Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Sluttsnakk

Slutten var kul utenom at man ikke fikk fortsette med spillet. Leste et sted at en påstod at på slutten av rulleteksten kunne man høre noen (undres hvem det kan være ^^) som gisper etter luft. Ser for meg Saints Row II, hvor du skal ta hevn på lederne i 3rd Street Saints.

6831417[/snapback]

Mer sluttsnakk

Man hører i tillegg et ganske stort plask etter eksplosjonen, jeg liker å tro at dette er vår mann som faller i vannet etter å ha blitt slengt i været ;)

Har hørt gjennom credits, man hører noe som kan høres ut som pusting på førsten av introen, men dette tror jeg hører til tittelsporet som kommer når credits ruller på. Ellers er det bare bølgesplask og politisirener på slutten.

Uansett krysser jeg fingrene for at det blir bigtime payback i Saints Row 2, Saints Row er trossalt det mest spilte spillet på Xbox Live (gjelder alle påloggede brukere, og inkluderer singleplayer og multiplayer) uken som var, så skal ikke se bortifra at vi får en oppfølger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt tearing og fps drops her og der, men det er mye mindra av dette i fullversjonen det er helt klart.

Saint's Row er klart det beste x360 spillet jeg har spilt så langt, er digg at det endelig begynner å komme litt mer kvalitets spill til konsollen.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg har kommet 35% i spillet, men likevel så er den beste klesbutikken fortsatt "Impressions", den har jo vært åpen helt fra starten nesten. Når kommer det nye butikken? Fyr'n min ser jo helt mongo ut med klærne jeg har nå. :/

Lenke til kommentar
Jeg har kommet 35% i spillet, men likevel så er den beste klesbutikken fortsatt "Impressions", den har jo vært åpen helt fra starten nesten. Når kommer det nye butikken? Fyr'n min ser jo helt mongo ut med klærne jeg har nå. :/

6832050[/snapback]

Det er vel ikke flere butikker? Trodde det var slik at det kom nye ting på de eksisterende, men mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er det ikke flere klesbutikker enn "impressions" :o!? Hvordan får andre tak i så stillige klær da? Kan bare velge mellom "on the rag" "Branded" "Impressions" og en til jeg ikke husker navnet på..

Lenke til kommentar

tja noe morsomt som skjedd emeg i dag var under et Snatch oppdrag da jeg henta de siste horene. Å ting ble litt for intens. Den ene ganster bilen som kjørte etter meg begynte og brenne. Men jeg ble så forvirret siden den var rett oppå meg så jeg selv hoppet ut av bilen, i tro det var min som brant. Da eksploderte den andre bilen så en av mine horer tok fyr. Hun løp rundt og rundt i panikk mens jeg prøvde og drepe de andre. Endelig tok jeg de fleste så greide en av de andre horene og løpe borti hu som brant og tok selv fyr. Hun løp så mot meg så jeg tok fyr og, alle løp i ring og skreik av "smerte".

Var litt komisk hele settingen. Gøy var det like mye som plagsomt, var akkurat på slutten til og bli ferdig hehe

Lenke til kommentar

Okei, gjorde alle story missions nettop.

Veldig Veldig Veldig Teit! Gjorde siste-oppdragene, og etter karakteren min døde (Tror vi fikk høre navnet hans også) ble det en lang rulletekst, og jeg ble sendt til main menu. Det teite er at man ikke får fortsette, man må loade. Jeg sava ikke etter å ha tatt noen missins i dag. Argh. Hvis jeg skal fullføre aktivitetene, så må jeg ta over sirka 8-9 territories, og ta de tre siste oppdragene på nytt. Helvete. Gidder ikke mer av Saints Row i dag. :nei:

Lenke til kommentar
Er det foresten noe Bonde land på dette? eller er det bare By over hele spillet?

6836991[/snapback]

Bare by. Snobbeby. Run-down-shabby by. Metropolis-by. "Vanlig" by. Flyplass. Chinatown. Fabrikk-by. Mange forskjellige by-typer.

6837095[/snapback]

Og godt er det. Noe av det som ødela San Andreas for meg var de enorme områdene mellom byene, med en og annen spøkelsesby eller bondegård plassert her og der. Bedre når alt blir samlet på en plass.

Lenke til kommentar
Og godt er det. Noe av det som ødela San Andreas for meg var de enorme områdene mellom byene, med en og annen spøkelsesby eller bondegård plassert her og der. Bedre når alt blir samlet på en plass.

6837133[/snapback]

Jepp, Saints Row har i det hele tatt fjernet en del av irritasjonsmomentene. Som å måtte kjøre helt tilbake til skjulestedet for å lagre f.eks. Deilig å kunne lagre etter et vanskelig mission uten å måtte kjøre i 2-3 minutter først. Og ikke minst: Det å kunne restarte et failed mission med en gang istedet for å ende på gata og måtte oppsøke stedet der det starter på nytt.

Noe av det som gjorde meg lei av GTA:SA var de laaaaaange kjøreturene uten noe annet formål enn å forflytte seg. Det er noen få av disse i Saints Row og, men heldigvis på langt nær i samme skala. Neste GTA har en del å lære her.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...