Straffa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 MJ in Saints Row Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Er det helt sikkert at Elkjøp IKKE får inn Saints Row? Fordi da kan jeg ikke si på EB Games at det koster 499,- på elkjøp slik at jeg får den prisen der Hvor mye koster det på EB Games? 6789411[/snapback] 649,- koster det på EB, men deres prisgaranti matcher jo Spaceworld med 599,- Flere ganger har jeg opplevd at de ikke matcher elkjøp og slike butikker fordi de sier det er tilbud og da matcher de ikke. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Vært litt rundt om kring nå, fant ikke saint's row noen steder, eb games i byen sa det ble utsolgt i løpet av 4 timer igår :/ Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Spillet var ikke å finne på stovner idag værtfall, får håpe det er noen eksemplarer igjen i byen.. 6788459[/snapback] Jeg fikk med meg det siste på hele senteret..! fra Spaceworld.. Spillet er nice! P.I.M.P, P.I.M.P hurra!! Endret 2. september 2006 av w0d00 Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 MJ in Saints Row 6789447[/snapback] Cool, har du laget den selv? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Vært litt rundt om kring nå, fant ikke saint's row noen steder, eb games i byen sa det ble utsolgt i løpet av 4 timer igår :/ 6789461[/snapback] Det er surt, men samtidig så betyr det at dette spillet kommer nok til å sette en rekord Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) MJ in Saints Row 6789447[/snapback] Cool, har du laget den selv? 6789497[/snapback] Nei, jeg fant den på samme sted jeg fant all pimped out bildene Endret 2. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Fant ut hvor langt man må gå for å unlocke marathon achievement Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 26.2 miles Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Fant ut hvor langt man må gå for å unlocke marathon achievement Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 26.2 miles 6790226[/snapback] Relativt logisk? The marathon is a long-distance road running event of 42.195 km (~26 mile 385 yd). Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Fant ut hvor langt man må gå for å unlocke marathon achievement Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 26.2 miles 6790226[/snapback] Relativt logisk? The marathon is a long-distance road running event of 42.195 km (~26 mile 385 yd). 6790267[/snapback] Ah det viste jeg ikke Skal sjekke statistikken når jeg kommer hjem hvor mye jeg må gå for å åpne Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Fant ut hvor langt man må gå for å unlocke marathon achievement Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 26.2 miles 6790226[/snapback] Relativt logisk? The marathon is a long-distance road running event of 42.195 km (~26 mile 385 yd). 6790267[/snapback] Ah det viste jeg ikke Skal sjekke statistikken når jeg kommer hjem hvor mye jeg må gå for å åpne 6790279[/snapback] Fikk achievement'en just nå faktisk Har løpt mye fra purken siden klokka 15 i går, for å si det sånn! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Fikk achievement'en just nå faktisk Har løpt mye fra purken siden klokka 15 i går, for å si det sånn! 6790321[/snapback] Gratulere Skal se om jeg kan få på joggebuksene og begynne på marathon snart Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Et triks som noen sikkert ikke kan; Istedet for å holde inn sprinteknappen, trykk den kort, mange ganger. Fikk 10 Cd'er ista, unlocka en Aisha sang. Den Marathon achievement fikk jeg ganske fort. Pleier å løpe ganske mye. Har også gjort ferdig to Forsikrings-svindler-aktiviteter: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Nå tåler jeg flere kuler og flere kræsj. Endret 2. september 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Har også gjort ferdig to Forsikrings-svindler-aktiviteter:Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Nå tåler jeg flere kuler og flere kræsj. 6790828[/snapback] Bra du har gjort dem. Da må du hjelpe meg med å fortelle hvordan du får mye penger når du kræsjer/stuper. Jeg sliter med å komme opp mot 50 000$ og det er jo ingenting. Endret 2. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Bra du har gjort dem. Da må du hjelpe meg med å fortelle hvordan du får mye penger når du kræsjer/stuper.Jeg sliter med å komme opp mot 50 000$ og det er jo ingenting. 6790996[/snapback] - Ikke bry deg om de som kjører sakte. - Prøv å bruke "katapult" metoden så mye som mulig. Ut frontruta. - Store biler=Store cash - Hopp rett før bilen kommer, og du trykker på LT eller RT. Selv synes jeg det er artig å holde seg unna den score-ringen, for så istedet å gå til f.eks toget. Enkel humor. Ganske tøff den offisielle saints-row sangen. Noen som bruker MP3 spilleren aktivt? Jeg brukern hele tiden. Fått "Overnight Celebrity" på hjernen. Lenke til kommentar
NOR_101 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Jeg har hørt at det går an å rane butikker og folk, kan noen fortelle litt om det? Endret 2. september 2006 av NOR_101 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har hørt at det går an å rane butikker og folk, kan noen fortelle litt om det? 6791156[/snapback] Butikker kan ranes på to måter; Enten går du til disken og holder et våpen mot forhandleren. Da går de mot safen, men hvis du ikke sikter på dem mens de går, smyger de seg mot alarm-knappen. Det har hendt at butikk-dama prøver å kjempe imot... Ellers, enten det er stengt eller åpent, kan du sparke inn bak-døra, og dirke opp safen. Då gjør man "Theft" activity. Lenke til kommentar
NOR_101 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har hørt at det går an å rane butikker og folk, kan noen fortelle litt om det? 6791156[/snapback] Butikker kan ranes på to måter; Enten går du til disken og holder et våpen mot forhandleren. Da går de mot safen, men hvis du ikke sikter på dem mens de går, smyger de seg mot alarm-knappen. Det har hendt at butikk-dama prøver å kjempe imot... Ellers, enten det er stengt eller åpent, kan du sparke inn bak-døra, og dirke opp safen. Då gjør man "Theft" activity. 6791171[/snapback] KULT! Nå klarer jeg hvertfall ikke vente til vi får en 360 i heimen, takk Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 det er en ting som plager med med SR... eller.. plager meg og plager meg fru blom.. det er at alpha texturene vises, i bilruter, og i sjegget på folk osv.. ser de "rutete" alpha texturene.. ganske palgsomt.. men lever med det.. men håper de fikser det i en patch Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 det er en ting som plager med med SR... eller.. plager meg og plager meg fru blom.. det er at alpha texturene vises, i bilruter, og i sjegget på folk osv.. ser de "rutete" alpha texturene.. ganske palgsomt.. men lever med det.. men håper de fikser det i en patch 6791215[/snapback] Skjønner ikke hva du mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå