Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Bra du har gjort dem. Da må du hjelpe meg med å fortelle hvordan du får mye penger når du kræsjer/stuper.

Jeg sliter med å komme opp mot 50 000$ og det er jo ingenting.

6790996[/snapback]

- Ikke bry deg om de som kjører sakte.

- Prøv å bruke "katapult" metoden så mye som mulig. Ut frontruta.

- Store biler=Store cash

- Hopp rett før bilen kommer, og du trykker på LT eller RT.

Selv synes jeg det er artig å holde seg unna den score-ringen, for så istedet å gå til f.eks toget. Enkel humor.

Ganske tøff den offisielle saints-row sangen. Noen som bruker MP3 spilleren aktivt? Jeg brukern hele tiden. Fått "Overnight Celebrity" på hjernen. :no:

6791101[/snapback]

Ok takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har morsomme historier fra spillet?

Jeg har en som jeg synes var litt artig:

Skulle knærte en fyr (selvfølgelig) så jeg putrer rundt i min styla super-bil og ser etter han. Finner han i en annen bil og det hele starter med en skikkelig bil jakt.

Mens han kjører som en gris og jeg etter så tenkte jeg skulle ta en snarevei for å ta han igjen. Så jeg runder av et kvartal og vips så kjører jeg plutlselig i mot han!

Nå legger jeg flatt jern og sikter meg inn på fyren så han skal stoppe sin egen bil. Det hele ender med en skikkelig kræsj og jeg stuper ut av vinduet og inn i bilen til han jeg skal drepe og han stuper ut av sin bil og treffer min bil :)

Så rapper han bilen min og kjører av gårde :laugh:

Siden jeg ligger med tryne inn i bilen til han så tar jeg hans bil og kjører etter.. :D

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Noen som har morsomme historier fra spillet?

Jeg har en som jeg synes var litt artig:

Skulle knærte en fyr (selvfølgelig) så jeg putrer rundt i min styla super-bil og ser etter han. Finner han i en annen bil og det hele starter med en skikkelig bil jakt.

Mens han kjører som en gris og jeg etter så tenkte jeg skulle ta en snarevei for å ta han igjen. Så jeg runder av et kvartal og vips så kjører jeg plutlselig i mot han!

Nå legger jeg flatt jern og sikter meg inn på fyren så han skal stoppe sin egen bil. Det hele ender med en skikkelig kræsj og jeg stuper ut av vinduet og inn i bilen til han jeg skal drepe og han stuper ut av sin bil og treffer min bil :)

Så rapper han bilen min og kjører av gårde :laugh:

Siden jeg ligger med tryne inn i bilen til han så tar jeg hans bil og kjører etter..  :D

6793709[/snapback]

:lol: hahaha. bare digger alle smådetaljene i dette spillet! har ingen slike historier enda :p, men får legge ut noen når jeg kommer over noen :)

Lenke til kommentar

har ikke en så morsom historie ennå, men en av de tingene jeg husker nå var vel da jeg jobbet som "gigolo". Kjørte noen av byens jenter rundt mens de tok seg av kundene i baksetet i bilen min... :blush:

Hun sa så mye rart så jeg bare måtte le hele tiden og mista kontroll over bilen.

Å det tok kaka da jeg henta en veiarbeider som skulle få en koselig lunjs. De ber meg kjøre, to sekunder etterpå må jeg stoppe da han er ferdig. Bokstavelig talt. Dama var utrolig skuffet :( hehe

Lenke til kommentar
- Ikke bry deg om de som kjører sakte.

- Prøv å bruke "katapult" metoden så mye som mulig. Ut frontruta.

- Store biler=Store cash

- Hopp rett før bilen kommer, og du trykker på LT eller RT.

Noen flere tips:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

- Løp mot biler som kommer i fart og kast deg forand dem med RT eller LT (hvis du ikke bruker RT/LT så får du ingen poeng og tar skade)

- Å gjør dette foran politi- eller sykebiler gir *masse* pæng

- Hvis du sliter skikkelig: Rapp en politibil og parker den i kræsjesonen. Ta deretter løpefart og kast deg mot den med RT/LT (gjør ikke så mye at den står stille). Da får du ganske mye penger, og dette kan du gjøre om og om igjen siden den bare står der uansett.

Lenke til kommentar
Å svindle forsikring selskapet er genialt. Satt i par timer i går og lekte meg bare me det, endte meg at jeg fikk flere tusen dollar og nye klær ;) hehe

Lever stort nå for å si det slikt!

6793873[/snapback]

Det må prøves :)

Har et tips hvordan få marathon achievement uten å løpe ræva av seg

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Stå oppe på en bil/lastebil mens AI kjører
Endret av avanore
Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke, men det jeg vet er at Ai er drit sleipe!

Hadde en homie med meg, etter mye skyting finner jeg en Sniper, tar den ikke oppe med en gang for jeg reloader. Tror du ikke at homien min tar snipern og kaster sin!!

Ble ganske sint på han men men, jeg hadde så mye annet så det gikk fint hehe

edit: møkkajobb tastatur..

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Hva er det egentlig som skjer når man får sånn "Clothing bonus" eller hva det heter? Har liksom ikke merket noen forskjell...?

6793926[/snapback]

Heh, følg med etter at du er ferdig med en aktivitet. Da øker respekt, og clothing bonus blir lagt på etterpå, slik at du får enda mer respekt. Har du 10% i clothing bonus og gjør en aktivitet som gir 800 i respekt, får du 80 til, tilsammen 880 i respekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...