Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Oooh, det var dyrt. :/ Noen andre nettbutikker som har det billig da? Play-asia er utsolgt..

6797103[/snapback]

prøvd videogamesplus.ca?

6797121[/snapback]

Jepp, men blir ca. 420,- der. :] Så lurte på om det var billigere noen andre plasser.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Forbannade...! Finner ikke dette spillet noe sted i byen.

Var på spaceworld men der ble siste kopi solgt time før jeg var der.

De tok forresten 699,- for spillet noe som ikke kommer på tale!

Får ta meg en tur innover til Oslo området på Tirsdag å se om jeg finner det, må på Ikea samtidig så :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Respekt baren min har x16. Hva betyr det egentlig?  :hmm:

6799230[/snapback]

16x respect multiplier. Dvs. du er såpass pimped out at du får 16 ganger så mye respekt for oppdragene nå som du gjorde når du var ny i byen. (tror jeg det var).
Lenke til kommentar
Respekt baren min har x16. Hva betyr det egentlig?  :hmm:

6799230[/snapback]

16x respect multiplier. Dvs. du er såpass pimped out at du får 16 ganger så mye respekt for oppdragene nå som du gjorde når du var ny i byen. (tror jeg det var).

6799358[/snapback]

Nei, det er som Bromlexl skriver, 16x betyr at respektbaren din er fyllt opp 16 ganger. Og hvert mission og stronghold tømmer respektbaren din én gang. Det betyr at du kan ta 16 missions og strongholds, uten å gjøre noen flere aktiviteter som øker respekt.

Hvor "pimped out" du er blir til clothing bonus som du får tildelt når respekt gis etter en aktivitet. Har du clothing bonus på 15%, og aktiviteten gir 1000 i respekt, får du 150 respekt i bonus pga. klærne.

Lenke til kommentar

Klokken 02:30 fikk jeg nøklene til min første virkelige penthouse.

For de som ennå ikke vet hvordan man får ny crib, men gjerne vil vite det så er det bare å lese videre.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Man får enkelt og greit ny crib ved å eliminere de øvrige gjengene.

Vice Kings var de første jeg tok, og nå har jeg Penthouse leilighet med schvær garage. Man får også tilgang til samtlige av Vice Kings sine biler, som havner i nevnte garage.

Mer penger i kassa pr. dag og kåk i et av de fineste strøkene i Stillwater er ikke å forakte :w00t:

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

sitter fortsatt med demoen jeg da.. men legger merke til noe nytt hver dag.. i dag la jeg merke til at alle plasser det burde være penger, der er det faktisk penger.. dvs. parkometer, avisautomater, brusautomater.. kjør på dem og myntene raser ut. annen kul ting er jo lyden da. som er temmelig detaljert.. f.eks hvis du står på taket av en bil og skyter så hører du at patronene treffer bilen og ikke asfalten.. samme skjer når du kjører på ting det er penger inni myntene singler over bilen med metallisk lyd.. TØFT.. sånn er det ikke akkurat i gta ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...