Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Det er ingen ting, den spaceworlden som ligger rett ved meg her krever 699 for spillet! Det er sykt!

Men så stikker du til spaceworld på et annet kjøpe senter lengere bort for meg tar de 599.....

Bare fordi de er franchise så legger dem prisen høyere.. Dritt kjede.

6787606[/snapback]

Drittkjede? Det er jo enkelt, du er en god forbruker og sjekker prisene hos de forskjellige butikkene, og så kjøper du der det er billigst. Er Spaceworld dyrest, så kjøper du ikke der. Det går i alle fall ikke an å skjære alle Spaceworld over én kam. Det er to Spaceworld i denne byen. Den ene er verdt å besøke, de har spesialisert seg på spill og har kun ansatt lidenskapelige gamere (som jeg har sett). Den andre kan man bare glemme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Plukket det opp på EB Games i Drammen i går, fikk det for 599,- (egentlig priset til 649,-) ettersom Spaceworld visstnok solgte det for 599,-. Hurra!

Virker ganske festelig, har dog ikke fått spillt det så mye ennå.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Det er ingen ting, den spaceworlden som ligger rett ved meg her krever 699 for spillet! Det er sykt!

Men så stikker du til spaceworld på et annet kjøpe senter lengere bort for meg tar de 599.....

Bare fordi de er franchise så legger dem prisen høyere.. Dritt kjede.

6787606[/snapback]

Her i Oslo har spaceworld samme pris på det meste som konkurentene vel.

Uansett så har spaceworld god spillbiblotek.

Hvis jeg bodde utenfor Oslo og jeg måtte betale 50-100 kroner ekstra for å få et spill hvis det var utsolt andre steder, brydd meg lite om det.

Lenke til kommentar
Dessverre er Spaceworld en av få kjeder man som regel kan vite at med sikkerhet har spillene inne. Dessverre fordi de er såpass mye dyrere enn enkelte andre.

G.R.A.W skulle Spaceworld på Sandvika ha fuckings 700 kroner for, SYVHUNDRE, og jeg kjøpte det naturligvis for å sikre meg det første dagen. Dumt av meg som forbruker å handle der og samtidig sitte her på et forum og klage, men skal man ha det med en gang, så...

Finner det også latterlig at du prøver å få Staal til å virke patetisk som presiserer denne prisforskjellen. Faen heller, hadde jeg kjøpt alle spillene mine på en annen plass en Spaceworld, og man regner en prisdifferanse på 100-150 kroner, så hadde jeg faktisk hatt råd til to / tre nye spill (eller nesten to kvelder på byen om man valutaen regnes i fyll og fyllesyke).

Ok, ifølge din logikk så har altså ALLE Spaceworld butikker godt utvalg av spill fordi de er dyre, og ikke fordi de har kompetente innkjøpere. Du trekker frem to SW butikker jeg ikke kjenner til, da jeg bare handler i Oslo området og slipper den verste overprisinga pga. naturlig konkurranse, og en butikk kan ikke selge 360 spill til 699 selvom det er veiledene pris på f.eks. Saints Row fra leverandør.

Jeg prøver ikke å få Staal til å virke patetisk, det klarer han helt fint på egenhånd.

Prisforskjellen 499 kontra 599 betaler jeg gladelig fordi jeg ikke kan utstå elgigantenes lokkebiff og at de ALDRI vet hva de selger (snakker her om spill).

Plukket det opp på EB Games i Drammen i går, fikk det for 599,- (egentlig priset til 649,-) ettersom Spaceworld visstnok solgte det filr 599,-. Hurra!

6787867[/snapback]

Proves my point indeed...

Endret av Captain_Nintendo
Lenke til kommentar
Dessverre er Spaceworld en av få kjeder man som regel kan vite at med sikkerhet har spillene inne. Dessverre fordi de er såpass mye dyrere enn enkelte andre.

G.R.A.W skulle Spaceworld på Sandvika ha fuckings 700 kroner for, SYVHUNDRE, og jeg kjøpte det naturligvis for å sikre meg det første dagen. Dumt av meg som forbruker å handle der og samtidig sitte her på et forum og klage, men skal man ha det med en gang, så...

Finner det også latterlig at du prøver å få Staal til å virke patetisk som presiserer denne prisforskjellen. Faen heller, hadde jeg kjøpt alle spillene mine på en annen plass en Spaceworld, og man regner en prisdifferanse på 100-150 kroner, så hadde jeg faktisk hatt råd til to / tre nye spill (eller nesten to kvelder på byen om man valutaen regnes i fyll og fyllesyke).

Ok, ifølge din logikk så har altså ALLE Spaceworld butikker godt utvalg av spill fordi de er dyre, og ikke fordi de har kompetente innkjøpere. Du trekker frem to SW butikker jeg ikke kjenner til, da jeg bare handler i Oslo området og slipper den verste overprisinga pga. naturlig konkurranse, og en butikk kan ikke selge 360 spill til 699 selvom det er veiledene pris på f.eks. Saints Row fra leverandør.

Jeg prøver ikke å få Staal til å virke patetisk, det klarer han helt fint på egenhånd.

Prisforskjellen 499 kontra 599 betaler jeg gladelig fordi jeg ikke kan utstå elgigantenes lokkebiff og at de ALDRI vet hva de selger (snakker her om spill).

Plukket det opp på EB Games i Drammen i går, fikk det for 599,- (egentlig priset til 649,-) ettersom Spaceworld visstnok solgte det filr 599,-. Hurra!

6787867[/snapback]

Proves my point indeed...

6788073[/snapback]

Jeg har definitivt inntykk av at enkelte Spaceworld-butikker er av de bedre når det kommer til utvalg. De får inn ting ofte før lanseringsdato, og det er naturligvis en bra ting. Men, mener du virkelig at Spaceworld, det være seg prisen på spill eller andre varer, ikke tar seg litt vel godt betalt for det de selger?

Begge butikkene jeg nevner er i Oslo-området, og begge to har solgt flere spill for 699,-. ( FNR3, GRAW og Top Spin 2 er de jeg kommer på).

Hvorvidt du mener at å være litt prisbevisst er patetisk er det liten vits å diskutere, men jeg er i alle fall av en de som reagerer på at det ofte er såpass stor forskjell.

Beklager avsporinga alle sammen:

For å svare på tråden:

Fikk spillet i går og ble sittende konstant i rundt 8 timer i strekk.

Jupp, spillet har problemer med frameraten i noen tilfeller, og jupp, tearing er også et problem som forholdsvis ofte oppleves.

Likevel bryr jeg meg ganske så lite om dette, da spillet er veldig, veldig bra :)

Mulig jeg blir litt blendet av å ta fullstendig av under Mahyem-oppdragene, eller Insuranse fraud, men jeg koser meg i alle fall stort.

Morro å lese Aftenposten sin omtale av spillet, med overskriften: GTA-kopi uten sjarm. Ikke helt enig her i alle fall!

Lenke til kommentar

De har tatt mye fra GTA det er sikkert. Men de har gjort det så gjennomført. Å gitt liv til sine "karakterer"i spillet at hele spillet får sitt eget liv. Så det blir glemt at det er lik GTA.

For det er noen steder den skiller seg ut, som gjør den bedre. Å jeg elsker spillet stort for det og alt annet!!

Lenke til kommentar

@Gorthaur: Hvis du mener med en pris 699 så er jeg enig i at det er altfor dyrt ja. Men jeg syns det blir fryktelig feil å si at alle butikkene er overprisa og sucky pga. enkelte butikker i kjeden har høyere priser enn andre. Jeg handler i Strømmen butikken, og der har det aldri vært spill til 699,- (bortsett fra i gamle dager med N64en da)

Back to topic på meg også: Saints Row er en skamløs kopi av GTA ja, men alikevel føler jeg at Voilition har gjort det enda bedre enn San Andreas var. Ting føles mer riktig, kontrollen sitter bedre og selvfølgelig grafikken er langt bedre. Men at man kan rane en butikk og stikke til pantehandleren og selge stashet er rett og slett genialt.

Det går i alle fall ikke an å skjære alle Spaceworld over én kam. Det er to Spaceworld i denne byen. Den ene er verdt å besøke, de har spesialisert seg på spill og har kun ansatt lidenskapelige gamere (som jeg har sett). Den andre kan man bare glemme.

Helt enig med deg der gitt :)

Endret av Captain_Nintendo
Lenke til kommentar
Men at man kan rane en butikk og stikke til pantehandleren og selge stashet er rett og slett genialt.

6788447[/snapback]

Hæ? Kan du det? Det må prøves :devil:

6788477[/snapback]

Jepp, når det er natta så sparker du inn døra, løper til safen og spiller et minigame der du dirker safen, så er det bare å ta med seg en eske ting som ligger inni safen, putte den i bagasjen på bilen og kjøre til pantesjappa :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...