Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode tips til VK mission...

6981845[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det er bare å gi gass så skremmer du ham lett. Kanskje en ide å kjøre utenom veien; igjennom parker og sånn så blir det vanskeligere for de andre å ta deg igjen. Det ser ut som om litt 'bumpy' underlag og små hopp med bilen øker 'skremmefaktoren' rimelig raskt selv om hastighet i seg selv er en viktig faktor.
Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har noen gode tips til VK mission...

6981845[/snapback]

Det er bare å gi gass så skremmer du ham lett. Kanskje en ide å kjøre utenom veien; igjennom parker og sånn så blir det vanskeligere for de andre å ta deg igjen. Det ser ut som om litt 'bumpy' underlag og små hopp med bilen øker 'skremmefaktoren' rimelig raskt selv om hastighet i seg selv er en viktig faktor.

6981936[/snapback]

Vel; Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

for min del så funket det best å komme seg over på motorveien så fort som mulig. Etter hva jeg husker så påvirkes ikke Stefan av noe annet en hvor lenge han blir hengende, men det er mulig jeg husker feil.
Lenke til kommentar
Noen som har noen gode tips til VK mission (spoiler om siste VK mission) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

hvor du skal presse Stefan til å gi opp koden til heisen til hu berta?

Han dør litt for fort synes jeg ;)

På forhånd takk!

6981845[/snapback]

Hold deg på de breie veiene i museumsdistriktet. Ikke kjør for langt vekk derfra (broer etc. er no go!). Etter at du har skremt ham lenge nok, skal du nemlig ta deg inn i en bygning der, mens du bruker den samme bilen, noe som er et helvete på maks antall stjerner hvis du er langt borte.

Lenke til kommentar

En rask måte å tjene penger på er og spille destruction derby level 8 flere ganger... Det er lett og du tjener 5000 etter hverandre veldig fort.. :)

Jeg syns det er kjedelig at du ikke kan bestemme i større grad hvordan gjengen din skal se ut.. Lilla er ikke fargen min! Hadde vært gøy om du også kunne bestemt rasen til gjengen din.. Syns også det ødelegger litt ganster følelsen i spillet at kanskje litt under halv parten av gjengen din er jenter..

Rart du ikke kan lage deg selv som ei jente, men spillet er vel ikke så populært hos jenter kanksje..

Jeg liker heller ikke at hovedpersonen er så taus hele tiden, at det lissom skal være så kult skjønner jeg ikke..

Men Saints row er faktisk det spillet jeg har blitt mest hekta på av alle ved siden av San Andreas..:), som nå etter jeg har spilt Saints row virker kjedelig..

Lenke til kommentar
Er det mulig å få flere enn 3 gjengmedlemmer utover i spillet til å beskytte deg?

6987301[/snapback]

Ja :)

6987766[/snapback]

Veit du hvor mange? er på 76 % nå, og har fortsatt bare tre..

6987837[/snapback]

Du kan bare ha tre med deg om gangen. Går an å få flere "homies" som du kan ringe til for å få hjelp, men du kan ikke ha flere enn tre med deg av gangen.

Lenke til kommentar
Er det mulig å få flere enn 3 gjengmedlemmer utover i spillet til å beskytte deg?

6987301[/snapback]

Ja :)

6987766[/snapback]

Veit du hvor mange? er på 76 % nå, og har fortsatt bare tre..

6987837[/snapback]

Du kan bare ha tre med deg om gangen. Går an å få flere "homies" som du kan ringe til for å få hjelp, men du kan ikke ha flere enn tre med deg av gangen.

6987861[/snapback]

Uff, så kjedelig, hadde vært gøy å kunne gått rundt med 10-20 stykker..hehe.. Men heldigvis hjelper også andre fra gjengen deg hvis de er i området.. Gøy at de også skyter fra bilene hvis de kom mer kjørende forbi deg..

Lenke til kommentar
En rask måte å tjene penger på er og spille destruction derby level 8 flere ganger... Det er lett og du tjener 5000 etter hverandre veldig fort.. :)

Jeg syns det er kjedelig at du ikke kan bestemme i større grad hvordan gjengen din skal se ut.. Lilla er ikke fargen min! Hadde vært gøy om du også kunne bestemt rasen til gjengen din.. Syns også det ødelegger litt ganster følelsen i spillet at kanskje litt under halv parten av gjengen din er jenter..

Rart du ikke kan lage deg selv som ei jente, men spillet er vel ikke så populært hos jenter kanksje..

Jeg liker heller ikke at hovedpersonen er så taus hele tiden, at det lissom skal være så kult skjønner jeg ikke..

Men Saints row er faktisk det spillet jeg har blitt mest hekta på av alle ved siden av San Andreas..:), som nå etter jeg har spilt Saints row virker kjedelig..

6987820[/snapback]

han er ikke taus, han snakker når du er ferdi med eks. vk så snakker han

:thumbup:

Lenke til kommentar
Akkurat det var litt teit. Han kunne enten vært helt taus, hele tiden, eller at han kunne ha snakket fra det første mission'et.

6989614[/snapback]

Personlig så synes jeg at det var litt kult. Blir litt som silent bob i kevin smith filmene.

Når han sier noe er det liksom A BIG DEAL!

Noe som de sikkert ville oppnå.

Lenke til kommentar

Sr er ganske bra egentlig, men utover i spillet begynner det å bli litt kjedelig. Har runna Sr 89 eller 90 %, begynner å bli ganske lei det. Kommer liksom ikke videre. Har noen insurence greier og litt mayhem igjen så er eg ferdig. Liksom litt kjedelig å gjøre alle aktivitene når du ikke har noe å oppnå liksom. Håper virkelig det kommer noe nytt.

Bra at de har med online delen, ellers hadde eg sikkert ikke spilt det så ofte lenger. men det er et ganske bra spill da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Syns det er kjedelig nå jeg, på 35%. Har fullført Westside Rollerz oppdragene, ikke noe særlig på de andre og er vel på lvl 4 på snatch, mayhem, insurance fraud osv..

Lenke til kommentar
Sr er ganske bra egentlig, men utover i spillet begynner det  å bli litt kjedelig. Har runna Sr 89 eller 90 %, begynner  å bli ganske lei det. Kommer liksom ikke videre. Har noen insurence greier og litt mayhem igjen så er eg ferdig. Liksom litt kjedelig  å gjøre alle aktivitene når du ikke har noe  å oppnå liksom. Håper virkelig det kommer noe nytt.

Bra at de har med online delen, ellers hadde eg sikkert ikke spilt det så ofte lenger. men det er et ganske bra spill da.

6990623[/snapback]

Er veldig enig i den. Likte de forskjellige oppdragene, samt sstronghold veldig godt, men så fort de var ferdige, og man begynte på activities, ble det hele mye kjedeligere.

Skulle heller ha satset på forskjellige activities framfor å ha samme aktivitet i forskjellige bydeler. Har man fullført level 8 Snatch i Red Light District f.eks, er man ikke særlig lysten på å begynne på nytt et annet sted..

Lenke til kommentar
Har et problem med siste los carnales mission der du skal skyte flyet.går det an og hoppe utav bilen og ta de folkene som skyter på deg med rakettkastere?sliter med å treffe de når vi kjører rundt i bilen..blir alltid sprengt.

6991118[/snapback]

Det står eksplosive tønner ved siden av de fleste med rakettkaster i dette missionet. Skyt på tønnene (maskingevær funker best synes jeg) før de klarer å løsne skudd med rakettkasterne så er mye gjort.

Tror ikke du kan forlate bilen.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Har et problem med siste los carnales mission der du skal skyte flyet.går det an og hoppe utav bilen og ta de folkene som skyter på deg med rakettkastere?sliter med å treffe de når vi kjører rundt i bilen..blir alltid sprengt.

6991118[/snapback]

Det står eksplosive tønner ved siden av de fleste med rakettkaster i dette missionet. Skyt på tønnene (maskingevær funker best synes jeg) før de klarer å løsne skudd med rakettkasterne så er mye gjort.

Tror ikke du kan forlate bilen.

6991257[/snapback]

ok.ska teste dette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...