Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Skal da gå bra i den oppløsningen, for det kommer sånn svart linje over og under bilde, men det kutter av bena fra knærne og ned og rett over hodet. Har prøvd med andre oppløsning også men blir bare skvisa sammen da, så tjukke folk ser helt normale ut. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Skal da gå bra i den oppløsningen, for det kommer sånn svart linje over og under bilde, men det kutter av bena fra knærne og ned og rett over hodet. Har prøvd med andre oppløsning også men blir bare skvisa sammen da, så tjukke folk ser helt normale ut. 6810430[/snapback] Du har endra settingen på 360´n til widescreen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Du har endra settingen på 360´n til widescreen? 6810443[/snapback] Ja, da ble det enda verre. Men er ikke noe å gjøre med det tror jeg. Har lest litt på support forumet til spillet og mange har det samme problemet. Det skal visst komme en patch som fikser det snart. Endret 5. september 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
nacho Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Du har endra settingen på 360´n til widescreen? 6810443[/snapback] Ja, da ble det enda verre. Men er ikke noe å gjøre med det tror jeg. Har lest litt på support forumet til spillet og mange har det samme problemet. Det skal visst komme en patch som fikser det snart. 6810465[/snapback] Ah det er spillrelatert ja, trodde det var slik på alle spill jeg Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 kan si at det er forsinkelse på leveringen av saints row.. 2.levering vil komme i morgen ... så da er butikkene fulle igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 kan si at det er forsinkelse på leveringen av saints row.. 2.levering vil komme i morgen ... så da er butikkene fulle igjen 6810505[/snapback] Du har vel tilfeldigvis ingen oversikt over hvordan det ligger ann med Dead Rising også? Bør vi forvente oss utsolgte butikker landet over når Fredagen gryr? Lenke til kommentar
nacho Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 kan si at det er forsinkelse på leveringen av saints row.. 2.levering vil komme i morgen ... så da er butikkene fulle igjen 6810505[/snapback] Du har vel tilfeldigvis ingen oversikt over hvordan det ligger ann med Dead Rising også? Bør vi forvente oss utsolgte butikker landet over når Fredagen gryr? 6810512[/snapback] Mitt eksemplar står merket som sendt hos gamezone, så jeg satser på å ha det allerede i morgen Rart igrunn, siden jeg ikke har nok penger på konto til at de kan trekke det, men men Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det har jeg egentlig ikke peiling på:s spurte bare kompisen min som jobber på spaceworld... Men kan jo spørre om Dead Rising også... men skal ikke det spillet egentlig gis ut nå på torsdag?! Blir sikkert utsolgt, jeg skal hvertfall ha et eksemplar:p Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Bestilte fra komplett istad, blir litt dyrer, så hvis butikkene får inn nye spill imorgen så er det litt kjipt, vet ikke om pakken kan avbestilles når ordren er satt som "sendt" og jeg har for kolinr osv.. Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 vet det er offtopic, men jeg kjøpte dead rising på elkjøp lillehammer i dag. konge spill Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Håper ikke det er mange dagene til spillet faller i postkassa mi nå.. Å fått det på fredag eller lørdag hadde passa ypperlig Men betyr i såfall tilnærmet null sosial omgang denne helgen. Men noen ganger er det litt deilig å bare game også. Altfor lenge siden sist. Lenke til kommentar
Gaius_Marius Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 her var kommet så mange poster at jeg gidder ikke lese alle. Har akkurat fått spillet i dag og det er rått! Alt det GTA mangler og litt til. Har cruiset rundt en del og kjøpt mye klær og dall, men kunne tenkt meg en skikkelig dress. En slik som han pimpen har, den lilla. Har ikke funnet det noe sted, noen som vet om det finnes? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 (endret) En slik som han pimpen har, den lilla. Har ikke funnet det noe sted, noen som vet om det finnes? 6812342[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du må klare alle snatch activities Endret 6. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Syns det var litt vanskelig å sikte med våpen jeg... veldig ømfintelig hvertfall.. bruker dritlang tid på å stille inn siktet på personene jeg vil skyte og når jeg er klar så har enten han allerede drept meg, eller en i gjengen min har drept ham.. arghhh... Så nå håååper jeg at ikke jeg er den eneste som sleit med dette i starten av spillet... er jo nybegynner fortsatt.. kun spillt 2-3timer til sammen uansett, fett spill.. gleder meg til saints row 2 allerede (og gta IV da) Lenke til kommentar
nacho Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Syns det var litt vanskelig å sikte med våpen jeg... veldig ømfintelig hvertfall.. bruker dritlang tid på å stille inn siktet på personene jeg vil skyte og når jeg er klar så har enten han allerede drept meg, eller en i gjengen min har drept ham.. arghhh... Så nå håååper jeg at ikke jeg er den eneste som sleit med dette i starten av spillet... er jo nybegynner fortsatt.. kun spillt 2-3timer til sammen uansett, fett spill.. gleder meg til saints row 2 allerede (og gta IV da) 6812389[/snapback] Viss du ikke har spilt så mange spill hvor man må sikte på konsoll før, så kan det nok være vanskelig. Men du kan trøste deg med at det kommer seg etterhvert Og siktingen i Saints Row skal visstnok være bedre enn i GTA. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det som er litt synn med Saints Row er det med at det ikke er auto-sikting som GTA har Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det som er litt synn med Saints Row er det med at det ikke er auto-sikting som GTA har 6812672[/snapback] Synes det er mye bedre at saints row ikke har autosikting jeg, morsommere og aime selv da Lenke til kommentar
Gaius_Marius Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 En slik som han pimpen har, den lilla. Har ikke funnet det noe sted, noen som vet om det finnes? 6812342[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du må klare alle snatch activities 6812343[/snapback] Thanks mate! Lenke til kommentar
woodpecker Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Noen som vet om det er noen butikker i Oslo eller Gjøvik området som har dette spillet inne? Har blitt helt syk på dette spillet etter å lese innleggene deres. Lenke til kommentar
Gaius_Marius Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Noen som vet om det er noen butikker i Oslo eller Gjøvik området som har dette spillet inne? Har blitt helt syk på dette spillet etter å lese innleggene deres. 6813501[/snapback] Nå ikke jeg fra de traktene, men antar at alle butikker som fører spill til x360 har det inne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå