Landeplagen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg har også bare cruiset rundt, letet etter CD og tags. Har bare funnet 6 CD så langt og 4-5 tags 6783979[/snapback] Har selv funnet 3-4 CD'er og litt over 10 tags. Når skal vi lage en gjeng? Synes Avanore burde gjøre det, siden han fikk det først osv. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Når skal vi lage en gjeng? Synes Avanore burde gjøre det, siden han fikk det først osv. 6784239[/snapback] Næ. En av dere andre får gjøre det. Jeg er for opptatt med singleplayer delen Endret 1. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Forslag til navn? Gamer-saints`? Gamer-dot-noes... G.NO Playaz. G-in-da-house. Gamer.no Nei... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 hva med D-Row? D for diskusjon og Row for "brøl, skrik" vise at vi er her hehe eller bare gamer.no diskusjon.no for å vise hvor vi er fra Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er så irritert nå, fordi ingen butikker i nærheten hadde Saints Row Var innom 2 elkjøpbutikker + siba-, spaceworld-, og EBGames butikk, og INGEN hadde fått det inn Andre som ikke fikk kjøpt det idag? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er så irritert nå, fordi ingen butikker i nærheten hadde Saints Row Var innom 2 elkjøpbutikker + siba-, spaceworld-, og EBGames butikk, og INGEN hadde fått det inn Andre som ikke fikk kjøpt det idag? 6784698[/snapback] Kjøre vene, hvor bor du?? Har sett covere stilt ut på Spaceworld butikker i dager i forveien... Utsolgt? Dr Peedee Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 WORLD EXCLUSIVE Saints Row DLC confirmed DLC Pack 1 Clothing Samurai Helmet Leather Eye Patch Fake Tuxedo Shirt Short Sleeve Tropical Shirt Spiked Leather Jacket Leopard/Tiger Skin Boxers Leather Chaps Crazy Bunny Slippers Skull Ring Saints Row Medallion Saints Row Wrist Band Tattoos Panther (Small) Panther (Large) Rattlesnake Biohazard Ankh Spider For bilder sjekk linken Link Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 15.september dette kommer avanor? Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er så irritert nå, fordi ingen butikker i nærheten hadde Saints Row Var innom 2 elkjøpbutikker + siba-, spaceworld-, og EBGames butikk, og INGEN hadde fått det inn Andre som ikke fikk kjøpt det idag? 6784698[/snapback] Ja samme her! Var innom elkjop og lefdal, men de hadde enda ikke fått det inn (begynner å bli vant til det nå..). Gadd ikke stikke innom spaceworld da lommeboka mi ikke tåler spaceworlds blodpris lenger! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 15.september dette kommer avanor? 6784903[/snapback] Ja står vel det i linken Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er det noe kjent galt med grafikken? Hos meg er det kornete, det hakker, skurrer og hår/skjegg etc ser ut som dårlige gif-bilder... Demoen var mye bedre... Så er det noe med maskinen, tven eller spillet? Har en 42" HD Panasonic plasma, så jeg håper ikke det er tven... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) nå har jeg en 26" HDTV her å kan ikke se noe galt. Har du stillt inn xboxen riktig? (antar det siden du sier Demoen er riktig..) Endret 1. september 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Er det noe kjent galt med grafikken? Hos meg er det kornete, det hakker, skurrer og hår/skjegg etc ser ut som dårlige gif-bilder... Demoen var mye bedre... Så er det noe med maskinen, tven eller spillet? Har en 42" HD Panasonic plasma, så jeg håper ikke det er tven... 6785260[/snapback] Det kan ikke være spillet. Det går bedre her enn demoen. Grafikken er topp og lyden er flott Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 lyden er så bra laget, lyden av metall som skraper bortover asfalten er utrolig ekte og sterk. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 nå har jeg en 26" HDTV her å kan ikke se noe galt. Har du stillt inn xboxen riktig? (antar det siden du sier Demoen er riktig..) 6785430[/snapback] Tror det? Hva skal den stå på event.? er helt topp på alle andre spill, men her ser det ut som hakkete dårlig internettgrafikk... Og demoen var bra ja... Men kan det være discen? Ikke spillet skjønner jeg, men selve discen...? Forøvrig et veldig morsomt spill så langt, med unntak av grafikken altså Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Merkelig.. Tviler på at din Cd kan være "ødelagt" da alle er kopier. Da ville vel ikke Cd`en ha funket. Er xboxen din stillt inn på 720p oppløsning og 60Hhz? Kansje ikke så viktig med Hz`en men kan aldri være helt sikker hehe Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Merkelig.. Tviler på at din Cd kan være "ødelagt" da alle er kopier. Da ville vel ikke Cd`en ha funket. Er xboxen din stillt inn på 720p oppløsning og 60Hhz? Kansje ikke så viktig med Hz`en men kan aldri være helt sikker hehe 6785503[/snapback] Nei den sto på 1080...Bytta til 720... Så nå.... ble det ikke noe forskjell ... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Saints Row Patch Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Saints Row Patch 6785695[/snapback] Så ut som det stort sett gjaldt MP... Men det er uansett rart at andre ikke har problemer... Da kan det jo tenkes å være discen? Eller er det bare rart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå