Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Det er utrolig deilig. Saver alltid etter et mission. Bare for og være sikker på at det er lagret å jeg slipper å ta det igjen ;)

Noe morsom skjedde meg nå, driver og kjører etter en kar. Å fra ingen steder i en sving kommer en annen bil susene igjennom lufta og kræsjer i en blokk. Å hang seg fast. Godt for meg for da slapp jeg og tenke på og drepe han hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En tjommi og jeg spilte på skift om å få mest snut etter seg, og fy f*** så gøy det er! Kjedeeksplosjoner, flygende ragdolls, trailere som kjører over politifolk, sivile som brenner, gjengmedlemmer som skyter og politfolk som sier "it's that damn rap music that's making you do this, isn't it?".

Saints Row er så umåtelig digg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Er det foresten noe Bonde land på dette? eller er det bare By over hele spillet?

6836991[/snapback]

Bare by. Snobbeby. Run-down-shabby by. Metropolis-by. "Vanlig" by. Flyplass. Chinatown. Fabrikk-by. Mange forskjellige by-typer.

6837095[/snapback]

Stillwater er forøvrig basert på Chicago og Detroit.
Lenke til kommentar

Mulig det har vært nevnt før, men noen som har hørt at de snakker om nordmenn i forbindelse med ulovlig innvandring på en av radiokanalene? 'They must have come here over the north pole, using sled dogs or something...' 'I saw a couple of blond guys eating fish the other day...'

Hysterisk morsomt :)

Lenke til kommentar
hehe hørt den å et par andre, ler alltid. Synes sånt er mer gøy og høre på noen ganger enn musikk :p Når vi snakker om det, noen som veit hva den låta som spilles på saintsrow.com sin hjemme side heter?

6841677[/snapback]

Kan være David Banner med "Saints Row"...

EDIT; Yep.

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar

Saints Row minnet meg på at jeg hadde spilt i over 20 timer :blush:

Jeg har fullført 2 av story missions Kings and Los Cornales.

Har gjort en del sidemissions nå. Kjørt en del løp og gjort Destruction darby (FUN!)

Synes det er synd det ikke er flere insurance fraud. Det må være det beste på hele spillet. Elsket den aktiviten. Er litt skuffet over tingene man får når man fullfører aktivter. Var bedre på insurence en det er på billøp og samle biler til garasjer ivertfall.

Uansett. KONGESPILL!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...