Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Da var spillet rundet (heldigvis masse achievements og activities igjen), brukte vel rundt en 30 timer. Masse morro, og tror det blir mye spilling av både Saints Row og Dead Rising fremover EDIT: Fant trackliste på et forum, og tenkte jeg skulle dele den. "100K" - The Loved Ones "5,6 Kids" - Bear vs. Shark "Addis Adaba Dub" - African Roots Act 1 "All I Can Say" - Love Joys "Amped" - Freq Nasty "Anthem (radio edit)" - Rock-N-Roll Soldiers "Atmosphere" - The Oranges Band "Audobun Ballroom" - Black Market Militia feat Dead Prez "Back For More" - Ratt "Ball N Chain" - Roxx Gang "Ballad Of Jayne" - L.A. Guns "Bang Bang Rock and Roll" - Art Brut "Bangers" - The Alchemist featuring Lloyd Banks "Banned In DC" - Bad Brains "Barrier Break" - Dieselboy & Kaos "Beautiful Trainwreck" - Copywrite "Black & White" - RA The Rugged Man "Blood And Thunder" - Mastodon "Bound For The Floor" - Local H "Catherine Wheel" - Skynet "Cauterise" - If I Were King "Chippin'" - Quasimoto "Conjure Me" - Afghan Whigs "Could You Be The One" - Husker Du "Crumbs" - Bisc One "D.T.D." - Msta Killa featuring Ghostface & Raekwon "Dancin' On Coals" - Bang Tango "Danger" - Black Milk Feat. T3 & Phat Kat "Digi Warfare" - Masta Killa "Do The Robot" - Turf Talk "Don't Move" - The Letters Organize "Draw Your Brakes" - Scotty "Easy Come Easy Go" - Winger "Everything Is Alright" - Motion City Soundtrack "Everything's A Go (The Flow)" - Bathgate "F.C.P.R.E.M.I.X." - The Fall Of Troy "Fast Cars" - Aesop Rock "Fish Fillet" - Sa-Ra featuring Pharoahe Monch "Flavor Of The Month" - Black Sheep "For Guys' Eyes Only" - Hockey Night "Friday Night Fist Fight" - Men Women & Children "Gangsta Party" - Joe Budden ft. Nate Dog "Get Shot Boy" - Grafh "Get Well Soon" - Reggie & The Full Effect "Girl" - Stereophonics "Glow" - Camp Lo "God Is Going To Get Sick Of Me" - Aberdeen City "Golden Jin" - Crafty "Good With The #'s" - AL "Gotta Pay" - Wordsworth "Grey Cell Green" - Ned's Atomic Dustbin "Grindin" - Clipse "Happiness Everyday (I Won't Let You Suffer)" - Huge Rocksocks "Hiding Drugs In The Temple (Part 2)" - Kinski "Holdin' Up" - Rich Medina "Home to Hell" - Danko Jones "Hood Lullabye" - Black Market Militia "I Need A Co-Pilot" - Tempercalm "Ill Logic" - ILS "Informa (Watch It)" - Jah Batta "Inside the Globe" - Airborn Audio "International Herb" - Sugar Minott "Jamaicanese" - Eek-A-Mouse "John 3:16" - Mathematics featuring Method Man "Keep Doin It" - Likwit Junkies "Kiss Of Death" - Alec Empire "Lay My Burden Down" - Seemless "Live In The City" - Horace Andy "Look At Me, I'm a Winner" - The Aquabats "Love Injection" - Bang Tango "Mad About You" - Slaughter "Make Up Your Mind" - Orange Park "Man Ah Warrior" - Tapper Zukie "Meet Me In The Dark" - Jet By Day "Milk 'Em" - MHE/Ghostface featuring Trife "Money Folder" - Madvillain "Mountain Song" - Janes Addiction "Munich" - Editors "My Little Pony" - Caro "Nightlife" - M.E.D. "No Easy Way Out" - Roxx Gang "Of All The Gin Joints In All The World" - Fall Out Boy "Oh My God" - Masta Ace "Old Man" - Masta Killa featuring ODB & RZA "Once Bitten Twice Shy" - Great White "Overnight Celebrity" - Twista "Paid In Full" - Eric B. & Rakim "Panic" - Paint It Black "Paper Thin" - MC Lyte "Pickin' Boogers" - Biz Markie "Put Up A Fight" - My Awesome Compilation "Questo Y Sporco" - Koma & Bones "Ready, Aim, Misfire" - New Years Day "Real Nillaz" - Mathematics featuring Ghostface & Raekwon "Rhythm Division" - UZI "Riding Melody" - Jah Woosh "Rock Co. Kane Flow" - De La Soul "Roped And Tied" - Codeseven "Round & Round" - Ratt "Seventeen" - Winger "Shake it" - Little Brother "Silhouette Serenade (Rock mix)" - Vendetta Red "Slow Down" - Beat Pharmacy "Soda & Soap" - Masta Ace featuring Jean Grae "Someone Like You" - Bang Tango "Spend My Life" - Slaughter "Spitamatic" - Vordul Mega "Spot Lite" - Mathmatics featuring Wu Tang Clan "Stick & Move" - Planet Asia feat Prodigy "Stingray" - Skynet "Stop The Fuss" - Horace Andy "Subculture (Dieselboy & Kaos Remix)" - Styles of Beyond "Take a Walk" - Masta Ace "The Golden Boy" - Shelby "Time Hard" - The Pioneers "Time Has Come" - Exile featuring Slum Village "Tiny Toy" - ILS "To Be Quite Honest" - Cruiserweight "Tongue Shall Tell Dub" - Prince Douglas "Too Long Awake" - Idelwild "Touch Me I'm Sick" - Mudhoney "Trippin" - The KBC "TV Riot" - The Adored "Twisted" - PsychatronX "Twisted Streets" - Koma & Bones "Two Shots Of Henny" - Mathematics "Up All Night" - Slaughter "Way Cool Jr." - Ratt "Way Down South" - U-Roy "We Have The Energy" - Evil Nine "We're The Young Offenders (clean version)" - Young Offenders Institute "West Coast" - ILS "What Up" - Kenn Starr "Who I Is?" - Three 6 Mafia featuring Trillville & Lil Wyte "Wild America" - Iggy Pop "You And I" - Wayne Jarret "You Must Follow" - Stratus Endret 8. september 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Spørsmål om Hitman Activites (sorry hvis det er tatt opp før - tråden har blitt laaang): Når jeg adder en person på 'hit-listen' så vedkommende kommer opp på HUD'en min, må jeg da faktisk kjøre/gå rundt i det området han/hun skal befinne seg i for å finne noen som fysisk ligner ved å se ordentlig på alle personer, eller blir de markert med en pil over hodet sitt eller lignende når de er innenfor synsvidde? Endret 8. september 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Spørsmål om Hitman Activites (sorry hvis det er tatt opp før - tråden har blitt laaang): Når jeg adder en person på 'hit-listen' så vedkommende kommer opp på HUD'en min, må jeg da faktisk kjøre/gå rundt i det området han/hun skal befinne seg i for å finne noen som fysisk ligner ved å se ordentlig på alle personer, eller blir de markert med en pil over hodet sitt eller lignende når de er innenfor synsvidde? 6826555[/snapback] Kjør i området og se på GPS. Du vil se et hitman merke Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Spørsmål om Hitman Activites (sorry hvis det er tatt opp før - tråden har blitt laaang): Når jeg adder en person på 'hit-listen' så vedkommende kommer opp på HUD'en min, må jeg da faktisk kjøre/gå rundt i det området han/hun skal befinne seg i for å finne noen som fysisk ligner ved å se ordentlig på alle personer, eller blir de markert med en pil over hodet sitt eller lignende når de er innenfor synsvidde? 6826555[/snapback] Kjør i området og se på GPS. Du vil se et hitman merke 6826633[/snapback] Jepp. Men prøv og husk noen av personene også.. En gang jeg var ute og hadde en person på hud'n så dukket en annen person som jeg husket (men som ikke var aktivert) og jeg tok han ut mens jeg da altså leita etter en annen. F.eks karen som går rundt som en stor pølse i brød, dama i bikini og rulleskøyter. Disse kan du kanskje oppdage mens du har en litt mindre gjenkjenneligperson aktivert i hud'n. Dr Peedee Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Takk for det - nå er det tilbake til spillet Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Rundet spillet i går kveld, og har nå tatt fatt på MP. Og selvom jeg enda ikke har spilt en match uten lag er det ganske fett. Hadde dog vært fetest å spille med norske, så om noen har en gang på gang (det var helt tilfeldig), eller bare skal spille litt så er det bare å invitere meg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 veldig lang tid det skulle ta for play-asia og få inn spillet da :/ må jo vente ca 1 uke etter eg har bestilt det og! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 noen som har funnet et sted der det ligger våpen? Som i demoen så fant du AK`en og den ligger der forsatt i fullversonen. Hadde hvert kult hvis det fantes fler Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Dette er og sikkert helt spurt om før men gidder ikke bla alle de sidene bak, men hvordan er det jeg for mer bil-deler? jeg skulle style en bil men det var ikke noe godt utvalg Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hvis det er noen måte å få flere deler, så må det være å kjøre racing activities. Jeg har fullført en av de, og da fikk jeg permanent prisreduksjon hos mekanikeren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Hva synes folk om slutten, forresten? Spillets sluttscene hinter jo til en oppfølger, da hver enkelt gjeng har en person som er gjenlevende - Los Cornales har Angelo Lopez (han i den hvite dressen som hitter på dama til Hector) og dama til Hector, Vice Kings har Benjamin King, og West Side Rollaz har Donnie. Og det ser ut som om alle tenker godt over ting på slutten av cutscenen, så jeg blir ikke overrasket om vi får en oppfølger dersom spillet faktisk selger godt. Noe det later til å gjøre. Slutten var ellers ganske som forventet, noen som forresten vet om man får en ny cutscene når man har fått Julius ut fra fengselet? Endret 9. september 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hva synes folk om slutten, forresten? Spillets sluttscene hinter jo til en oppfølger, da hver enkelt gjeng har en person som er gjenlevende - Los Cornales har Angelo Lopez (han i den hvite dressen som hitter på dama til Hector) og dama til Hector, Vice Kings har Benjamin King, og West Side Rollaz har Donnie. Og det ser ut som om alle tenker godt over ting på slutten av cutscenen, så jeg blir ikke overrasket om vi får en oppfølger dersom spillet faktisk selger godt. Noe det later til å gjøre. Slutten var ellers ganske som forventet, noen som forresten vet om man får en ny cutscene når man har fått Julius ut fra fengselet? 6830050[/snapback] Storyline snakk Har du kommet til første rulletekst, eller den siste? For du er ikke ferdig når du har slettet alle gjengene. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 noen som har funnet et sted der det ligger våpen? Som i demoen så fant du AK`en og den ligger der forsatt i fullversonen. Hadde hvert kult hvis det fantes fler 6829523[/snapback] Hvor finner du den? Finnes det noen walkthrough til demoen? Birger Lenke til kommentar
freke Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Suicidale folk i Stilwater. Sett to stykker nå som har hoppa i elva. Ei dame stupte fra en av bruene, og en annen kis fra en kant i en park eller noe. Det kan ha vært en ulykke og da..."Whoa, this was slippery" eller noe var hans famous last words Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Storyline snakk Har du kommet til første rulletekst, eller den siste? For du er ikke ferdig når du har slettet alle gjengene. [ Mer storyprat. Bare første, er det veldig mye igjen? Trodde jeg i hovedsak hadde activities igjen, og i tillegg så jeg ingen achievements som gjalt å få Jules ut av spjeldet Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Storyline snakk Har du kommet til første rulletekst, eller den siste? For du er ikke ferdig når du har slettet alle gjengene. [ Mer storyprat. Bare første, er det veldig mye igjen? Trodde jeg i hovedsak hadde activities igjen, og i tillegg så jeg ingen achievements som gjalt å få Jules ut av spjeldet 6830212[/snapback] Enda mer storysnakk Du har vel en 2-3 missions igjen. Du kan gjøre det på under en time vil jeg tro, hvis du har 3x respect. Du begynner siste mission-serie utenfor kirken foresten. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Kan man foresten lage våres egen playliste med musikk? legge inn det man selv vill ha? er jo bare dritt musikk i spillet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Enda mer storysnakk Du har vel en 2-3 missions igjen. Du kan gjøre det på under en time vil jeg tro, hvis du har 3x respect. Du begynner siste mission-serie utenfor kirken foresten. 6830220[/snapback] Mer snakk vedr. slutten. Har nå tatt de siste to oppdragene, og fikk siste cutscene. Det later jo til at vi har blitt screwed bigtime, har hele greia vært et set up for å bli kvitt politikersvinet? En i 3rd Street Saints var jo tydligvis purk, og resten av de gjenlevende gjenglederene kom jo for å se på når vi ble sprengt i været. Jeg skal ikke si jeg synes det var en dårlig ending, for det var en ganske stilig plot twist. Synes fortsatt det fint kan lede til en oppfølger, jeg ser for meg at vi starter SR2 idet vi blir driver mot etter eksplosjonen, og skal ta hevn over alle gjengene og ta over Stillwater i Saints Row 2. Så ja, hvilke konklusjoner har folk kommet til vedr. historiens gang, og hva synes dere om slutten? Endret 9. september 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Angående slutten: Synes det er kjedelig når et slikt spill ikke lar deg fortsette å spille etter at du har gjort alle oppdrag. Man vil jo gjerne fortsette å herje rundt, gjøre aktiviteter osv. Lasta inn en lagring fra like før siste oppdrag, men irriterer meg å se siste oppdrag på kartet hele tida. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Sluttsnakk Slutten var kul utenom at man ikke fikk fortsette med spillet. Leste et sted at en påstod at på slutten av rulleteksten kunne man høre noen (undres hvem det kan være ^^) som gisper etter luft. Ser for meg Saints Row II, hvor du skal ta hevn på lederne i 3rd Street Saints. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå