togr Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 har kjøpt spillet. men hvor finner jeg de bedre oppdraga? nå har jeg jo bare kjørt rundt og tatt sånne små oppdrag... 6816378[/snapback] tror du må skaffe mer respekt. kjøre rundt med horer eller noe sont Det var nå slik i demoen! men er det 3 mot 3 i Protect Tha Pimp modusen? liksom at 2 passer på 1 på vert lag? 6816608[/snapback] okei. hvor mye respekt må jeg få for å få missions? nå har jeg x25 på den respekt greia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Må ærlig innrømme at jeg knota MYE med siste Rollaz-oppdraget. Røper ingenting, men jeg håper du unngår å bli like frynsete i nervene som meg etter å ha prøvd 250 ganger. Fiksa den just nå, og da gikk den liksom lett som smør på varm asfalt.. 6821629[/snapback] Tok det på andre eller tredje forsøk, var ikke så ille som jeg hadde fryktet, egentlig.Synes både Vice Kings og Los Carnales er verre. Den var jo ikke vanskelig i det hele tatt... Vice Kings, hele greia med "Stefàn". Huff og gru! Det e så vanskelegt! 6822390[/snapback] Synes fortsatt at Los Carnales' siste oppdrag er det kjiipeste. Har dog ikke prøvd så forbasket mange ganger, klart å komme til slutten, men bommet litt vel mye på flyet gitt, så han kom seg avgårde.Heldigvis står jo alle gutta som har RPG pent plassert ved siden av eksplosive tønner, så etter et par gjennomkjøringer vet man vel hvor alle sammen står. okei. hvor mye respekt må jeg få for å få missions? nå har jeg x25 på den respekt greia. 6822917[/snapback] Det holder til 25 story missions. Lenke til kommentar
togr Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Må ærlig innrømme at jeg knota MYE med siste Rollaz-oppdraget. Røper ingenting, men jeg håper du unngår å bli like frynsete i nervene som meg etter å ha prøvd 250 ganger. Fiksa den just nå, og da gikk den liksom lett som smør på varm asfalt.. 6821629[/snapback] Tok det på andre eller tredje forsøk, var ikke så ille som jeg hadde fryktet, egentlig.Synes både Vice Kings og Los Carnales er verre. Den var jo ikke vanskelig i det hele tatt... Vice Kings, hele greia med "Stefàn". Huff og gru! Det e så vanskelegt! 6822390[/snapback] Synes fortsatt at Los Carnales' siste oppdrag er det kjiipeste. Har dog ikke prøvd så forbasket mange ganger, klart å komme til slutten, men bommet litt vel mye på flyet gitt, så han kom seg avgårde.Heldigvis står jo alle gutta som har RPG pent plassert ved siden av eksplosive tønner, så etter et par gjennomkjøringer vet man vel hvor alle sammen står. okei. hvor mye respekt må jeg få for å få missions? nå har jeg x25 på den respekt greia. 6822917[/snapback] Det holder til 25 story missions. 6822972[/snapback] ok, men nå jeg trykker på missions så er det ikke merket noe på kartet..hvor finner jeg de da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 ok, men nå jeg trykker på missions så er det ikke merket noe på kartet..hvor finner jeg de da? 6822979[/snapback] Se etter strongholds. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Må ærlig innrømme at jeg knota MYE med siste Rollaz-oppdraget. Røper ingenting, men jeg håper du unngår å bli like frynsete i nervene som meg etter å ha prøvd 250 ganger. Fiksa den just nå, og da gikk den liksom lett som smør på varm asfalt.. 6821629[/snapback] Tok det på andre eller tredje forsøk, var ikke så ille som jeg hadde fryktet, egentlig.Synes både Vice Kings og Los Carnales er verre. Den var jo ikke vanskelig i det hele tatt... Vice Kings, hele greia med "Stefàn". Huff og gru! Det e så vanskelegt! 6822390[/snapback] Synes fortsatt at Los Carnales' siste oppdrag er det kjiipeste. Har dog ikke prøvd så forbasket mange ganger, klart å komme til slutten, men bommet litt vel mye på flyet gitt, så han kom seg avgårde.Heldigvis står jo alle gutta som har RPG pent plassert ved siden av eksplosive tønner, så etter et par gjennomkjøringer vet man vel hvor alle sammen står. okei. hvor mye respekt må jeg få for å få missions? nå har jeg x25 på den respekt greia. 6822917[/snapback] Det holder til 25 story missions. 6822972[/snapback] ok, men nå jeg trykker på missions så er det ikke merket noe på kartet..hvor finner jeg de da? 6822979[/snapback] Missions er markert på kartet med gjengene sine respektive merker. Se etter en lilla firkant med ett rødt kors i midten, en blå logo med felger i midten, eller en gul logo med...eh... noe annet i midten. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 ...Og, angående radiokanal: Beste er jo bare å spille av musikk fra HD eller streame fra pc'en... 6822654[/snapback] Helt enig. Har lagt inn Dr.Dre sitt 2001-album på HDD til 360, passer så perfekt den musikken Føler jeg nærmer meg å bli en liten sofa-gangster nå, flere som har merket disse tendensene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Helt enig. Har lagt inn Dr.Dre sitt 2001-album på HDD til 360, passer så perfekt den musikken Føler jeg nærmer meg å bli en liten sofa-gangster nå, flere som har merket disse tendensene? 6823006[/snapback] Dette er hvor vi ender opp. Brace yourselves. Og jeg er forresten enig it at 2001 er et knallalbum. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Flere enn meg som har fått tak på en bil ved navn Titan? Pansret verditransport-kjøretøy som virker ganske så robust. Sto plutselig midt i et lyskryss. Er i min garage nå vel og merke Edit: Og DER var hummer-limoen i garagen min. Svidde just av rundt $15 000 på mer bling-bling, nå i platinum og gold, så med den bilen ble jeg dønn lik den ukjente sønnen til Hugh Hefner. Endret 8. september 2006 av Gorthaur Lenke til kommentar
togr Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 hvordan er live delen på dette spillet? kan man spille live i byen som man gjør på singleplayer delen? eller er det bare små map man får spilt på? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det er nok bare små maps man kan spille.. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei Lurer på å bestille dette spillet på cdon.com. Har bare et lite spørsmål. Jeg har en bilderørstv som ikke er helt glad i PAL 60Hz. Hvordan er det med Saints Row, er det PAL 50Hz eller PAL 60Hz? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Lurer på noe, at kan man unlocke ting som gjør at man får fler muligheter til å forandre utseende på biler? f.eks kan man opne opp nye spoilere til noen biler ved å gjøre noen missions/activities? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hello Birger, thank you for contacting Play-Asia.com We can put half price on your future invoices. Please be reminded that youwill not be compensated in full in case the parcel is lost or damagedduring transit. Further in case customs do not believe the value and seizethe goods, it will be out of our control and we will not replace theparcel. Please confirm if you still wish us to go ahead. If you have any further question, please do not hesitate to ask. Best regards, Tony Hmm? Birger Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Hvordan er det med Saints Row, er det PAL 50Hz eller PAL 60Hz? 6823793[/snapback] Funker fint i både 50 og 60Hz. Jeg skrur alle spill som lar meg gjøre det uten noe problemer over til PAL50 pga den noe høyere oppløsningen jeg da får på SDTV (576 linjer mot 480 er det vel). Endret 8. september 2006 av Doogle Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvordan er det med Saints Row, er det PAL 50Hz eller PAL 60Hz? 6823793[/snapback] Funker fint i både 50 og 60Hz. Jeg skrur alle spill som lar meg gjøre det uten noe problemer over til PAL50 pga den noe høyere oppløsningen jeg da får på SDTV (576 linjer mot 480 er det vel). 6824744[/snapback] Takk for svaret. Fint at man kan velge. Test Drive Unlimited demo nr. 2 blant annet må kjøres i 60Hz, noe jeg har hørt at fullverjsonen også må. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Funker fint i både 50 og 60Hz. Jeg skrur alle spill som lar meg gjøre det uten noe problemer over til PAL50 pga den noe høyere oppløsningen jeg da får på SDTV (576 linjer mot 480 er det vel). 6824744[/snapback] At jeg aldri har tenkt på det før.. har kjørt PAL60 pr default etter at DOA4 måtte ha det.. Eneste "problemet" med å kjøre PAL50 må vel være med v-synca spill. 25 frames kontra 30 på 60Hz... På den annen side bruker jeg bry meg veldig lite om frameraten så lenge den ikke faller veldig lavt. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Fikk endelig Saints Row i posten idag. Idag skal det spelast! Og imorgon, eller seinast måndag kjem TDU. Eg har nokre gode dagar i vente! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Fikk endelig Saints Row i posten idag. Idag skal det spelast! Og imorgon, eller seinast måndag kjem TDU. Eg har nokre gode dagar i vente! 6824851[/snapback] Samme her. Akkurat nå spiller jeg TDU, men klarer nesten ikke å bestemme meg hva jeg skal spille når jeg starter opp boksen. Jeg er glad for at det ikke kom flere bra spill ut akkurat nå, blir alt for mye på en gang Endret 8. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Har unlocka pimp suit og pimp diamonds eller noe nå, men har ikke en aning om hvor jeg får kjøpt det, noen som kan gi meg en liten pekepinne? Edit: Fant de, fikk de vist, trengte ikke å kjøpes, de lå i klesskapet Endret 8. september 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ikke fått Saints Row i posten enda Får det forhåpentligvis i morgen. Men jeg var innstilt på å game i kveld, så det ble ett eksemplar av Dead Rising fra Elkjip i dag:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå