Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått spillet i hus.

Tenkte vi kan ha denne tråden her oppe for vi som spiller Saints Row.

Tips og triks, hvor man finner bra ting osv

Skriv gjærne et inntrykk av spillet når dere har spilt litt :)

Pass på å være forsiktig at dere ikke poster ut phone numbers eller noe annet som kan være spoiler.

Det finnes cheats som du kan taste inn med telefonen.

Jeg poster ikke listen her men for de som har tenkt å bruke cheats i spillet vil ikke unlocke achievements og få poeng

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bare rukket og laget en fyr og spilt i 10 sekunder før jeg kan si med 100% sikkerhet. Spillet flyter DEILIG.

Ingen FPS drops eller noe som helst

Edit:

Har vært innom den sjappa der du starter og ikke noe som helst av FPS drops der heller

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Du gidder ikke å gå innom jobben din å fikse et eksemplar til alle oss på Gamer.no også?! :p

Noen spesielle forskjeller på spillet vs demoen?! fler biler, folk, stort?!, oooh.. gleder meg :D

6764191[/snapback]

Spillet er helt annerledes. Det er så mange flere type biler som kjører rundt her og mere detaljer av folk osv.

Spillet starter som demoen så har ikke kommet så langt ennå. Men jeg kan værtfall si at flyten er nydelig og forhold til demoen så virker det enda mere levende

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt ca 1 1/2 time og så langt er jeg strålende fornøyd. Dette er GTA på sitt beste.

Byen er kjempe stor. Det skjer alltid noe rundt deg. Det er ikke noe soner som må åpnes, du kan dra hvor du vil med engang.

Kartet har massemis av (?) merker som må åpnes.

Main storyen er satt opp slikt at du må ha en viss respekt for å ta neste og for å gjøre det må man ta noe som heter activities, som er på forkjellige steder på kartet. Hva du tar og gjør er helt opp til deg selvfølgelig.

Jeg har tatt noen der jeg måtte passe på en dealer mens han kjørte rundt og hentet pengene sine fra gaten. Hente noen horer for en pimp og laget trafikk kaos for en annen fyr. Når du har nok respekt kan man fortsette med main storyen.

Du øker også respect ved å kjøpe bedre klær og ha fete ting.

Ellers har du en telefon som du kan ringe opp når du vil og få hjelp av folk du "unlocker"

Jeg har 2 stykker inne på telfon lista jeg kan ringe opp hvis det blir for hett.

Har fått meg en kåk som har garasje. Der kan du stasje våpen, klær, hente inn penger som du har tjent osv.

Det som er tøft med telefonen er at i spillet skal det finnes flere telefon nummere som kan ringes for å få nye folk eller noe annet. Har ikke kommet over noen telefon nummere ennå.

Så langt innfrir spillet til de grader. Dette er et must have spill for alle som elsker GTA sjangeren.

Grafikken er helt nydelig. Dag og natt syklusen er flott og se på. Det kastes skygge på omtrent alt som er av objekter i spillet og den beveger seg etter hvor sola står

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...