tiiim Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Kommer forsyninger imorgen til de fleste foretninger, heeeelt sikkert... har en kompis som jobber på spaceworld i sandvika... ligger bestilling inne på over 40stk i følge ham... Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Var i Oslo idag og EBgames sa at de får inn spillet imorra(tirsdag), så spurte jeg om de garanterer at spillet kommer på tirsdag, nei sa de Men skal dit en tur imorra uansett, kl 10 på morgen 6805561[/snapback] Det samme sa han til meg også. De åpner kl 10, men får ikke varer før en time eller to senere. Jeg starter forelesning kl 10, så får nesten vente til den er ferdig før jeg sniker meg bort på Byporten. Får krysse fingrene for at de får inn spillet i morgen da. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) jeg gjor det men det eneste som skjedde var at bilen ble fikset 6805328[/snapback] Noen biler går ikke ann å pimpe, feks. limoen,sykebilen,trailere osv. Hvis du har en vanlig bil så kjører du den inn porten, da kan du trykke gul (y) for å reparere bilen, så rygger du litt eller kjører litt fram så trykk gul igjenn da skal du kunne pimpe den Endret 5. september 2006 av VegardSK Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Skal runde å lete etter spillet idag jeg også. Håper virkelig noen har spillet idag. Edit: Noen som har lyst til å legge ut noen bilder av spillet? som f.eks du har tatt selv? Endret 5. september 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Skal runde å lete etter spillet idag jeg også.Håper virkelig noen har spillet idag. Edit: Noen som har lyst til å legge ut noen bilder av spillet? som f.eks du har tatt selv? 6806363[/snapback] Masse bilder i denne tråden Endret 5. september 2006 av Gorthaur Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Urk, nå ligger Saints row på posten og venter på meg. Men på kontoen er det bare 56Kr. Må vente heeeeelt til i morra før jeg får penger Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er det noen som har funnet spillet i noen butikk i dag? Jeg var innom EB Games på Byporten og fikk beskjed om at spillet var utsolgt fra leverandør, og at de ikke fikk det inn før om 1-2 uker Utrolig kjipt og måtte vente så lenge da...må da være noen andre som får inn før? De kan vel ikke ha produsert opp så få eksemplarer... Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er det noen som har funnet spillet i noen butikk i dag? Jeg var innom EB Games på Byporten og fikk beskjed om at spillet var utsolgt fra leverandør, og at de ikke fikk det inn før om 1-2 uker Utrolig kjipt og måtte vente så lenge da...må da være noen andre som får inn før? De kan vel ikke ha produsert opp så få eksemplarer... 6807060[/snapback] Var innom Spaceworld i Sandvika idag og de sa at de får inn SR imorra. Håper virkelig at det kommer! Men kjøpte Dead Rising idag så får slå i hjel tida med spillet mens jeg venter på SR. Tror nok Dead Rising er perfekt til det Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Sjekk finn.no Er en som selger spillet der i Oslo Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Var på EBgames på stovner nå, de sa at produsenten hadde problemer med å lage nok eksemplarer eller noe, og at ingen har spillet inne. Han viste heller ikke når det vil komme inn. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er det noen som har funnet spillet i noen butikk i dag? Jeg var innom EB Games på Byporten og fikk beskjed om at spillet var utsolgt fra leverandør, og at de ikke fikk det inn før om 1-2 uker Utrolig kjipt og måtte vente så lenge da...må da være noen andre som får inn før? De kan vel ikke ha produsert opp så få eksemplarer... 6807060[/snapback] Var innom Spaceworld i Sandvika idag og de sa at de får inn SR imorra. Håper virkelig at det kommer! Men kjøpte Dead Rising idag så får slå i hjel tida med spillet mens jeg venter på SR. Tror nok Dead Rising er perfekt til det 6807451[/snapback] Selger de Dead Rising der allerede? Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er det noen som har funnet spillet i noen butikk i dag? Jeg var innom EB Games på Byporten og fikk beskjed om at spillet var utsolgt fra leverandør, og at de ikke fikk det inn før om 1-2 uker Utrolig kjipt og måtte vente så lenge da...må da være noen andre som får inn før? De kan vel ikke ha produsert opp så få eksemplarer... 6807060[/snapback] Var innom Spaceworld i Sandvika idag og de sa at de får inn SR imorra. Håper virkelig at det kommer! Men kjøpte Dead Rising idag så får slå i hjel tida med spillet mens jeg venter på SR. Tror nok Dead Rising er perfekt til det 6807451[/snapback] Selger de Dead Rising der allerede? 6807686[/snapback] Jepp Spaceworld selger Dead Rising. Tror Spaceworld trodde at SR skulle komme samtidig med Dead Rising men nei.. Så sa de onsdag. Får sjekke igjen imorra. Lenke til kommentar
karambaa Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er det noen som har funnet spillet i noen butikk i dag? Jeg var innom EB Games på Byporten og fikk beskjed om at spillet var utsolgt fra leverandør, og at de ikke fikk det inn før om 1-2 uker Utrolig kjipt og måtte vente så lenge da...må da være noen andre som får inn før? De kan vel ikke ha produsert opp så få eksemplarer... 6807060[/snapback] Var innom Spaceworld i Sandvika idag og de sa at de får inn SR imorra. Håper virkelig at det kommer! Men kjøpte Dead Rising idag så får slå i hjel tida med spillet mens jeg venter på SR. Tror nok Dead Rising er perfekt til det 6807451[/snapback] Selger de Dead Rising der allerede? 6807686[/snapback] Jepp Spaceworld selger Dead Rising. Tror Spaceworld trodde at SR skulle komme samtidig med Dead Rising men nei.. Så sa de onsdag. Får sjekke igjen imorra. 6807740[/snapback] Kjøpte Saints row på spaceworld i sandvika på torsdag. Jeg så ingen dead rising der da. men jeg så heller ikke etter det. Jeg tror bare spaceworld i sandvika selger spill med en gang de får de og ikke venter til release datoen Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Apropos tips og hjelp; hvor i all verden får man kjøpt Saints Row? Testet en kamerat sin her om dagen men må jo ha min egen Var innom EB Games, Spaceworld og en Elkjøp idag (alle i Oslo) og det var utsolgt overalt! Det samme var tilfellet med både Dead Rising og TDU (som vel offisielt ikke er sluppet løs enda, så det var det i og for seg greit at ikke var tilgjengelig) også. Med andre ord 3 potensielle storselgere til 360'en utilgjengelige/utsolgt overalt, og folk sier at 360'en ikke er populær... Endret 5. september 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ser ut som om Saints Row gjør det bra i England også. Topper salgslisten for alle konsoller der. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er det noen som har funnet spillet i noen butikk i dag? Jeg var innom EB Games på Byporten og fikk beskjed om at spillet var utsolgt fra leverandør, og at de ikke fikk det inn før om 1-2 uker Utrolig kjipt og måtte vente så lenge da...må da være noen andre som får inn før? De kan vel ikke ha produsert opp så få eksemplarer... 6807060[/snapback] Var innom Spaceworld i Sandvika idag og de sa at de får inn SR imorra. Håper virkelig at det kommer! Men kjøpte Dead Rising idag så får slå i hjel tida med spillet mens jeg venter på SR. Tror nok Dead Rising er perfekt til det 6807451[/snapback] Selger de Dead Rising der allerede? 6807686[/snapback] Jepp Spaceworld selger Dead Rising. Tror Spaceworld trodde at SR skulle komme samtidig med Dead Rising men nei.. Så sa de onsdag. Får sjekke igjen imorra. 6807740[/snapback] Sweet! Siste avsporing fra tråden: Hvor mye var prisen på det? Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 tror d koster 649,- på storsenteret Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 tror d koster 649,- på storsenteret 6808107[/snapback] Betalte 599,- Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Dette er bare kjipt. Spillet er komplett umulig å få tak i. Kontaktet fyren som solgte det på finn.no men det hadde han allerede fått solgt i dag tidlig :/ Jaja. Har så lyst på spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå