RedWine Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Altså hvor er det jeg får kjøpt M2 kort .. 1 gig... finner det ikke noe sted, og det begynner å haste litt... Skal dra til Polen om 3 uker og har tenkt til å bruke K800i som kamera og Mp3 spiller.... Håper på svar så fort som mulig.. =) Lenke til kommentar
tinyy Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 De har det billig på nettet, se forsiden til amobil nå, der har de oversikt over alle minnekort!! Ikke alle har på lager da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) De har det billig på nettet, se forsiden til amobil nå, der har de oversikt over alle minnekort!! Ikke alle har på lager da. 6764045[/snapback] Hadde du gjort en grundigere "research", og SETT i Prisguiden, ville du sett at det ikke er en eneste av nettbutikkene i Prisguiden som har den på lager. Det står at det kommer enten innen 1-3 dager eller 7 dager ubekreftet. Men NÅR de får det inn igjen blir kanskje alle sendt ut igjen med en gang fordi mange har forhåndsbestilt. Endret 29. august 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 M2-minnekort på 1GB skal vi etter hva jeg kan huske ha på lager på min elkjøpbutikk, Storo i Oslo. Men siden jeg er hjemme nå kan jeg ikke si det 100%. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Har bare så vidt sett det på lager én gang hos én leverandør... Naturligvis var alt forhåndsbestilt. Mistenker også at det var gråimport, siden kun den ene leverandøren hadde det. Virker som om det er et leveringsproblem på verdensbasis. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Japp - kan bekrefte at det er 1gig M2-kort på lager på Elkjøp Storo i oslo, sjekket det da jeg var på jobb i dag . Kan dessverre ikke informere om pris da det vil være reklame, håper på forståelse for dette. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 telebutikken bergen har det og, sikkert de andre telebutikkene og. grunnen til at det er vanskelig å få tak i minnekortene er at norge/skandinavia ikke blir prioritert med å få minnekortene først. så mange butikker bestiller selv fra utlandet og ender opp med en meget dyr salgspris på minnekortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå