Straffa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Ja akkurat nå er jeg mere opptatt av å stashe opp biler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har kommet borti en utrolig sær - og ikke minst irriterende - bug. Når jeg går opp til en tag for å spraye, så ser jeg ikke lenger hva jeg skal trykke på, noe som gjør at jeg må stå å gjette til jeg klarer det eller det kommer folk og skyter på meg, og jeg må stikke. Noen andre som har vært borti samme bug? Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Bilen var sannelig i garasjen den... Merkelig... Hva kommer det av? Hvis du "pimper" en bil så blir den automatisk lagret eller noe?? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Bilen var sannelig i garasjen den... Merkelig... Hva kommer det av? Hvis du "pimper" en bil så blir den automatisk lagret eller noe?? 6803598[/snapback] Tror det teller for det samme som å putte de i garasjen... Du kan jo ta biler fra garasjer og dumpe de flere mil unna og alikevel står de i garasjen din etterpå (veldig grei funksjon forsåvidt). Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ja det må jeg si... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Bilen var sannelig i garasjen den... Merkelig... Hva kommer det av? Hvis du "pimper" en bil så blir den automatisk lagret eller noe?? 6803598[/snapback] Tror det teller for det samme som å putte de i garasjen... Du kan jo ta biler fra garasjer og dumpe de flere mil unna og alikevel står de i garasjen din etterpå (veldig grei funksjon forsåvidt). 6803636[/snapback] Noe jeg ikke likte med GTA. Man måtte sette bilen i en garasje Endret 4. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 En liten ting.. er FPSen i Full versionen forbedret fra demoen? syns den var litt plagsom Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 En liten ting.. er FPSen i Full versionen forbedret fra demoen? syns den var litt plagsom 6803967[/snapback] Last ned demoen og sjekk selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 En liten ting.. er FPSen i Full versionen forbedret fra demoen? syns den var litt plagsom 6803967[/snapback] Last ned demoen og sjekk selv 6804166[/snapback] Hvordan får du sjekket fullversjonen med demoen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) hehe lurer eg og på Endret 4. september 2006 av gas Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 En liten ting.. er FPSen i Full versionen forbedret fra demoen? syns den var litt plagsom 6803967[/snapback] Mye bedre i retail versjonen, demoen er en tidligere kode. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ja akkurat nå er jeg mere opptatt av å stashe opp biler 6802855[/snapback] Prøvd å bare holde inne A knappen? Mener det funker Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 En liten ting.. er FPSen i Full versionen forbedret fra demoen? syns den var litt plagsom 6803967[/snapback] Mye bedre i retail versjonen, demoen er en tidligere kode. 6804612[/snapback] yup. mye bedre enn i demoen ja merker det rimelig fort at alt flyter mye bedre Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 ja ok Da kjøper eg dette spillet så snart det kommer in på play-asia.com =) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hvor er det man styler opp bilene? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 hvor er det man styler opp bilene? 6805264[/snapback] Bare å putre til et verksted Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 jeg gjor det men det eneste som skjedde var at bilen ble fikset Lenke til kommentar
vIc2r Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg kjøpte meg Spillet i dag Gikk inn i butikken tok tak i Spillet og gikk i kaSSa for og kjøpe det, Trur dere ikke han kødden Spurte etter legetilmaSjon da?! Jeg er 21 år og blir aldri Spurt etter leg når jeg kjøper røyk og drikke varer. HEHE Jaja. Spillet er dritt kult.. HamStre opp med gunS and ammo og gå amok i byen. må ha med mat oxo da. hehe kjekt og få litt mer liv av og til. hehe Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg kjøpte meg Spillet i dag Gikk inn i butikken tok tak i Spillet og gikk i kaSSa for og kjøpe det, Trur dere ikke han kødden Spurte etter legetilmaSjon da?! Jeg er 21 år og blir aldri Spurt etter leg når jeg kjøper røyk og drikke varer. HEHE Jaja. Spillet er dritt kult.. HamStre opp med gunS and ammo og gå amok i byen. må ha med mat oxo da. hehe kjekt og få litt mer liv av og til. hehe 6805513[/snapback] Hvor fikk du tak i spillet? Har vært overalt og ingen har Kommer ny forsyning med spill i morgen (visstnok), så da får jeg være parat. Jeg bor forresten i Oslo. Brukt nesten 5 timer på lørdagen, fra butikk til butikk, uten å finne det Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Jeg kjøpte meg Spillet i dag Gikk inn i butikken tok tak i Spillet og gikk i kaSSa for og kjøpe det, Trur dere ikke han kødden Spurte etter legetilmaSjon da?! Jeg er 21 år og blir aldri Spurt etter leg når jeg kjøper røyk og drikke varer. HEHE Jaja. Spillet er dritt kult.. HamStre opp med gunS and ammo og gå amok i byen. må ha med mat oxo da. hehe kjekt og få litt mer liv av og til. hehe 6805513[/snapback] Hvor fikk du tak i spillet? Har vært overalt og ingen har Kommer ny forsyning med spill i morgen (visstnok), så da får jeg være parat. Jeg bor forresten i Oslo. Brukt nesten 5 timer på lørdagen, fra butikk til butikk, uten å finne det 6805527[/snapback] Var i Oslo idag og EBgames sa at de får inn spillet imorra(tirsdag), så spurte jeg om de garanterer at spillet kommer på tirsdag, nei sa de Men skal dit en tur imorra uansett, kl 10 på morgen Endret 4. september 2006 av Skrufgreen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå