baltie Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Har bare dårlig erfaring med bugs...: <<glemmer og save, nesten mekka et brett og OIII, der satt jeg fast i veggen gitt...>> hehe... Tearing i mellomsekvensene overlever jeg nok med glans... Men er det like mye bugs i Saints Row som det var i San Andreas, så stiller jeg meg fortsatt skeptisk... selv om spillet virker helt sinsykt fett.. 6800825[/snapback] Eneste stedet jeg har opplevd en bug så langt (har spilt rundt 10-12 timer), er i Demolition Derby, hvor bilene blir slengt rundt omkring. Der hender det en gang i blant at bilen din eller en av de andre blir slengt i veggen og sitter fast der. Men det er ikke noe problem, de "kampene" går veldig fort og så er det bare å prøve igjen. Utover det har jeg ikke vært borti noen bugs. Har heller aldri lagt merke til tearing og det var kanskje én gang at jeg såvidt la merke til FPS-drops et par sekunder (var masse politibiler etter meg, hadde fire stjerner). Sier ikke at det ikke eksisterer, men jeg tror det er nokså individuelt hvor ille man opplever det og om man legger merke til det. Spiller forøvrig på en SDTV (fantastisk allikevel). Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Da jeg begynte å lese tråden måtte jeg bare ha spillet Var innom 5 butikker idag, sanvika og drammen men ingen av dem hadde Saint's Row Er det noen som bor i oslo som vet at Spaceworld, Spiderman eller EBgames har spillet inne? 6800069[/snapback] Virker som om du skal slite hardt for å finne det i noen butikk i Oslo. Mange som er på jakt etter det virker det som.. Mulig de har det på Spaceworld på CC-Vest (Lysaker), siden snittalderen på det senteret ligger på rundt 89 år eller noe. Skader ikke å ringe de i alle fall Ellers får du det på en - to dager ved å bestille på cdon.com, platekompaniet, komplett.no etc. Sjekk prisguiden her på Gamer.no for å finne andre websjapper som har det. 6800082[/snapback] Ja kjenner til prisguiden og har bestilt spill på nettet mange ganger. Men denne gangen var jeg litt sløv med å bestille Saint's Row. Uansett så venter jeg litt til, flere av butikkene jeg var innom sa at de får inn flere i løpet av uka. Gadd ikke å dra til oslo idag for er helt sikker på at det er utsolgt der også Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dra for all del ikke til CC Vest.. de har vel garantert spillet, men prisen ligger vel på 998,- eller no sånt.. det senteret og den spaceworlden der er psyco dyr.... Bestilte fra absolutt spill og de garanterte meg spillet på onsdag:D veldig bra kundeservice og grei pris (529,-) Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg "lagde" e av de aler kuleste bilene jeg har sett noen gang i går... Brukte mye penger på den også... Så på vei til cribben min klarte jeg å hisse på meg onkel og endte opp med å bli busta... Bilen forsvant selvsagt! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Står det på save-gamen vor lenge du har spilt? son som Oblivion liksom? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) hehe kjenner til den, ser man en blå uniform så blir man full av faen og kan ikke la være og lage bråk med dem Sånn jeg alltid havner i bråk. Men i går tenkte jeg og ta tilbake mot gjengene. De skal alltid ta over mitt område så denne gangen henta jeg to homies og kjørte ned, fikk 5 gjeng stjerner på meg. Skal si dem ble voldelige til slutt. Å de fete bilene som kom da! Synd dem drepte meg hvis ikke hadde jeg tatt en og kjørt vekk. Skulle tro det var gjeng sjefene som kom etter meg til slutt hehe Endret 4. september 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Mrtn Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Phew. Postens altvitende pakkesporing forteller meg at jeg får SR i morgen. Thank god. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Står det på save-gamen vor lenge du har spilt? son som Oblivion liksom? 6801381[/snapback] Det står når du trykker på pause. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det kommer nok en tvist til slutt når du har fjernet alle gjengene! Da er det sikkert 75% og Julius vil ha mer makt så han ender nok med å jakte på deg så skal de siste oppdragene være å drepe han og gjengen.... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Så var FBI bilen i garasjen min Litt synd at den ikke kan pimpes til en pimp mobile Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) SPOILERHELVETE 6801474[/snapback] Er dette en spoiler? Har du ødelagt spillet for folk nå? Eller er det bare spekulasjoner fra din side? Endret 4. september 2006 av Pastor Lorentzen Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 SPOILERHELVETE 6801474[/snapback] Er dette en spoiler? Har du ødelagt spillet for folk nå? Eller er det bare spekulasjoner fra din side? 6801856[/snapback] Enig Lenke til kommentar
baltie Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 SPOILERHELVETE 6801474[/snapback] Er dette en spoiler? Har du ødelagt spillet for folk nå? Eller er det bare spekulasjoner fra din side? 6801856[/snapback] Sorry, det var jeg som la opp til det. Det er nok bare spekulasjoner. Jeg skrev litt om lengden på spillet, og at jeg ikke ville bli overrasket om det kom en twist i historien i løpet av spillet (som det jo ofte gjør i en godt fortalt historie), slik at det ikke er sikkert historien er over når de tre gjengene er utslettet. Wangen360 spant videre på det, og lanserte en teori. Men det er vel ingen av oss som har kommet spesielt langt enda, så det er jo bare spekulasjoner... Lenke til kommentar
baltie Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Så var FBI bilen i garasjen min Litt synd at den ikke kan pimpes til en pimp mobile 6801761[/snapback] Oooo... hvordan fikk du tak i den? Den er neste på chop shop-lista mi, og har enda ikke klart å overleve fire stjerners-jakt... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Oooo... hvordan fikk du tak i den? Den er neste på chop shop-lista mi, og har enda ikke klart å overleve fire stjerners-jakt... 6802028[/snapback] Jeg fikk den på 5 stjerner Endret 4. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette er kun teori fra min side! Skrev tidligere i en post at jeg var 27% så don't worry! Og som baltie skrev så bare fortsatte jeg litt på det. Men det er slik jeg tror spillet ender...Men vi får se! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Dette er kun teori fra min side! Skrev tidligere i en post at jeg var 27% så don't worry! Og som baltie skrev så bare fortsatte jeg litt på det. Men det er slik jeg tror spillet ender...Men vi får se! 6802344[/snapback] Men det er litt dumt å skrive det her uansett. Hvis man vil vite hvordan det ender så er det bare å google litt så finner man det fort ut. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette er kun teori fra min side! Skrev tidligere i en post at jeg var 27% så don't worry! Og som baltie skrev så bare fortsatte jeg litt på det. Men det er slik jeg tror spillet ender...Men vi får se! 6802344[/snapback] Men det er litt dumt å skrive det her uansett. Hvis man vil vite hvordan det ender så er det bare å google litt så finner man det fort ut. 6802376[/snapback] Hehe, joda, men så har vi kanskje ikke lyst til å finne det ut enda da. Lurer ikke du litt på hvordan historien går videre, uten at du har lyst til å spolere alt ved å søke på nettet? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Hehe, joda, men så har vi kanskje ikke lyst til å finne det ut enda da. Lurer ikke du litt på hvordan historien går videre, uten at du har lyst til å spolere alt ved å søke på nettet? 6802431[/snapback] Helt ærlig så er jeg mere opptatt av hva som skjer rundt meg akkurat når jeg spiller i stedet for å lure på hva som skjer. Men det er meg da.. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hehe, joda, men så har vi kanskje ikke lyst til å finne det ut enda da. Lurer ikke du litt på hvordan historien går videre, uten at du har lyst til å spolere alt ved å søke på nettet? 6802431[/snapback] Helt ærlig så er jeg mere opptatt av hva som skjer rundt meg akkurat når jeg spiller i stedet for å lure på hva som skjer. Men det er meg da.. 6802544[/snapback] Der har vi antagelig svaret på hvorfor jeg har gjort ferdig VK mens du enda diller med aktivitetene. Vel, din innfallsvinkel gir deg vel enda mer utav spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå