Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til Avanore;

Jeg prøvde et sånn "finn bilen og kom tilbake" oppdrag, men bilen står jo ikke på kartet, og jeg aner ikke hvor den er..? Hjelp?

6779271[/snapback]

I chinatown er det en chop shop som var ganske grei på de første bilene, Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

semi traileren finner du over alt på Highwayen og brannbilen finner du på flyplassen.
Ellers var jeg på en chop shop oppe i high end strøket tror jeg det var, der var det litt verre å finne bilene, jeg har kjørt rundt i evigheter men det har ikke dukket opp noen ting på radaren, eneste jeg har funnet så langt er en slik, "trehjult securitasbil"-ting :D Endret av AcIdica
Lenke til kommentar

dritkult spill men skal man pirke så kan man hakke på en del detaljer som f.eks når du får tak i sniperen. Så lenge de røde ikonene i siktet lyser opp så treffer du. Eksperimenterte med dette og fikk tom. røde ikoner når jeg siktet 0.5 meter unna fyren og skøyt. Han døde umiddelbart...Så de kunne endret småting som det, men ellers må jeg si at det er et bra spill....

Og for de som ikke vet så har Elkjøp 30 dagers full returrett! Dette gjelder alt så hvis du vil spille spillet i 29 dager så kan du kjøoe det der og levere det tilbake....

Lenke til kommentar
dritkult spill men skal man pirke så kan man hakke på en del detaljer som f.eks når du får tak i sniperen. Så lenge de røde ikonene i siktet lyser opp så treffer du. Eksperimenterte med dette og fikk tom. røde ikoner når jeg siktet 0.5 meter unna fyren og skøyt. Han døde umiddelbart...Så de kunne endret småting som det, men ellers må jeg si at det er et bra spill....

6781714[/snapback]

Det er ikke uvanlig med litt "siktehjelp" av denne typen i konsollspill, spesielt tredjepersonsspill. Det kan være nokså tricky å få siktet til å hvile på riktig pixel når målet er langt unna, så det er en måte å hjelpe de som ikke er supernøyaktige på styringa og sørge for at de har det artig også. :) Jeg for min del foretrekker litt siktehjelp av denne typen. Jeg spiller ikke slike spill for å få en utfordring på sikting med høyre spak. :) Men andre har selvfølgelig andre ønsker, så det som kunne vært greit var om det var justerbart, hvor sensitiv siktinga var.

Og for de som ikke vet så har Elkjøp 30 dagers full returrett! Dette gjelder alt så hvis du vil spille spillet i 29 dager så kan du kjøoe det der og levere det tilbake....

6781714[/snapback]

Tror ikke du har noen returrett hos Elkjøp på spill med brutte eller manglende forseglinger...

Lenke til kommentar
Hvis ikke jeg husker helt feil så kan man stille sensitiviteten i "Options"-menyen. :)

6781906[/snapback]

Ah, tenkte det kanskje styrte utslaget på spaken, hvor fort kameraet beveger seg, ikke siktehjelpen. Men det er klart, går kamera saktere, er det lettere å sikte... :)

Lenke til kommentar
I chinatown er det en chop shop som var ganske grei på de første bilene, Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

semi traileren finner du over alt på Highwayen og brannbilen finner du på flyplassen.
Ellers var jeg på en chop shop oppe i high end strøket tror jeg det var, der var det litt verre å finne bilene, jeg har kjørt rundt i evigheter men det har ikke dukket opp noen ting på radaren, eneste jeg har funnet så langt er en slik, "trehjult securitasbil"-ting :D

6780917[/snapback]

Ah takk for tipset. Skal se om jeg får startet på chop shop snart :)

Annet tips for å finne ambulansen:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Ring 911
Lenke til kommentar

Da har jeg sittet to timer og spillt, jeg må si meg at jeg er totalt slukt i spillet. Jeg synes det er sinnsykt kult, morsomt. Grafikken er bare nydelig! Å Spillet går hundre ganger bedre enn demoen!

Pen flyt, mer spilling i kveld.

Angående multiplayer testa jeg ut, Bling Out Ride, så sinnsykt kult og hente de andre på teamet. Kjøre etter de andre og skyte!

:dribble:

ord kan ikke forklare min glede over spillet!

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Kunne vert moro å kjørt en liten session på blinged out ride med bare gamer.no folk på det ene laget, jeg stiller jeg, bare ikke ikveld, skal på fest. Kjenner jeg meg selv rett så setter jeg meg vel ned og meier ned en del lyktestolper når jeg kommer hjem inatt :p

Takker for demolition derby tipset VegardSK, penger har jeg ikke for mye av for øyeblikket :)

Lenke til kommentar
Takker for demolition derby tipset VegardSK, penger har jeg ikke for mye av for øyeblikket :)

6782661[/snapback]

I tillegg kan man tjene relativt raske penger på å stjele biler med passasjerer i, og kidnappe dem. Etter 1-2 min i bilen betaler de alt fra 300 til 3000 (mine erfaringer) for at du slipper dem fri.

...og best av alt; hvis du grisebanker dem etter at de har betalt så har de noen ganger mer penger :!:

Endret av Milorg
Lenke til kommentar
I tillegg kan man tjene relativt raske penger på å stjele biler med passasjerer i, og kidnappe dem. Etter 1-2 min i bilen betaler de alt fra 300 til 3000 (mine erfaringer) for at du slipper dem fri.

6782738[/snapback]

Har også funnet ut dette, jeg har og fått inntrykk av at viss du gjør dette i high-end strøket eller suburbia, i stedet for et litt mer "slum"-strøk så viker det som om folk generellt har mer penger på seg.

...og best av alt; hvis du grisebanker dem etter at de har betalt så har de noen ganger mer penger  :!:

6782738[/snapback]

Haha :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...