, og tatt hun av dage begge gangene, men ingenting skjer... Hva er feil?

7106204[/snapback]

Brukt riktig våpen også?

7106555[/snapback]

Ja jeg brukte VICE9. Men holdt riktignok på med Highjacking. Ambulansen dama satt i og bilen jeg skulle ta kjørte ved siden av hverandre på motorveien. Stoppet ambun og tok livet av dama flere ganger... Men ingenting skjedde.

Men så hun senere igjen, da i "free roam" og da funket det gitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...