Straffa Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Er dem inni spillet? Nå vurderer eg seriøs og kjøpe dette spillet! frister mer til mer eg leser her 6794343[/snapback] Nei, de er ikke ferdig laget inne i spillet. Du lager dem selv Endret 3. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen som kan fortelle meg hvor man finner vanlige briller? Har lett og lett over alt! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Noen som kan fortelle meg hvor man finner vanlige briller? Har lett og lett over alt! 6794399[/snapback] Du mener vanlige briller som ikke er farget? Jeg mener jeg har sett noen runde briller uten fargeglass Endret 3. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 funnet helt standarde briller hos jewel plassen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Finnes det en enklere måte og skaffe seg penger over multiplayer?? Fikk så lyst på pimp drakta men den koster jo sykt mye! Jeg har kansje 150$ bare hehe Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen andre som sliter med at bilen plutselig forsvinner og at spillet låser seg? 6794328[/snapback] Nope Er dem inni spillet? Nå vurderer eg seriøs og kjøpe dette spillet! frister mer til mer eg leser her 6794343[/snapback] Nei, de har nok laget dem selv. Nå har jeg gjort ferdig enda en forsikringssvindelplass. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Nå healer jeg fortere. Har en smått artig "historie". Jeg hadde så lyst til å kjøpe RPG, men jeg hadde bare 2.000, og den koster 3. Så jeg leta på kartet etter en plass å tjene penger fort, og jammen så så jeg ikke "Loan Office" rett ved siden av. Jeg fikk lånt 5 store, og gikk til våpenbutikken. Tre dager senere, fikk jeg en telefon. "You better pay up!" sa dem. Hadde ingen penger, og rett etterpå kom det en svær hummer mot meg; så kom det to karer ut og skjøt mot meg med sine shotguns. Drepte dem, og på bilen sto det "Stilwater Loan Office". Mye som går an i Stilwater. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Mye som går an i Stilwater. 6794734[/snapback] Hehe ja. Det er mye man kan gjøre i dette spillet her. Så nettopp et bilde av en bil med selvlysende felger Endret 3. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Ville bare nevne at saints row fra play-asia ER sonefritt, mitt ble sendt idag! Edit: Og det koster 271 kr. inkludert frakt 6782955[/snapback] hvor lang tid pleier det å ta før spillet havner i posten når du bestiller der? og hva gjør jeg for å få dem til å sette halv pris på kvitteringa? Endret 3. september 2006 av joneoverland Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det spillet her er faen meg magisk! Får meg til å glemme fyllesyken og den absurde angsten jeg alltid har dagen derpå. Pimper fyren min i stor stil nå, med bling-bling, dress, hatt, solbriller og ikke minst en luksusbil til den nette sum av $90 000. Noen som har fått seg en ny leilighet / flere leiligheter, eller i det minste vet om det er mulig å få seg noe annet enn den slitne rønna som man starter med. Vil ha penthouse! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du får det helt sikkert jo lengere inn i spillet du kommer Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 artig og ringe med telefonen som du har.. taste inn 911.. så kommer det en ambulanse som følger etter deg ^^ Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Det spillet her er faen meg magisk! Får meg til å glemme fyllesyken og den absurde angsten jeg alltid har dagen derpå.Pimper fyren min i stor stil nå, med bling-bling, dress, hatt, solbriller og ikke minst en luksusbil til den nette sum av $90 000. Noen som har fått seg en ny leilighet / flere leiligheter, eller i det minste vet om det er mulig å få seg noe annet enn den slitne rønna som man starter med. Vil ha penthouse! 6794949[/snapback] 90 000$? Får sjelden 10k før jeg bruker alle penga på bling-bling og andre unødvendige ting Raner du sjapper eller hva gjør du for å dra inn så mye cash? Angående cribs så får du bedre etterhvert Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Når du du har tatt over hele område til en annen gjeng så får du ny kåk Endret 3. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det spillet her er faen meg magisk! Får meg til å glemme fyllesyken og den absurde angsten jeg alltid har dagen derpå.Pimper fyren min i stor stil nå, med bling-bling, dress, hatt, solbriller og ikke minst en luksusbil til den nette sum av $90 000. Noen som har fått seg en ny leilighet / flere leiligheter, eller i det minste vet om det er mulig å få seg noe annet enn den slitne rønna som man starter med. Vil ha penthouse! 6794949[/snapback] 90 000$? Får sjelden 10k før jeg bruker alle penga på Bling Bling og andre unødvendige ting Raner du sjapper eller hva gjør du får å dra inn så mye cash? Angående cribs så får du bedre etterhvert Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Når du du har tatt over hele område til en annen gjeng så får du ny kåk 6795016[/snapback] Jupp, her går det i raning. Tar sin tid å bygge opp såpass mye penger, men med litt tålmodighet så ordner alt seg Drar jo inn litt penger daglig også som man henter i kåken, men det er sjelden jeg husker det, samtidig som det bare er $2400 eller noe i døgnet. Takk for tipset om ny kåk! Da nytt tilholdssted målet for dagen. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hvor får man kjøpt pimp klær ? finner det ikke Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Takk for tipset om ny kåk! Da nytt tilholdssted målet for dagen. 6795095[/snapback] Safen i rønna jeg har tar ikke mere enn 2000$ så jeg må ofte innom og tømme den. Blir nok større safe i de bedre kåkene. Må selv skaffe meg en bra kåk, har bodd alt for lenge i rønna. Må bare pimpe fyren enda mere så han står i stil til resten Endret 3. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Fant hummer limoen i går natt. Herregud så stillig bil!! Setter alltid på klassisk musikk i limoer men denne fortjente virkelig litt hardbanka hip hop. Du drar respekt av denne skal jeg si deg! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Takk for tipset om ny kåk! Da nytt tilholdssted målet for dagen. 6795095[/snapback] Safen i rønna jeg har tar ikke mere enn 2000$ så jeg må ofte innom og tømme den. Blir nok større safe i de bedre kåkene. Må selv skaffe meg en bra kåk, har bodd alt for lenge i rønna. Må bare pimpe fyren enda mere så han står i stil til resten 6795110[/snapback] Christ, det stemmer det.. Jeg får heller ikke inn mer enn 2000 i kåken min. Daily earnings er på $2400 tror jeg, men som du skriver så får man ikke så mye i rønna. Enda bedre grunn til å skaffe seg en bedre plass. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 hvor får man kjøpt pimp klær ? finner det ikke 6795107[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du får det når du har klart Snatch activity, men er ikke skrå sikker Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hvor får man kjøpt pimp klær ? finner det ikke 6795107[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du får det når du har klart Snatch activity, men er ikke skrå sikker 6795137[/snapback] ok takker Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Fant hummer limoen i går natt. Herregud så stillig bil!! Setter alltid på klassisk musikk i limoer men denne fortjente virkelig litt hardbanka hip hop. Du drar respekt av denne skal jeg si deg! 6795120[/snapback] Hvis det er denne her du mener så er den Sweeeeet! Ikke jeg som har tatt bilde Endret 3. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå