Straffa Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Hvordan er størrelsen/kartet i forhold til div GTA spill?! 6783471[/snapback] Det er stort nok til å kjøre seg vill hvis du ikke bruker GPS Lenke til kommentar
Arcadeuz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvordan er politi-graden i spillet? Er det slik som i GTA at det er mulig å få SWAT, FBI-agenter og armyen etter seg utenom det vanlige politiet? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg hadde nettopp SWAT på halen, så ja. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Kunne vert moro å kjørt en liten session på blinged out ride med bare gamer.no folk på det ene laget, jeg stiller jeg, bare ikke ikveld, skal på fest. Kjenner jeg meg selv rett så setter jeg meg vel ned og meier ned en del lyktestolper når jeg kommer hjem inatt 6782661[/snapback] Enig i den, tenkte faktisk på det samme. Bare muligens i kveld. Lage en gamer.no Gang Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvordan er størrelsen/kartet i forhold til div GTA spill?! 6783471[/snapback] Det er stort nok til å kjøre seg vill hvis du ikke bruker GPS 6783526[/snapback] San Andreas var egentlig altfor stort, formye "døde" områder... ..men Saints Row er kun en gigantisk by, ikkesant?! Noen andre stooore forskjeller man bør merke seg mellom Saints Row og GTA?! Skal vel ut å shoppe det idag, drittlei demoen Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg hadde nettopp SWAT på halen, så ja. 6783589[/snapback] Hva f... hadde du gjort da? Jeg har tydeligvis vært for snill i spillet. Bare hatt noen få vanlig bak meg til nå, og de har ikke vært så vanskelig å bli kvitt. Har liggi med hueverk i dag og ikke orket spille. Men.. begynner å klarne i toppen nå. Bare håper at ikke madammen skal okkupere TV'n i hele kveld. For nå - på tide å bli skikkelig baaad. Ellers synes jeg insurance fraud biten var ganske artig. Dr Peedee Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg hadde nettopp SWAT på halen, så ja. 6783589[/snapback] Hva f... hadde du gjort da? Jeg har tydeligvis vært for snill i spillet. Bare hatt noen få vanlig bak meg til nå, og de har ikke vært så vanskelig å bli kvitt. 6783666[/snapback] Hvis du vil ha S.W.A.T. etter deg så må du bare få politiet etter deg, og så skyte dem alle etterhvert som de kommer. Etter en stund får du både 4 og 5 stjerner, og da kommer det egne FBI biler, SWAT og helikopter osv.. Jeg har en av FBI's biler i garasjen, og skal jakte på en SWAT bil i kveld Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg hadde nettopp SWAT på halen, så ja. 6783589[/snapback] Hva f... hadde du gjort da? Jeg har tydeligvis vært for snill i spillet. Bare hatt noen få vanlig bak meg til nå, og de har ikke vært så vanskelig å bli kvitt. 6783666[/snapback] De kom som en del av et mission. Er det forøvrig noen som vet hvor man får helt vanlige briller? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Er det forøvrig noen som vet hvor man får helt vanlige briller? 6783749[/snapback] Du kan kjøpe briller der de selger klær. Avatar bilde jeg har ser du pimp brillene som koster 2000$ Endret 1. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Aight. Er det slik at det kommer mer stash i butikkene etterhvert, eller er alt tilgjengelig fra starten? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Etter å ha kjørt litt rundt så har jeg lagt merke til at det finnes mange steder der båter kan komme inn. Finnes mange brygger og så er det jo en fly plass. Jeg er rimelig sikker på at vi kommer til å få oppdateringer som tar i bruk disse tingene etterhvert. Hva er poenget med å lage båtbrygger uten båter? Eller en stor flyplass som ikke har noe aktivitet Endret 1. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Får håpe. Jeg vet helt sikkert at det kommer nedlastbare sanger, ihvertfall. Jeg er nok den eneste her som digger å lete etter tags og CD'er istedet for å gjøre oppdrag. Hva skal gjengen til gamer.no hete, mon tro? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Limited supply of Saints Row for Xbox360™ has arrived today. More units are expected to be in stock within the next couple of days and weeks. The game is region free and suitable to play on any standard Xbox360™ console. Noen som har erfaring med å få priset ned fakturaen? Birger Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Avanore: På hitman missions, hvordan er symboldet til de man skal drepe på radaren nede i venstre hjørne? Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Noen som har lyst til å poste noen in-games bilder?! pimpa biler, folk, stæsj... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Avanore: På hitman missions, hvordan er symboldet til de man skal drepe på radaren nede i venstre hjørne? 6783953[/snapback] Det kommer et (+) merke opp på GPS Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Får håpe. Jeg vet helt sikkert at det kommer nedlastbare sanger, ihvertfall. Jeg er nok den eneste her som digger å lete etter tags og CD'er istedet for å gjøre oppdrag. 6783868[/snapback] Jeg har også bare cruiset rundt, letet etter CD og tags. Har bare funnet 6 CD så langt og 4-5 tags Endret 1. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Noen som har lyst til å poste noen in-games bilder?! pimpa biler, folk, stæsj... 6783954[/snapback] Det kan du gjøre HER Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Noen som har bra tips få til Incurance Fraud. Jeg sliter å komme opp til 50 000$ Endret 1. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Noen som har bra tips få til Incurance Fraud. Jeg sliter å komme opp til 50 000$ 6784167[/snapback] Hehe, ikke bry deg om de som kjører sakte, sats på store biler, hver gang den flytter, ta en bil, og kræsj mot en annen så du flyver ut vinduet. Fikk en gang over 100 000 på ett hopp! Står i stats'en, hvis noen lurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå