PetePistola Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hva er rekordene deres i Insurance fraud? Jeg fikk like oppunder 500.000 $ for litt siden! 6858520[/snapback] Jeg smalt til med et stup for 91000 om ikke annet. Sa pang det. Samlet beløp aner jeg ikke... 6858654[/snapback] Hva er egentlig trikset med Insurance Fraud? Klarer nesten aldri å få til noe særlig mere en 2000-5000 når jeg tryner. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hva er rekordene deres i Insurance fraud? Jeg fikk like oppunder 500.000 $ for litt siden! 6858520[/snapback] Jeg smalt til med et stup for 91000 om ikke annet. Sa pang det. Samlet beløp aner jeg ikke... 6858654[/snapback] Ja det var i ett (1) smell jeg mente Lenke til kommentar
nacho Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hva er rekordene deres i Insurance fraud? Jeg fikk like oppunder 500.000 $ for litt siden! 6858520[/snapback] Jeg smalt til med et stup for 91000 om ikke annet. Sa pang det. Samlet beløp aner jeg ikke... 6858654[/snapback] Hva er egentlig trikset med Insurance Fraud? Klarer nesten aldri å få til noe særlig mere en 2000-5000 når jeg tryner. 6858709[/snapback] Stjel deg en politibil og kjør villmann i motsatt kjøreretning Lenke til kommentar
freke Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Hva er rekordene deres i Insurance fraud? Jeg fikk like oppunder 500.000 $ for litt siden! 6858520[/snapback] Jeg smalt til med et stup for 91000 om ikke annet. Sa pang det. Samlet beløp aner jeg ikke... 6858654[/snapback] Ja det var i ett (1) smell jeg mente 6858710[/snapback] Femhundre store i en smell? Whoa! Ikke dårlig. Endret 13. september 2006 av freke Lenke til kommentar
nacho Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hva er rekordene deres i Insurance fraud? Jeg fikk like oppunder 500.000 $ for litt siden! 6858520[/snapback] Jeg smalt til med et stup for 91000 om ikke annet. Sa pang det. Samlet beløp aner jeg ikke... 6858654[/snapback] Ja det var i ett (1) smell jeg mente 6858710[/snapback] Femhundre store i en smell? Whoa! Ikke dårlig. 6858902[/snapback] Sky is the limit med civil cars! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 hva med rampage oppdragene da? Lenke til kommentar
nacho Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 hva med rampage oppdragene da? 6859034[/snapback] Er det mayhem du mener? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 det er det jeg mener ja, sorry. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Der er vel target score på $800 000, så å klare å oppnå mer enn mellom $800 000 og 900 000 avhengig av hva man sprenger til sist. Helikopter pleier som regel å gi en del spenn.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hva er egentlig trikset med Insurance Fraud? Klarer nesten aldri å få til noe særlig mere en 2000-5000 når jeg tryner. 6858709[/snapback] Treff bilene som kommer mot deg i høy fart slik at du flyr litt og hvis du er heldig treffer du en bil til. Du får i hvert fall høyde- og lengdebonus ganske ofte og får fort 40k på et stup ut i trafikken. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 jeg har lyst til å kjøpe meg en 360 pga dette spillet.. ser veldig fett ut skader ikke akkurat at det kommer mange andre go'spill og.. 6814707[/snapback] Var det jeg endte opp med da jeg leste at ps3 ikke kommer før i mars. Man MÅ jo ha noe å spille på nå som vi går mot mørkere tider. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Er det Og godt er det. Noe av det som ødela San Andreas for meg var de enorme områdene mellom byene, med en og annen spøkelsesby eller bondegård plassert her og der. Bedre når alt blir samlet på en plass. Jepp, Saints Row har i det hele tatt fjernet en del av irritasjonsmomentene. Som å måtte kjøre helt tilbake til skjulestedet for å lagre f.eks. Deilig å kunne lagre etter et vanskelig mission uten å måtte kjøre i 2-3 minutter først. Og ikke minst: Det å kunne restarte et failed mission med en gang istedet for å ende på gata og måtte oppsøke stedet der det starter på nytt. Noe av det som gjorde meg lei av GTA:SA var de laaaaaange kjøreturene uten noe annet formål enn å forflytte seg. Det er noen få av disse i Saints Row og, men heldigvis på langt nær i samme skala. Neste GTA har en del å lære her. Vel jeg synes nå det var fett at San Andreas hadde så store områder. Det gjorde spillet til noe spesielt og spilte man mye ble man jo lommekjent i denne byen. Til opplysning så runna jeg SA først på PS2 og så på xbox. Xbox hadde litt bedre Draw Distance men jalla driveby-shooting. Fikk virkelig følelsen av å bli kjent i på hele kartet. Jeg håper virkelig at de i neste SR lager et mer variert landskap med både øde områder og byer slik SA er. Det er forresten ikke noen særlig høydedrag i SR det savner jeg. Det som gjør at dere "hater" de store landskapene i SA var at dere måtte kjøre langt til neste safehouse for å lagre. Hadde de innført en "instant" lagrefunksjon i neste GTA som i SR så hadde det gjort spillet mindre irriterende. Genialt at man i SR kan lagre flere biler i garasjen en det er praktisk plass til. Får håpe at såpass mange kjøper dette slik at det kommer en 2'er. GTA har godt av litt konkurranse. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Er det Og godt er det. Noe av det som ødela San Andreas for meg var de enorme områdene mellom byene, med en og annen spøkelsesby eller bondegård plassert her og der. Bedre når alt blir samlet på en plass. Jepp, Saints Row har i det hele tatt fjernet en del av irritasjonsmomentene. Som å måtte kjøre helt tilbake til skjulestedet for å lagre f.eks. Deilig å kunne lagre etter et vanskelig mission uten å måtte kjøre i 2-3 minutter først. Og ikke minst: Det å kunne restarte et failed mission med en gang istedet for å ende på gata og måtte oppsøke stedet der det starter på nytt. Noe av det som gjorde meg lei av GTA:SA var de laaaaaange kjøreturene uten noe annet formål enn å forflytte seg. Det er noen få av disse i Saints Row og, men heldigvis på langt nær i samme skala. Neste GTA har en del å lære her. Vel jeg synes nå det var fett at San Andreas hadde så store områder. Det gjorde spillet til noe spesielt og spilte man mye ble man jo lommekjent i denne byen. Til opplysning så runna jeg SA først på PS2 og så på xbox. Xbox hadde litt bedre Draw Distance men jalla driveby-shooting. Fikk virkelig følelsen av å bli kjent på hele kartet. Jeg håper virkelig at de i neste SR lager et mer variert landskap med både øde områder og byer slik SA er. Det er forresten ikke noen særlig høydedrag i SR det savner jeg. Det som gjør at dere "hater" de store landskapene i SA var at dere måtte kjøre langt til neste safehouse for å lagre. Hadde de innført en "instant" lagrefunksjon i neste GTA som i SR så hadde det gjort spillet mindre irriterende. Genialt at man i SR kan lagre flere biler i garasjen en det er fysisk plass til. Får håpe at såpass mange kjøper dette slik at det kommer en 2'er. GTA har godt av litt konkurranse. En ting jeg ikke har sjekka ut. Reparere man bilene som er kolisjonskadet på samme sted som man pimper de? Eller gjør man det på Confess And Forgive? 6860330[/snapback] Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Er det noen mulighet til å få opp navnet på våpenet man holder i hånda? Innimellom er man jo litt i tvil om f.eks. hvilken pistol man skyter med. Eneste måten jeg finner ut på det i dag er ved å stikke til en våpen sjappe og velge Buy. Da kommer antall ammo opp og navnet på våpenet du har i inventory opp. Blir litt rotet når man skal plukke opp andre folks våpen og ikke vet hva man holder i hånda selv. Da må man først plukke opp og så sjekke hvilket våpen man droppet på bakken. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Er det noen mulighet til å få opp navnet på våpenet man holder i hånda? Innimellom er man jo litt i tvil om f.eks. hvilken pistol man skyter med. Eneste måten jeg finner ut på det i dag er ved å stikke til en våpen sjappe og velge Buy. Da kommer antall ammo opp og navnet på våpenet du har i inventory opp. Blir litt rotet når man skal plukke opp andre folks våpen og ikke vet hva man holder i hånda selv. Da må man først plukke opp og så sjekke hvilket våpen man droppet på bakken. 6860347[/snapback] Vel, når du plukker opp andre sitt våpen, og allerede har et våpen i den respektive slotten, så kommer jo følgende opp: " Press Y to swap *våpen du har selv* with *våpen som ligger på bakken*. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 på mayham oppdragene så greier jeg ikke å få mer enn 600 000$ det er jo umulig. Noen tips? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 på mayham oppdragene så greier jeg ikke å få mer enn 600 000$ det er jo umulig. Noen tips? 6860975[/snapback] Godt stalltips: Start mayhem-activity, men avvent med å reise til distriktet du blir guidet til. Få opp wanted-statusen til tre eller fire stjerner, og stikk inn i rett distrikt (med andre ord er det greit å få opp wanted like i nærheten.) Ødeleggelse av SWAT- og FBI-kjøretøyene, sammen med helikopterene bør få deg forholdsvis greit over $600 000. Gled deg til siste level på mayhem! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 takk for tipset. Fy søren det ble helt texas her! Greide det endelig Dritgøy! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 oppi mayhem oppdraget kommer det en stygg nyhetsvan mot meg, som er innpå sliten. Fy søren og, jeg blir jo forbanna for han blokkerer utsikten min mot FBI bilene. Så jeg skyter en rakket mot han. Bilen eksploderer med han rullende brennende inne i bilen mens bilen flyr opp i skyene. kult! Som jeg har sakt tidligere, jeg elsker sånne detaljer. Grillte han godt der hehe Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 blææææ... går alle oppdragene på tid eller? begynner å bli kjedelig.. i starten kunne man være litt taktisk etc... men når det går på tid må man jo storme fram og plaffe løs hele tia... boooooooring... er ca på 30% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå