Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville bare nevne at saints row fra play-asia ER sonefritt, mitt ble sendt idag!

Edit: Og det koster 271 kr. inkludert frakt

6782955[/snapback]

hvor lang tid pleier det å ta før spillet havner i posten når du bestiller der?

og hva gjør jeg for å få dem til å sette halv pris på kvitteringa?

6794861[/snapback]

Spillet kommer visst etter ca 1 uke. Om du vil ha halv pris på kvitteringen så sender du bare en mail til dem der du spør om det. Deretter får du en mail igjen der du blir bedt om å bekrefte ønsket. Deretter er det bare å bestille!

Lenke til kommentar
hm.... Så  det koster bare 271kr fra Play-asia?  men vor mye koater frakten da? og blir det toll?  Isåfall var jo det billigt og vurderer dette. Er det foresten en Sikker butikk liksom?

6795662[/snapback]

Ok jeg løy litt, det koster 272,- (43$) ser jeg her. Men frakten er inkludert i den prisen.

Toll og moms og sånn kan du se bort fra, om du har bedt dem å sette halv pris på kvitteringen siden den totale prisen da blir under 200,-

Og slik jeg har oppfattet det er det en trygg butikk og seriøs butikk. Svarer meget fort på mail angående altmulig.

Endret av nacho
Lenke til kommentar
hm.... Så  det koster bare 271kr fra Play-asia?  men vor mye koater frakten da? og blir det toll?  Isåfall var jo det billigt og vurderer dette. Er det foresten en Sikker butikk liksom?

6795662[/snapback]

Ok jeg løy litt, det koster 272,- (43$) ser jeg her. Men frakten er inkludert i den prisen.

Toll og moms og sånn kan du se bort fra, om du har bedt dem å sette halv pris på kvitteringen siden den totale prisen da blir under 200,-

Og slik jeg har oppfattet det er det en trygg butikk og seriøs butikk. Svarer meget fort på mail angående altmulig.

6795705[/snapback]

ja ok. Dette var jo veldig billigt :thumbup: betaler med visa da eller?

Var utsolgt ja.. men de får det vell in igjenn.

Endret av gas
Lenke til kommentar

6795662[/snapback]

6795705[/snapback]

ja ok. Dette var jo veldig billigt :thumbup: betaler med visa da eller?

Var utsolgt ja.. men de får det vell in igjenn.

6796250[/snapback]

Jepp, plastic fantastic

Lenke til kommentar
Jeg fikk penthousecriben i dag, yeah :D Dette spillet er så sykt fett, blir bare bedre og bedre !

6795303[/snapback]

Kan du stashe mere enn 2000$ i safen der?

6795345[/snapback]

Ja :D Husker ikke helt hvor mye, men var ikke så mye mer tror jeg... Skal spille etter på, legger ut hvor mye som går senere i kveld :)

Lenke til kommentar
Hvor får du kjøpt dette spillet billigst i Trondheim?

6797047[/snapback]

Jeg kjøpte det for 599,- på Spaceworld på Trondheim Torg. Tviler på at Spiderman har det billigere, men man vet jo aldri. ;) Og Elkjøp har visst ikke tenkt til å ta det inn med det første, så da er det ikke så mange alternativene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...