Skogslik Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har satt meg opp slik at eg får mail når Play-Asia har fått det inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Oooh, det var dyrt. :/ Noen andre nettbutikker som har det billig da? Play-asia er utsolgt.. 6797103[/snapback] prøvd videogamesplus.ca? 6797121[/snapback] Jepp, men blir ca. 420,- der. :] Så lurte på om det var billigere noen andre plasser. Endret 3. september 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Forbannade...! Finner ikke dette spillet noe sted i byen. Var på spaceworld men der ble siste kopi solgt time før jeg var der. De tok forresten 699,- for spillet noe som ikke kommer på tale! Får ta meg en tur innover til Oslo området på Tirsdag å se om jeg finner det, må på Ikea samtidig så Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ser ut til og vere poppulært dette spillet.. utsolgt på Spaceworld faktisk Skal kjøpe dette fra play-Asia når eg får meg Visa kort og dem får det in! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Denne helgen var alt for kort Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 kan si at absolutt spill har dette spillet til 529,- og d er jo "billig"... ettersom elkjøp sikkert ville solgt det for 499,- , OM de hadde hatt det da link: http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Denne helgen var alt for kort 6798303[/snapback] Der sa du det.. 5 dølle dager på kontoret venter... Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Da var spillet bestillt Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Får man achievement når man har gjort alle Fraud? Har tatt 3 steder og kan ikke finne flere Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 http://www.achieve360points.com/index/ eren hendig side for alle som lurer på achievements i diverse spill. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Respekt baren min har x16. Hva betyr det egentlig? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Respekt baren min har x16. Hva betyr det egentlig? 6799230[/snapback] Jeg tror du kan ta 16 story missions eller noe slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Respekt baren min har x16. Hva betyr det egentlig? 6799230[/snapback] 16x respect multiplier. Dvs. du er såpass pimped out at du får 16 ganger så mye respekt for oppdragene nå som du gjorde når du var ny i byen. (tror jeg det var). Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 VG skriver: Vellykket GTA-tyveri «Saints Row» er et vulgært tyveri på høylys dag, men det fungerer. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Respekt baren min har x16. Hva betyr det egentlig? 6799230[/snapback] 16x respect multiplier. Dvs. du er såpass pimped out at du får 16 ganger så mye respekt for oppdragene nå som du gjorde når du var ny i byen. (tror jeg det var). 6799358[/snapback] Nei, det er som Bromlexl skriver, 16x betyr at respektbaren din er fyllt opp 16 ganger. Og hvert mission og stronghold tømmer respektbaren din én gang. Det betyr at du kan ta 16 missions og strongholds, uten å gjøre noen flere aktiviteter som øker respekt. Hvor "pimped out" du er blir til clothing bonus som du får tildelt når respekt gis etter en aktivitet. Har du clothing bonus på 15%, og aktiviteten gir 1000 i respekt, får du 150 respekt i bonus pga. klærne. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) noen som har testet ut hvordan det er og skyte ned politi helikoptere? Gjorde det i går, hadde det utrolig gøy med det Måten de faller ned på er alltid like gøy. Med rakettkasteren da så klart. Folkene faller ut av den brennende hehe Endret 4. september 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvor mye koster spillet hos play-asia.com? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Klokken 02:30 fikk jeg nøklene til min første virkelige penthouse. For de som ennå ikke vet hvordan man får ny crib, men gjerne vil vite det så er det bare å lese videre. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Man får enkelt og greit ny crib ved å eliminere de øvrige gjengene. Vice Kings var de første jeg tok, og nå har jeg Penthouse leilighet med schvær garage. Man får også tilgang til samtlige av Vice Kings sine biler, som havner i nevnte garage. Mer penger i kassa pr. dag og kåk i et av de fineste strøkene i Stillwater er ikke å forakte Endret 4. september 2006 av Gorthaur Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 sitter fortsatt med demoen jeg da.. men legger merke til noe nytt hver dag.. i dag la jeg merke til at alle plasser det burde være penger, der er det faktisk penger.. dvs. parkometer, avisautomater, brusautomater.. kjør på dem og myntene raser ut. annen kul ting er jo lyden da. som er temmelig detaljert.. f.eks hvis du står på taket av en bil og skyter så hører du at patronene treffer bilen og ikke asfalten.. samme skjer når du kjører på ting det er penger inni myntene singler over bilen med metallisk lyd.. TØFT.. sånn er det ikke akkurat i gta Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Da jeg begynte å lese tråden måtte jeg bare ha spillet Var innom 5 butikker idag, sanvika og drammen men ingen av dem hadde Saint's Row Er det noen som bor i oslo som vet at Spaceworld, Spiderman eller EBgames har spillet inne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå