Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var i Oslo idag og EBgames sa at de får inn spillet imorra(tirsdag), så spurte jeg om de garanterer at spillet kommer på tirsdag, nei sa de :(  Men skal dit en tur imorra uansett, kl 10 på morgen :)

6805561[/snapback]

Det samme sa han til meg også. De åpner kl 10, men får ikke varer før en time eller to senere. Jeg starter forelesning kl 10, så får nesten vente til den er ferdig før jeg sniker meg bort på Byporten. Får krysse fingrene for at de får inn spillet i morgen da.

Lenke til kommentar
jeg gjor det men det eneste som skjedde var at bilen ble fikset

6805328[/snapback]

Noen biler går ikke ann å pimpe, feks. limoen,sykebilen,trailere osv. Hvis du har en vanlig bil så kjører du den inn porten, da kan du trykke gul (y) for å reparere bilen, så rygger du litt eller kjører litt fram så trykk gul igjenn da skal du kunne pimpe den ;)

Endret av VegardSK
Lenke til kommentar

Er det noen som har funnet spillet i noen butikk i dag? Jeg var innom EB Games på Byporten og fikk beskjed om at spillet var utsolgt fra leverandør, og at de ikke fikk det inn før om 1-2 uker :cry: Utrolig kjipt og måtte vente så lenge da...må da være noen andre som får inn før? De kan vel ikke ha produsert opp så få eksemplarer...

Lenke til kommentar
Er det noen som har funnet spillet i noen butikk i dag? Jeg var innom EB Games på Byporten og fikk beskjed om at spillet var utsolgt fra leverandør, og at de ikke fikk det inn før om 1-2 uker  :cry:  Utrolig kjipt og måtte vente så lenge da...må da være noen andre som får inn før? De kan vel ikke ha produsert opp så få eksemplarer...

6807060[/snapback]

Var innom Spaceworld i Sandvika idag og de sa at de får inn SR imorra. Håper virkelig at det kommer! Men kjøpte Dead Rising idag så får slå i hjel tida med spillet mens jeg venter på SR. Tror nok Dead Rising er perfekt til det :cool:

Lenke til kommentar
Er det noen som har funnet spillet i noen butikk i dag? Jeg var innom EB Games på Byporten og fikk beskjed om at spillet var utsolgt fra leverandør, og at de ikke fikk det inn før om 1-2 uker  :cry:  Utrolig kjipt og måtte vente så lenge da...må da være noen andre som får inn før? De kan vel ikke ha produsert opp så få eksemplarer...

6807060[/snapback]

Var innom Spaceworld i Sandvika idag og de sa at de får inn SR imorra. Håper virkelig at det kommer! Men kjøpte Dead Rising idag så får slå i hjel tida med spillet mens jeg venter på SR. Tror nok Dead Rising er perfekt til det :cool:

6807451[/snapback]

Selger de Dead Rising der allerede?

Lenke til kommentar

6807060[/snapback]

6807451[/snapback]

6807686[/snapback]

Jepp :) Spaceworld selger Dead Rising. Tror Spaceworld trodde at SR skulle komme samtidig med Dead Rising men nei.. Så sa de onsdag. Får sjekke igjen imorra.

Lenke til kommentar

6807060[/snapback]

6807451[/snapback]

6807686[/snapback]

Jepp :) Spaceworld selger Dead Rising. Tror Spaceworld trodde at SR skulle komme samtidig med Dead Rising men nei.. Så sa de onsdag. Får sjekke igjen imorra.

6807740[/snapback]

Kjøpte Saints row på spaceworld i sandvika på torsdag. Jeg så ingen dead rising der da. men jeg så heller ikke etter det. Jeg tror bare spaceworld i sandvika selger spill med en gang de får de og ikke venter til release datoen

Lenke til kommentar

Apropos tips og hjelp; hvor i all verden får man kjøpt Saints Row? Testet en kamerat sin her om dagen men må jo ha min egen :)

Var innom EB Games, Spaceworld og en Elkjøp idag (alle i Oslo) og det var utsolgt overalt! Det samme var tilfellet med både Dead Rising og TDU (som vel offisielt ikke er sluppet løs enda, så det var det i og for seg greit at ikke var tilgjengelig) også.

Med andre ord 3 potensielle storselgere til 360'en utilgjengelige/utsolgt overalt, og folk sier at 360'en ikke er populær... :(

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

6807060[/snapback]

6807451[/snapback]

6807686[/snapback]

6807740[/snapback]

Sweet! Siste avsporing fra tråden: Hvor mye var prisen på det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...