Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Skal da gå bra i den oppløsningen, for det kommer sånn svart linje over og under bilde, men det kutter av bena fra knærne og ned og rett over hodet.

Har prøvd med andre oppløsning også men blir bare skvisa sammen da, så tjukke folk ser helt normale ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal da gå bra i den oppløsningen, for det kommer sånn svart linje over og under bilde, men det kutter av bena fra knærne og ned og rett over hodet.

Har prøvd med andre oppløsning også men blir bare skvisa sammen da, så tjukke folk ser helt normale ut.

6810430[/snapback]

Du har endra settingen på 360´n til widescreen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

6810443[/snapback]

Ja, da ble det enda verre.

Men er ikke noe å gjøre med det tror jeg. Har lest litt på support forumet til spillet og mange har det samme problemet. Det skal visst komme en patch som fikser det snart.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

6810443[/snapback]

Ja, da ble det enda verre.

Men er ikke noe å gjøre med det tror jeg. Har lest litt på support forumet til spillet og mange har det samme problemet. Det skal visst komme en patch som fikser det snart.

6810465[/snapback]

Ah det er spillrelatert ja, trodde det var slik på alle spill jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
kan si at det er forsinkelse på leveringen av saints row.. 2.levering vil komme i morgen :D ... så da er butikkene fulle igjen

6810505[/snapback]

Du har vel tilfeldigvis ingen oversikt over hvordan det ligger ann med Dead Rising også? Bør vi forvente oss utsolgte butikker landet over når Fredagen gryr?
Lenke til kommentar
kan si at det er forsinkelse på leveringen av saints row.. 2.levering vil komme i morgen :D ... så da er butikkene fulle igjen

6810505[/snapback]

Du har vel tilfeldigvis ingen oversikt over hvordan det ligger ann med Dead Rising også? Bør vi forvente oss utsolgte butikker landet over når Fredagen gryr?

6810512[/snapback]

Mitt eksemplar står merket som sendt hos gamezone, så jeg satser på å ha det allerede i morgen :D Rart igrunn, siden jeg ikke har nok penger på konto til at de kan trekke det, men men :)

Lenke til kommentar

Det har jeg egentlig ikke peiling på:s spurte bare kompisen min som jobber på spaceworld...

Men kan jo spørre om Dead Rising også... men skal ikke det spillet egentlig gis ut nå på torsdag?!

Blir sikkert utsolgt, jeg skal hvertfall ha et eksemplar:p

Lenke til kommentar

her var kommet så mange poster at jeg gidder ikke lese alle. Har akkurat fått spillet i dag og det er rått! Alt det GTA mangler og litt til. Har cruiset rundt en del og kjøpt mye klær og dall, men kunne tenkt meg en skikkelig dress. En slik som han pimpen har, den lilla. Har ikke funnet det noe sted, noen som vet om det finnes?

Lenke til kommentar

Syns det var litt vanskelig å sikte med våpen jeg... veldig ømfintelig hvertfall.. bruker dritlang tid på å stille inn siktet på personene jeg vil skyte og når jeg er klar så har enten han allerede drept meg, eller en i gjengen min har drept ham.. arghhh...

Så nå håååper jeg at ikke jeg er den eneste som sleit med dette i starten av spillet... er jo nybegynner fortsatt.. kun spillt 2-3timer til sammen :D uansett, fett spill.. gleder meg til saints row 2 allerede (og gta IV da) ;)

Lenke til kommentar
Syns det var litt vanskelig å sikte med våpen jeg... veldig ømfintelig hvertfall.. bruker dritlang tid på å stille inn siktet på personene jeg vil skyte og når jeg er klar så har enten han allerede drept meg, eller en i gjengen min har drept ham.. arghhh...

Så nå håååper jeg at ikke jeg er den eneste som sleit med dette i starten av spillet... er jo nybegynner fortsatt.. kun spillt 2-3timer til sammen :D  uansett, fett spill.. gleder meg til saints row 2 allerede (og gta IV da)  ;)

6812389[/snapback]

Viss du ikke har spilt så mange spill hvor man må sikte på konsoll før, så kan det nok være vanskelig. Men du kan trøste deg med at det kommer seg etterhvert :) Og siktingen i Saints Row skal visstnok være bedre enn i GTA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...