Lukas Arnaz Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Men at man kan rane en butikk og stikke til pantehandleren og selge stashet er rett og slett genialt. 6788447[/snapback] Hæ? Kan du det? Det må prøves 6788477[/snapback] Jepp, når det er natta så sparker du inn døra, løper til safen og spiller et minigame der du dirker safen, så er det bare å ta med seg en eske ting som ligger inni safen, putte den i bagasjen på bilen og kjøre til pantesjappa 6788490[/snapback] AHA! Man kan putte godset i bagasjen?! Dumme meg har løpt rundt med den kassa i evigheter for å komme til pantehandlern.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) AHA! Man kan putte godset i bagasjen?! Dumme meg har løpt rundt med den kassa i evigheter for å komme til pantehandlern.. 6788761[/snapback] Hehe! Jeg sitter på jobben og nå er jeg rimelig sikker på at de andre her hørte meg le :!: Endret 2. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 En ting som plager meg litt er at når man er ferdig med en Activity, så ser man ikke dette på kartet. Ikonet er det samme og man må inn i menyen for å se om man hat vært der før...kan bli litt slitsomt i lengden mtp at det er en god del slike aktiviteter. Eller et fantastisk spill så langt:-) Elsker detaljnivået, lys/skygge-effekter og følelsen av at det heler virker litt mer voksent enn GTA. Nå har endelig GTA fått en konkurrent, så de er vel nærmest tvunget til å gjøre noe enda mer spenstig enn SR med GTA4. Lenke til kommentar
headsplitter Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 hvordan er spillet uten hdtv?? er det uansett vel verdt å kjøpe? Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) AHA! Man kan putte godset i bagasjen?! Dumme meg har løpt rundt med den kassa i evigheter for å komme til pantehandlern.. 6788761[/snapback] Hehe Ja, det er bare å stappe det i bagasjen på bilen og burn rubber! hvordan er spillet uten hdtv?? er det uansett vel verdt å kjøpe? 6788822[/snapback] Det er jo bare snakk om at grafikken ikke blir så skarp, spillet i seg selv er jo like bra å spille for det Endret 2. september 2006 av Captain_Nintendo Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Men at man kan rane en butikk og stikke til pantehandleren og selge stashet er rett og slett genialt. 6788447[/snapback] Hæ? Kan du det? Det må prøves 6788477[/snapback] Jepp, når det er natta så sparker du inn døra, løper til safen og spiller et minigame der du dirker safen, så er det bare å ta med seg en eske ting som ligger inni safen, putte den i bagasjen på bilen og kjøre til pantesjappa 6788490[/snapback] AHA! Man kan putte godset i bagasjen?! Dumme meg har løpt rundt med den kassa i evigheter for å komme til pantehandlern.. 6788761[/snapback] Gjorde det samme her Tror jeg løp i 10 minutter, realtime, og 5 meter før jeg kom meg til pantehandleren så stod onkel Politi med hagla si og snudde på innvollene mine. Forbanna meg stort over at man ikke kunne slenge det inni bilen, men fant like etterpå ut at man bare trengte å stille seg ved bagasjerommet. Forøvrig blir man guidet til On the Fence så fort man løfter opp tyvgodset. Edit: Fikset meg forøvrig en av SWAT-doningene nå, og har den pent plassert i garagen min Massiv bil! Endret 2. september 2006 av Gorthaur Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Gjorde det samme her Tror jeg løp i 10 minutter, realtime, og 5 meter før jeg kom meg til pantehandleren så stod onkel Politi med hagla si og snudde på innvollene mine. Forbanna meg stort over at man ikke kunne slenge det inni bilen, men fant like etterpå ut at man bare trengte å stille seg ved bagasjerommet. Forøvrig blir man guidet til On the Fence så fort man løfter opp tyvgodset. 6788863[/snapback] Jeg har prøvd meg på å åpne en safe, men det gikk jo rett til helvete. Alarmen gikk og jeg klarte ikke å komme meg vekk fra safen. Snuten stod bak meg og skøyt meg i ryggen. Er det sånn at man først skal dirke den opp så må du stå der til den er åpnet? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Gjorde det samme her Tror jeg løp i 10 minutter, realtime, og 5 meter før jeg kom meg til pantehandleren så stod onkel Politi med hagla si og snudde på innvollene mine. Forbanna meg stort over at man ikke kunne slenge det inni bilen, men fant like etterpå ut at man bare trengte å stille seg ved bagasjerommet. Forøvrig blir man guidet til On the Fence så fort man løfter opp tyvgodset. 6788863[/snapback] Jeg har prøvd meg på å åpne en safe, men det gikk jo rett til helvete. Alarmen gikk og jeg klarte ikke å komme meg vekk fra safen. Snuten stod bak meg og skøyt meg i ryggen. Er det sånn at man først skal dirke den opp så må du stå der til den er åpnet? 6788878[/snapback] Mener å huske at det er fire forskjellige "dirke-bevegelser" man skal gjøre, og så er det en knapp som skal trykkes på (A,B,X eller Y). Det jeg dreit meg ut på i starten var å ikke slippe stikka etter at den siste dirke-bevegelsen er gjennomført. Husker du på det så er det bare å klikke på angitt knapp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Har spilt noen timer til idag, og jeg kan bare si at jeg fortsetter å bli imponert over dette spillet. Det virker utrolig gjennomført, og det er stykt avhengighetsskapende. Jeg synes ikke demoen var det helt store, men fullversjonen er ganske så knall. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Sånn ser vennelista ut nå Saints Row er tydligvis et populært spill Endret 2. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Noen her som har prøvd Coop? er deg en egen coop "campaign" eller er det singleplayer delen man får spille sammen? eller? 6788676[/snapback] siterer meg selv Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Noen her som har prøvd Coop? er deg en egen coop "campaign" eller er det singleplayer delen man får spille sammen? eller? 6788676[/snapback] siterer meg selv 6789161[/snapback] Det er egne co-op brett (hele 2 stykker) Det kommer garantert flere til nedlasting etterhvert. Hadde vært ultra kult om du kunne spilt singleplayer delen i co op, men slikt er det ikke. Regner med at man måtte ha en ultra båndbredde også for å få det til å virke. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Fant denne her på et forum *All pimped out* Endret 2. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Haha, nice! Likte sebrastripene i interiøret Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Haha, nice! Likte sebrastripene i interiøret 6789323[/snapback] Legg merke til pimp stokken han har Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Haha, nice! Likte sebrastripene i interiøret 6789323[/snapback] Legg merke til pimp stokken han har 6789360[/snapback] Er geniale customation muligheter i spillet da. Har ikke fått pimpa bilene mine så mye enda, men kjøpte meg noen felger med spinners før jeg dro på jobb i dag Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Er geniale customation muligheter i spillet da. Har ikke fått pimpa bilene mine så mye enda, men kjøpte meg noen felger med spinners før jeg dro på jobb i dag 6789370[/snapback] Får man kjøpt en pimp stokk i butikken eller følger den med pimp suiten? Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Er geniale customation muligheter i spillet da. Har ikke fått pimpa bilene mine så mye enda, men kjøpte meg noen felger med spinners før jeg dro på jobb i dag 6789370[/snapback] Får man kjøpt en pimp stokk i butikken eller følger den med pimp suiten? 6789380[/snapback] Tipper at den følger med pimpsuiten jeg, for å utgjøre prikken over i'en Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Når jeg kommer hjem fra jobben skal det pimpes for alle pengene! Dette her kalles STIL! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Er det helt sikkert at Elkjøp IKKE får inn Saints Row? Fordi da kan jeg ikke si på EB Games at det koster 499,- på elkjøp slik at jeg får den prisen der Hvor mye koster det på EB Games? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå