tiiim Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 hahaha.. extremt men da vet jeg det... jeg som trodde det en periode.. Uansett om de da var det så var de hvertfall ikke billige, ingen av dem hoppa inn i min bil hvertfall Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kommer til aa bestille Saint's Row hos Play-Asia.com - Your One-Stop-Shop for Asian Entertainment. Birger Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kommer til aa bestille Saint's Row hos Play-Asia.com - Your One-Stop-Shop for Asian Entertainment. Birger 6819911[/snapback] Da er vi to Lenke til kommentar
Knobbi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har noen små problemer med Saints Row. Oppløsningen blir "feil" i 4:3 skjerm format med VGA kabel.. Er det noen andre som har problemet? Hørte at det skulle fikses i en ny patch.. Jeg har et problem til som jeg tror skyldes VGA kabelen, og det er noen utrolige "pixlete" partikler, som hår og vinduer. Vinduene får svarte prikker over alt og noen hår frisyrer inkludert skjegg og bart for utrolig lav/stygg oppløsning. Noen som også sliter med dette? (Bruker DVI-VGA kabel tilkoblet LCD 4:3 skjerm) Lenke til kommentar
freke Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvor mange biler er det egentlig plass til i en garasje? Setter pris på denne typen garasjer fremfor gta opplegget må jeg si. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har over 20 vil jeg tro, så jeg regner med det er ubegrenset. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvor mange biler er det egentlig plass til i en garasje? Setter pris på denne typen garasjer fremfor gta opplegget må jeg si. 6820358[/snapback] Jeg har 65 så er nok plass til en del Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Synes det er mye bra musikk i spillet, har sett playlisten men det er jo sykt mange sanger:p Vet dere om tittelen på noen fete sanger på spillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvor mange biler er det egentlig plass til i en garasje? Setter pris på denne typen garasjer fremfor gta opplegget må jeg si. 6820358[/snapback] Ganske så ubegrenset, og det er et 10-poengs achievements (Grease Monkey) for å ha 50 biler i garasjen. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Hvor mange biler er det egentlig plass til i en garasje? Setter pris på denne typen garasjer fremfor gta opplegget må jeg si. 6820358[/snapback] Ganske så ubegrenset, og det er et 10-poengs achievements (Grease Monkey) for å ha 50 biler i garasjen. 6820620[/snapback] Det viste jeg ikke Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Synes det er mye bra musikk i spillet, har sett playlisten men det er jo sykt mange sanger:p Vet dere om tittelen på noen fete sanger på spillet? 6820615[/snapback] Clipse-Grindin, Twista & Kanye West-Overnight Celebrity og Ghostface-Milk Em hvis du liker hiphop iaffall. Er ikke akkurat overfornøyd med soundtracket, men det finnes ihvertfall noe for enhver smak. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Synes det er mye bra musikk i spillet, har sett playlisten men det er jo sykt mange sanger:p Vet dere om tittelen på noen fete sanger på spillet? 6820615[/snapback] Twista - Overnight Celebrity Aisha - Bounce like my checks +++ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Begynner vel å nærme meg snart 30 timer i Saints Row nå, og må si at cutscenes i dette spillet er simpelten fantastiske (kombinert med knallbra voiceacting), og de har klart å pakke inn en historie som gjør at man vil spille mer, og mer, og mer og - faen, klokka er halv tre, og jeg skal stå opp om altfor få timer. Tjener nå $6,800 pr. døgn eller hva det nå er. Noen som vet hvilke gjenger som er lettest å ta ut? Vice Kings var nogenlunde simple, men det siste Los Cornales-oppdraget er ganske vanskelig, iallefall om det er mørkt ute. Driver nå å tar Rollaz, og de har ikke veldig mange hoods igjen. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Begynner vel å nærme meg snart 30 timer i Saints Row nå, og må si at cutscenes i dette spillet er simpelten fantastiske (kombinert med knallbra voiceacting), og de har klart å pakke inn en historie som gjør at man vil spille mer, og mer, og mer og - faen, klokka er halv tre, og jeg skal stå opp om altfor få timer. Tjener nå $6,800 pr. døgn eller hva det nå er. Noen som vet hvilke gjenger som er lettest å ta ut? Vice Kings var nogenlunde simple, men det siste Los Cornales-oppdraget er ganske vanskelig, iallefall om det er mørkt ute. Driver nå å tar Rollaz, og de har ikke veldig mange hoods igjen. 6821556[/snapback] Må ærlig innrømme at jeg knota MYE med siste Rollaz-oppdraget. Røper ingenting, men jeg håper du unngår å bli like frynsete i nervene som meg etter å ha prøvd 250 ganger. Fiksa den just nå, og da gikk den liksom lett som smør på varm asfalt.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Må ærlig innrømme at jeg knota MYE med siste Rollaz-oppdraget. Røper ingenting, men jeg håper du unngår å bli like frynsete i nervene som meg etter å ha prøvd 250 ganger. Fiksa den just nå, og da gikk den liksom lett som smør på varm asfalt.. 6821629[/snapback] Den var jo ikke vanskelig i det hele tatt... Vice Kings, hele greia med "Stefàn". Huff og gru! Det e så vanskelegt! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har blitt helt oppslukt i Saint's Row selv nå, beste spillet jeg har spilt på lenge. Skal si at jeg har møtt på noen utfordringer, i blant annet en Snatch activity, lvl 8, med en gang jeg kom i nærheten av damene jeg måtte kjøre så fikk jeg 4 "vice kings" gang notority eller hva det heter, og de pøsa jo på med folk, kom altid noen kjørende, hadde altid minst 4-5 som skøyt på meg eller 2-3 biler som kjørte etter meg. Ga nesten opp, men greide det til slutt. Banna og sverta noen ganger i løpet av det oppdraget der Lenke til kommentar
karambaa Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 hvis jeg skal si noe negativt om spillet så savner jeg muligheten til å ha en radiostasjon hvor jeg kan ha min egen musikk. Det er det som har irritert meg mest annet enn det så er spillet bra. et av de få spillene som har klart å fengsle meg i det siste. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Er jo bare å skru på den beste radiostasjonen: Det er den som heter OFF Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Må ærlig innrømme at jeg knota MYE med siste Rollaz-oppdraget. Røper ingenting, men jeg håper du unngår å bli like frynsete i nervene som meg etter å ha prøvd 250 ganger. Fiksa den just nå, og da gikk den liksom lett som smør på varm asfalt.. 6821629[/snapback] Den var jo ikke vanskelig i det hele tatt... Vice Kings, hele greia med "Stefàn". Huff og gru! Det e så vanskelegt! 6822390[/snapback] Her gikk VC lekende lett, så det er mulig de gjør de vanskeligere å eliminere gjeng nr 2 og 3. Og, angående radiokanal: Beste er jo bare å spille av musikk fra HD eller streame fra pc'en. Mayhem inntil mayhem-mode er sweet. Eller kanskje den nye skiva til Hatebreed, og sporet "Destroy Everything" passer vel så bra Endret 7. september 2006 av Gorthaur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå