Straffa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Bra du har gjort dem. Da må du hjelpe meg med å fortelle hvordan du får mye penger når du kræsjer/stuper.Jeg sliter med å komme opp mot 50 000$ og det er jo ingenting. 6790996[/snapback] - Ikke bry deg om de som kjører sakte. - Prøv å bruke "katapult" metoden så mye som mulig. Ut frontruta. - Store biler=Store cash - Hopp rett før bilen kommer, og du trykker på LT eller RT. Selv synes jeg det er artig å holde seg unna den score-ringen, for så istedet å gå til f.eks toget. Enkel humor. Ganske tøff den offisielle saints-row sangen. Noen som bruker MP3 spilleren aktivt? Jeg brukern hele tiden. Fått "Overnight Celebrity" på hjernen. 6791101[/snapback] Ok takk Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 haha alltid like gøy og dra til dollar byen og handle masse bling bling, for og så etter kjøpet rane butikkmannen og få alle pengene tilbake. Å mer noen ganger hehe Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Noen som har morsomme historier fra spillet? Jeg har en som jeg synes var litt artig: Skulle knærte en fyr (selvfølgelig) så jeg putrer rundt i min styla super-bil og ser etter han. Finner han i en annen bil og det hele starter med en skikkelig bil jakt. Mens han kjører som en gris og jeg etter så tenkte jeg skulle ta en snarevei for å ta han igjen. Så jeg runder av et kvartal og vips så kjører jeg plutlselig i mot han! Nå legger jeg flatt jern og sikter meg inn på fyren så han skal stoppe sin egen bil. Det hele ender med en skikkelig kræsj og jeg stuper ut av vinduet og inn i bilen til han jeg skal drepe og han stuper ut av sin bil og treffer min bil Så rapper han bilen min og kjører av gårde Siden jeg ligger med tryne inn i bilen til han så tar jeg hans bil og kjører etter.. Endret 3. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen som har morsomme historier fra spillet? Jeg har en som jeg synes var litt artig: Skulle knærte en fyr (selvfølgelig) så jeg putrer rundt i min styla super-bil og ser etter han. Finner han i en annen bil og det hele starter med en skikkelig bil jakt. Mens han kjører som en gris og jeg etter så tenkte jeg skulle ta en snarevei for å ta han igjen. Så jeg runder av et kvartal og vips så kjører jeg plutlselig i mot han! Nå legger jeg flatt jern og sikter meg inn på fyren så han skal stoppe sin egen bil. Det hele ender med en skikkelig kræsj og jeg stuper ut av vinduet og inn i bilen til han jeg skal drepe og han stuper ut av sin bil og treffer min bil Så rapper han bilen min og kjører av gårde Siden jeg ligger med tryne inn i bilen til han så tar jeg hans bil og kjører etter.. 6793709[/snapback] hahaha. bare digger alle smådetaljene i dette spillet! har ingen slike historier enda , men får legge ut noen når jeg kommer over noen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 har ikke en så morsom historie ennå, men en av de tingene jeg husker nå var vel da jeg jobbet som "gigolo". Kjørte noen av byens jenter rundt mens de tok seg av kundene i baksetet i bilen min... Hun sa så mye rart så jeg bare måtte le hele tiden og mista kontroll over bilen. Å det tok kaka da jeg henta en veiarbeider som skulle få en koselig lunjs. De ber meg kjøre, to sekunder etterpå må jeg stoppe da han er ferdig. Bokstavelig talt. Dama var utrolig skuffet hehe Lenke til kommentar
nacho Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ARGH, slutt å frist så j@vlig!! Spillet ble sendt play-asia på fredag så jeg har det vel ikke før uken etter neste. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 - Ikke bry deg om de som kjører sakte.- Prøv å bruke "katapult" metoden så mye som mulig. Ut frontruta. - Store biler=Store cash - Hopp rett før bilen kommer, og du trykker på LT eller RT. Noen flere tips: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): - Løp mot biler som kommer i fart og kast deg forand dem med RT eller LT (hvis du ikke bruker RT/LT så får du ingen poeng og tar skade) - Å gjør dette foran politi- eller sykebiler gir *masse* pæng - Hvis du sliter skikkelig: Rapp en politibil og parker den i kræsjesonen. Ta deretter løpefart og kast deg mot den med RT/LT (gjør ikke så mye at den står stille). Da får du ganske mye penger, og dette kan du gjøre om og om igjen siden den bare står der uansett. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Å svindle forsikring selskapet er genialt. Satt i par timer i går og lekte meg bare me det, endte meg at jeg fikk flere tusen dollar og nye klær hehe Lever stort nå for å si det slikt! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Å svindle forsikring selskapet er genialt. Satt i par timer i går og lekte meg bare me det, endte meg at jeg fikk flere tusen dollar og nye klær hehe Lever stort nå for å si det slikt! 6793873[/snapback] Det må prøves Har et tips hvordan få marathon achievement uten å løpe ræva av seg Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Stå oppe på en bil/lastebil mens AI kjører Endret 3. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hehe fikk den i går, med politiet i helene så får du den ganske så fort Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hva er det egentlig som skjer når man får sånn "Clothing bonus" eller hva det heter? Har liksom ikke merket noen forskjell...? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Det vet jeg ikke, men det jeg vet er at Ai er drit sleipe! Hadde en homie med meg, etter mye skyting finner jeg en Sniper, tar den ikke oppe med en gang for jeg reloader. Tror du ikke at homien min tar snipern og kaster sin!! Ble ganske sint på han men men, jeg hadde så mye annet så det gikk fint hehe edit: møkkajobb tastatur.. Endret 3. september 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 edit: møkkajobb tastatur.. 6793970[/snapback] På jobb du også ja. Samme her Skulle vært hjemme og spilt Saints Row i stedet Lenke til kommentar
baltie Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hva er det egentlig som skjer når man får sånn "Clothing bonus" eller hva det heter? Har liksom ikke merket noen forskjell...? 6793926[/snapback] Heh, følg med etter at du er ferdig med en aktivitet. Da øker respekt, og clothing bonus blir lagt på etterpå, slik at du får enda mer respekt. Har du 10% i clothing bonus og gjør en aktivitet som gir 800 i respekt, får du 80 til, tilsammen 880 i respekt. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Regner med at pimpsuiten gir høy respekt Har lest at det finnes bling bling våpen også, som shotgun i gull. Noen som har sett eller kommet over noen? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 edit: møkkajobb tastatur.. 6793970[/snapback] På jobb du også ja. Samme her Skulle vært hjemme og spilt Saints Row i stedet 6793984[/snapback] Ja... Det er skikkelig surt. For jeg vil ikke være her nå! hehe Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Fant ut hva money achievement er Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): $1,000,000 tjent totalt. Trenger ikke ha 1 mill i handa men alikevel.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Flere bilder av kjendiser Chuck Norris Mr T Agent 47 Lenke til kommentar
peppah Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen andre som sliter med at bilen plutselig forsvinner og at spillet låser seg? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er dem inni spillet? Nå vurderer eg seriøs og kjøpe dette spillet! frister mer til mer eg leser her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå