Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Det som er litt synn med Saints Row er det med at det ikke er auto-sikting som GTA har

6812672[/snapback]

Det synes jeg er en av fordelene. Auto-aim'en i GTA var tidvis til mer hinder enn hjelp, og når man en sjelden gang måtte sikte selv, var man som en fisk på land. Argh!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

funker perfekt her og skyte og. Å om spillet, synes det er så gøy og gå amok på gata. Folk løper og skriker for livet mens noen klatrer over gjerder. Å andre hindre for og komme seg vekk :p Bra laget.

Noe morsomt som skjedde i dag, spilte et oppdrag. Å mitt i det får jeg all verdens politifolk etter meg. Etter mye frem og tilbake begynner bilen min og bli kraftig skadet.

Den begynner og brenne så jeg løper ut, men tar fyr selv og veit ikke helt hvor jeg løper. Så kommer en politibil og kræsjer i meg så jeg blir lengt tilbake rett inn i støtfangeren på bilen min. Å da tenkte jeg.. Faen..

Hele driten eksploderte så klart å jeg døde. Likte bare fysisk motoren. Den er så genial.

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

grættis me spillet Nitrius :D

fortell hva du syns om det også da...

----

Skulle vært en form for autosikting for de som ville ha det...

jeg får jo ikke skutt noen jo...

Eneste jeg klarer er å rane butikker.. men de har som regel ikke mer enn 200$

----

Hvordan var det man kastet seg mot biler igjen?! (forsikringsvindelen)

Lenke til kommentar

se på kartet hvor firmaet er, dra dit og resten går av seg selv. Det blir foklart i spillet :)

Du må bare bruke begge stickene når du skal skyte, ikke stå et sted og "sikt" men bruk begge så du går sidelengs osv. Det funker fett her, dreper alle jeg ser. Blir det for mange ender det med at jeg blir drept. Men det ordner seg over noen flasker sprit hehe å litt `weed` i en lowraider (hvis det er slik det staves) Med litt rastamusikk hehe

nei nå drar jeg den langt her

Lenke til kommentar

nettopp blitt ferdig med LC oppdragene også. De bilene jeg fikk var ikke så kule bortsett fra 1 men skal ikke nevne den med tanke på spoiler. Men det jeg synes var rart var at når jeg tok streetrace første gang så ble jeg dytta i starten så bilen min begynte å brenne(brukte en ødelagt bil fordi jeg kun skulle sjekke hvordan det var) og så tapte jeg, men man kunne ikke ta aktiviteten på nytt....Er dette vanlig elle rbare hos meg? Litt dumt at den forsvant med engang du ikke klarte det. Men loadet filen på nytt og klarte det til lcl 2 så ga jeg meg og den forsvant da også. Så sikkert meningen. Men morsomt hittils...

Lenke til kommentar
Masse går på tid! Men utviklerne har vært snille med deg så så du har som regel god tid igjen når du kommer frem eller har klart det du skal klare...

6815075[/snapback]

Oki.. oppdrag på tid er greit nok, men har dårlig erfaring med oppdrag der man får for liten tid... etter å ha prøvd oppdrag 200 ganger pleier jeg å gi f i spillet.. hehe.. men jeg overlever vel.. Saints Row er jo uansett underholdende som bare f... :w00t:

6814419[/snapback]

Siktet glir saktere over fiender, det er auto-aim. Sånn som på de aller fleste FPS'er.

6815182[/snapback]

Joa.. siktet går kanskje saktere.. men jeg bruker jo en time med perfekt presisjon for å i det heletatt få siktet bort på dem :blush:

Men når man skyter noen i hue, skal dem ikke vanligvis dø av et skudd da?!

Må skyte tre skudd på alle for at de i det heletatt skal DØØØ! :dontgetit:

Endret av tiiim
Lenke til kommentar
Masse går på tid! Men utviklerne har vært snille med deg så så du har som regel god tid igjen når du kommer frem eller har klart det du skal klare...

6815075[/snapback]

Oki.. oppdrag på tid er greit nok, men har dårlig erfaring med oppdrag der man får for liten tid... etter å ha prøvd oppdrag 200 ganger pleier jeg å gi f i spillet.. hehe.. men jeg overlever vel.. Saints Row er jo uansett underholdende som bare f... :w00t:

6814419[/snapback]

Siktet glir saktere over fiender, det er auto-aim. Sånn som på de aller fleste FPS'er.

6815182[/snapback]

Joa.. siktet går kanskje saktere.. men jeg bruker jo en time med perfekt presisjon for å i det heletatt få siktet bort på dem :blush:

Må skyte tre skudd på alle for at de i det heletatt skal DØØØ! :dontgetit:

6815240[/snapback]

Plaffe løs som en villmann funker jo det og da. Gangstaz er jo ikke nødt til å være så pirkete med å bruke ei kule for mye i ny og ne.

Lenke til kommentar
Oki.. oppdrag på tid er greit nok, men har dårlig erfaring med oppdrag der man får for liten tid... etter å ha prøvd oppdrag 200 ganger pleier jeg å gi f i spillet.. hehe.. men jeg overlever vel.. Saints Row er jo uansett underholdende som bare f...  :w00t:

6815240[/snapback]

Hehe, har det på samme måten. Har til gode å spille igjennom et GTA-spill, nettopp pga sånne ting. Ellers har jeg til gode å oppleve at jeg har for liten tid på tidsbegrensede aktiviteter. På snatch-aktiviteter har jeg som regel flere minutter igjen når jeg er ferdig.

Joa.. siktet går kanskje saktere.. men jeg bruker jo en time med perfekt presisjon for å i det heletatt få siktet bort på dem  :blush:

6815240[/snapback]

Du er klar over at det bare er å fyre løs så snart siktet blir rødt?

Må skyte tre skudd på alle for at de i det heletatt skal DØØØ!  :dontgetit:

6815240[/snapback]

Heheh, vel, burde ikke du dødd rimelig kjapt av alle skuddene som hagler rundt deg? ;) Men det kommer mest an på våpenet du bruker. De kraftigere pistolene mener jeg er litt "ett skudd du er død".

Lenke til kommentar
Noen som har testa og spilt Online? er det noe bra?

Og er det ikkje en slik Deathmach modus greie? er det stor bane da liksom? Det virket ganke kult ;)

6815597[/snapback]

Har testet online litt, sykt morsomt :D Nettet har vært maks ustabilt de siste dagene så har ikke spilt mye online men i stad fikset en kamerat linjen :w00t: Byttet litt kabler osv.. skal testes mer på online! (Spillet er konge :D)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...