Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Til Avanore;

Jeg prøvde et sånn "finn bilen og kom tilbake" oppdrag, men bilen står jo ikke på kartet, og jeg aner ikke hvor den er..? Hjelp?

6779271[/snapback]

Jeg har faktisk ikke startet med det ennå, men jeg vet Dr Peedee har gjort noen av de så kanskje han kan svare på den.

Men det er vel samme som hitman missions at du får et område hvor du må lete. Så må du style dem opp osv. Men ikke skrå sikker siden jeg ikke har begynt med det ennå.

Tips:

Hvis man trenger helse fort og er tom for mat så ring 911 :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... Selger dårlig?? Kutter ned?? Like sannsyntlig som å si at de ikke kommer til å ta inn PS 3.

6780293[/snapback]

:!: Ja, det ville jo vært årets nyhet; "Elkjøp ønsker ikke å satse på PS3. For dyr, sier pressetalsmann." :D

Ellers prisen på spillet....

699 synes jeg er alt for mye uansett spill.

6780293[/snapback]

Helt enig. Det spekuleres en del i at PS3-spill vil bli litt dyrere pga BR-diskene. Mulig dette er avkreftet nå, men det er jo ikke usannsynlig, og da ville vi mye oftere se priser på spill både til 699,- og høyere.

har sett det til 599 i noen spaceworld butikker. Når de gjelder elkjp og nye spill - har sett samme problem i de lokal elkøp butikkene når det gjelder nye spill til PC også. finnes ikke i hyllene før etter en stund. aner ikke hva det kommer av, om det er felles innkjøpsordninger for butikkene her i landet, norden, europa... de finnes jo f... meg over alt .

6780293[/snapback]

Jeg kan tenke meg at det har litt med å gjøre at Elkjøp er sin egen distributør med store sentrallagre. Så Elkjøp sine lagre får det til releasedatoen, men så tar det en del tid å få det distribuert ut i butikkene. Dessuten antar jeg spillene ikke er høyest prioritert når det gjelder transport fra sentrallager til butikk...

Spaceworld er ofte dyrere, men har det nyeste er min erfaring. EB games ligger ofte litt i mellom prisen hos Elkjøp og Spaceworld.

6780293[/snapback]

Skulle gjerne hatt EBGames i nærheten. ;) Men med Spiderman og Spaceworld (ligger omtrent på samme prisnivå) får man som regel tak i det man ønsker, og med god service atpåtil (akkurat det kan man ikke si om spill-"avdelingene" til Elkjøp-butikkene). Og jeg betaler gjerne en femtilapp ekstra for å få kjøpe spillet på release eller tidligere. ;) Men det er nå bare meg... ;)

Ellers synes jeg det er rart at Spaceworld tar såpass forskjellig pris rundt omkring for Saint's Row. Jeg vil tippe det har noe med lokal konkurranse å gjøre. I Trondheim er det nok av spillbutikker å besøke for å finne det beste tilbudet, og det vet de.

Lenke til kommentar
Skulle gjerne hatt EBGames i nærheten. ;) Men med Spiderman og Spaceworld (ligger omtrent på samme prisnivå) får man som regel tak i det man ønsker, og med god service atpåtil (akkurat det kan man ikke si om spill-"avdelingene" til Elkjøp-butikkene). Og jeg betaler gjerne en femtilapp ekstra for å få kjøpe spillet på release eller tidligere. ;) Men det er nå bare meg... ;)

Ellers synes jeg det er rart at Spaceworld tar såpass forskjellig pris rundt omkring for Saint's Row. Jeg vil tippe det har noe med lokal konkurranse å gjøre. I Trondheim er det nok av spillbutikker å besøke for å finne det beste tilbudet, og det vet de.

Fordelen på EB games er at jeg kan bytte inn gamle spill jeg er lei av. Det har jeg ikke fått til hos Spaceworld.

Ellers hos spaceworld - hvis du vet positivt en pris i en spaceworld butikk, og får en høyere pris i den butikken du står i - godsnakk med de når de ikke står for mange kunder rundt kassa. Jeg har fått svar som "selvfølgelig skal du ikke betale mere enn hos den eller den spaceworld butikken". De to gangene jeg prøvde dette, ringte vedkommende selger til butikken jeg henviste til og spurte om det var sant! hehe. han endret ikke prisen for det som lå ute i hyllene, men jeg fikk spillene til den billige prisen. begge gangene var tidlig formiddag midt i uka. tviler på at det går lørdag ettermiddag f.eks..

var vel i tidlgi vinter en gang også så jeg gikk inn i en butikk her på østlandet (en mindre filial) ett sted og fikk kjøpt en release tittel en par dager for tidlig. jeg henviste til en annen butikk som hadde begynt å selge tidlig, men som lå lagt unna. vedkommende selger ringte den butikken og sjekket om det var sant. Da det stemte fikk jeg også kjøpe - men bare hvis jeg holdt kjeft fordi hans kjede skulle ikke selge ennå...

mange veier til Rom

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Til Avanore;

Jeg prøvde et sånn "finn bilen og kom tilbake" oppdrag, men bilen står jo ikke på kartet, og jeg aner ikke hvor den er..? Hjelp?

6779271[/snapback]

Jeg har faktisk ikke startet med det ennå, men jeg vet Dr Peedee har gjort noen av de så kanskje han kan svare på den.

Men det er vel samme som hitman missions at du får et område hvor du må lete. Så må du style dem opp osv. Men ikke skrå sikker siden jeg ikke har begynt med det ennå.

Tips:

Hvis man trenger helse fort og er tom for mat så ring 911 :thumbup:

6780344[/snapback]

Har bare funnet en ambulanse... og de er over alt.. hehe. Ellers er det som avanore sier, får et genrelt område og så må man bare kjøre rundt helt til den dukker opp på gps'n når den er helt i nærheten. kan ta litt tid. Men er et oppdrag du kan ha oppe i hud'n mens du gjør andre ting, dermed kan du holde på med litt annet og kanskje du er heldig så dukker den bilen du vil ha opp. har ikke holdt på med dette så mye ennå, så kanskje det finnes bedre metoder..

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Fordelen på EB games er at jeg kan bytte inn gamle spill jeg er lei av.

6780398[/snapback]

Største fordelen er at du kan kjøpe et spill så ha det i 10 dager før du bestemmer deg om du skal ha det eller ta med det tilbake.

Kan velge om du skal ha pengene eller et nytt spill.

Jeg har sikkert byttet minst 15 spill til Xbox, DS og X360 med pengene tilbake.

Blir nok en 10 dagers med dead rising en gang, hvis ikke spillet overasker positivt :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Litt usikker på hva han (Staal) gjør i en tråd om inntrykk av et spill til xbox 360 når han helt åpenbart ikke spiller det eller bidrar i tråden om noe om spillet. Bare er her for å slenge løgner. Selger dårlig?? Kutter ned?? Like sannsyntlig som å si at de ikke kommer til å ta inn PS 3.

Så hvorfor i svarteste negeren tar da ikke Elkjøp inn et stor-spill som Saint`s Row ? Fordi de ikke vil selge hva som sannsynligvis vil være det mest selgende 360 spillet hittil ?

Og at de ikke tar inn GTA spill er jo blitt bortbevist av andre her så det er det ikke. Kan ikke forstå annet enn at de kutter ned satsingen på 360. Ikke noe rart i det.

Lenke til kommentar
Største fordelen er at du kan kjøpe et spill så ha det i 10 dager før du bestemmer deg om du skal ha det eller ta med det tilbake.

Kan velge om du skal ha pengene eller et nytt spill.

6780413[/snapback]

Nice... skulle ønske jeg kjøpte Ninety-Nine Nights på EB Games, gitt...

Skulle noen ønske å bytte N3 mot Dead Rising, er det bare å si ifra. :D (veldig sannsynlig, tenker jeg..)

Lenke til kommentar
Så hvorfor i svarteste negeren tar da ikke Elkjøp inn et stor-spill som Saint`s Row ? Fordi de ikke vil selge hva som sannsynligvis vil være det mest selgende 360 spillet hittil ?

Og at de ikke tar inn GTA spill er jo blitt bortbevist av andre her så det er det ikke. Kan ikke forstå annet enn at de kutter ned satsingen på 360. Ikke noe rart i det.

6780418[/snapback]

Ta det i en annen tråd. Her skal vi snakke om Saints Row og ikke om elkjøp kutter ned satsingen på X360. Noe som selvfølgelig de ikke gjør.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

6780418[/snapback]

Ta det i en annen tråd. Her skal vi snakke om Saints Row og ikke om elkjøpt kutter ned satsingen på x360. Noe som selvfølgelig de ikke gjør.

6780425[/snapback]

Annen tråd ? Det er jo snakk om hvor man skal kjøpe spillet, priser osv. Er jo da helt på sin plass å lure på hvorfor norges største kjede ikke tar inn spillet.

Lenke til kommentar

6780418[/snapback]

Must ... resist ... the urge ... to feed ... the troll...

Det ville være veldig rart om de kutter ned på 360-satsningen. Dette dreier seg kun om Elkjøp som 1. ikke har peiling og 2. de ansatte har ingen oversikt over hva som kommer og gidder ikke sjekke det opp ordentlig. Skulle ikke forundre meg om Elkjøp har hyllene fulle uti neste uke en gang.

Lenke til kommentar
Litt usikker på hva han (Staal) gjør i en tråd om inntrykk av et spill til xbox 360 når han helt åpenbart ikke spiller det eller bidrar i tråden om noe om spillet. Bare er her for å slenge løgner. Selger dårlig?? Kutter ned?? Like sannsyntlig som å si at de ikke kommer til å ta inn PS 3.

6780418[/snapback]

Kutt ut uttrykk som "svarteste negeren". :mad: Du utviser idioti av høy grad ellers, ingen grunn til å toppe det med slikt.

Og jeg skjønner fortsatt ikke hva du gjør i denne tråden. Virker som du leter rundt i alle Xbox 360 tråder for å kunne komme med små "stikk" med negative ting om Xbox 360. Om det er sant eller ikke, bryr deg ikke noe særlig. Bare du får gjort ditt.

Dette er en tråd om inntrykk og tips og help angående Saints Row. Når du ikke har Xbox 360, ikke spiller spillet og/eller poster relevant informasjon om selve spillet -men derimot kidnapper tråden for å spekulere i Xbox 360's undergang, så fatter jeg ikke at en eller annen moderator "dytter" til deg og vekker deg litt. Dette har du gjort i uttalige tråder - og du kommer unna med det.

Og videre, som sagt i min forrige post lenger opp så har jeg opplevd samme problem med store PC titler også hos Elkjøp. Så det er ikke noe Xbox 360 fenomen, saints row fenomen. og det dukker nok opp hos elkjøp også.

At du ikke forstår annet enn dine egne negative tanker er ikke overraskende. Du har vist din evne til forståelse såpass godt at jeg veit hva som kommer.

Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Annen tråd ? Det er jo snakk om hvor man skal kjøpe spillet, priser osv. Er jo da helt på sin plass å lure på hvorfor norges største kjede ikke tar inn spillet.

6780432[/snapback]

Staal... vær så snill. Sett på radiohead og gi utslipp for din ekstreme negativitet på naboens katt ellernoe. Det begynner å bli slitsomt for oss andre som fortsatt får en viss glede ut av konsoller og spill å stadig lese hvor forferdelig alt er.

Lenke til kommentar

6780418[/snapback]

Kutt ut uttrykk som "svarteste negeren". :mad: Du utviser idioti av høy grad ellers, ingen grunn til å toppe det med slikt.

Og jeg skjønner fortsatt ikke hva du gjør i denne tråden. Virker som du leter rundt i alle Xbox 360 tråder for å kunne komme med små "stikk" med negative ting om Xbox 360. Om det er sant eller ikke, bryr deg ikke noe særlig. Bare du får gjort ditt.

Dette er en tråd om inntrykk og tips og help angående Saints Row. Når du ikke har Xbox 360, ikke spiller spillet og/eller poster relevant informasjon om selve spillet -men derimot kidnapper tråden for å spekulere i Xbox 360's undergang, så fatter jeg ikke at en eller annen moderator "dytter" til deg og vekker deg litt. Dette har du gjort i uttalige tråder - og du kommer unna med det.

Og videre, som sagt i min forrige post lenger opp så har jeg opplevd samme problem med store PC titler også hos Elkjøp. Så det er ikke noe Xbox 360 fenomen, saints row fenomen. og det dukker nok opp hos elkjøp også.

At du ikke forstår annet enn dine egne negative tanker er ikke overraskende. Du har vist din evne til forståelse såpass godt at jeg veit hva som kommer.

Dr Peedee

6780465[/snapback]

Det at du mener jeg slenger dritt om 360 viser bare at du ikke er helt nøytral selv. Jeg derimot er det. Jeg kritiserer og snakker positivt om alle sammen. Får vel gå utifra ta det er Elkjøp som ikke har peiling da...

Lenke til kommentar

6780418[/snapback]

Dr Peedee

6780465[/snapback]

Det at du mener jeg slenger dritt om 360 viser bare at du ikke er helt nøytral selv. Jeg derimot er det. Jeg kritiserer og snakker positivt om alle sammen. Får vel gå utifra ta det er Elkjøp som ikke har peiling da...

6780477[/snapback]

Jeg trenger ikke være nøytral i en tråd som diskuterer ETT spesifikt spill (saints row) til EN spesifikk spillmaskin (xbox 360). Da ER det faktisk det som det handler om. Hvordan kan jeg opptre nøytral da?? Du er så fullstendig på sidelinjen, jaktende etter muligheter til å poste dine undergangstanker om Xbox 360 at du ikke oppfatter hva tråden handler om. Hvis du vil slenge dritt - start din egen tråd. Da dukker jeg kanskje opp igjen og motsier deg eller er enig med deg alt ettersom hva den tråden handler om. Men her i denne tråden - get lost.

Dr Peedee

Lenke til kommentar

6780477[/snapback]

Men.. det eneste du gjør er å kritisere. Er som å dra på kino med en som sier "kjeeeedeeeeliiiiig" hele tiden. Greit nok, men nå er det på tide å holde noe av kritikken for seg selv :yes:
Lenke til kommentar
Elkjøp tar ikke inn spill som gta osv

6780078[/snapback]

Elkjøp har ingen sånne skrupler, det er Expert det (og det er nå like greit, vanskelig å finne spillene dyrere enn der...)

6780111[/snapback]

husker på tv2 nyhetene en stund siden da vice city var ute ble det en stor diskusjon på at spille var altfor voldlig å bla bla å da sa Elkjøp at de ville trekke vekk slike spill fra hyllene :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt alle mine GTA spill på elkjøp hvertfall... :D

SKAL også kjøpe Saint's Row der! men det tar vel litt tid...

ikke f om jeg støtter Spaceworld med de prisene de har på nye spill *grøss*

6780198[/snapback]

Latterlig å si da, er Spaceworld generellt dyr nå liksom? Mulig de er det der du bor, men Spaceworld Megastore butikkene på Strømmen og Oslo kjører da ikke 699,- (599,- for Saints Row btw) for 360 spill. Selvom veiledene pris på Saints Row faktisk er 699,- så her er det snakk om å følge listepris og tjene penger, eller konkurrere med Hell-Kjøp, Hexpert og de andre elektronikk kjempene som har billige priser men verdens mest ignorante og misinformerte betjening.

Så før man begynner å disse Spaceworld for å ha grøssende priser på nye spill, burde du kanskje revurdere ditt nåværende bosted. Fordeler med flere butikker på samme sted vettu.

Skal man kjøpe spill går man til en spillbutikk der man får service og det er folk som bryr seg om spill bak kassa, jeg nekter å handle av de store mastodontene som bare lurer deg alikevel med lokkebiff.

6780316[/snapback]

Kan jo si at jeg bor på Smestad, så lokaliteten er det ikkeno galt med.

Reiser ikke oslo rundt, men har vært innom Spaceworld på CC Vest (dette er generelt et dyrt senter) og i Sandvika... Vet jo at i sandvika er det jo en del prispress på spill ettersom lefdal, elkjøp og computercity alle er i det samme området. Men hver gang er Spaceworld dyrest.

Greit det med at de kan mer om spill på Spaceworld enn på Elkjøp, men gosh... Jeg skal bare kjøpe det.. da trenger jeg faktisk ikke noe ekstra service...

men seff, kan alltids petale extra for service når det gjelder ting jeg ikke vet mye om men som jeg har lyst på og da drar jeg seff ikke til Elkjøp....

Over til noe annet...

Hvordan er folkets førsteintrykk av spillet?! (folk som kun har spilt demoen eller vil si noe genrerelt dritt er uinteressant)... :)

EDIT: Alper, jeg kjøpte San Andreas på Elkjøp i sandvika og det kom etter Vice City... Så hva elkjøp sier er noe helt annet enn hva de gjør... :p

Endret av tiiim
Lenke til kommentar
Hvordan er folkets førsteintrykk av spillet?

6780501[/snapback]

Postet mitt første inntrykk for en del sider tilbake hvis du vil lese den.

Kort fortalt. Helt herlig!

Liker du GTA sjangeren så er dette et must have spill

6780508[/snapback]

Vanskelig å konkurrere om hvem som har det morsomst, Avanore. Men for meg som aldri var noen GTA fan eller orket bruke så mye tid på de titlene, så er dette veldig veldig moro.

Det er så mye detaljer, små ting som skjer i bakgrunnen, historien m/voice acting, diskusjonene på radiokanalene... Jada jada jada... GTA hadde dette også. Synes Saints Row gjør det bedre og jeg synes også styringen av karakter, sikting, interfacet generelt er mere intuitivt og lettere. Samt grafikken er jo mye bedre (skulle bare mangle).

Dr peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...