Cuneax Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Heisann Jeg har lagd en trailer til min kommende spillefilm, Emesis. Hva syns dere? Last ned Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Traileren var uklar i budskapet. Skjønner egentlig ikke helt hva filmen handler om. Få inn tekst eller trailerstemme som forklarer fort hva som er tagline for filmen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Jeg har forstått at det kan virke problematisk at handlingen ikke kommer tydelig frem i traileren. Jeg bestemte meg for å lage en annerledes trailer, som heller beskrev sinnsstemning og intensitet framfor faktisk handling. Beskrivelse av det visuelle, skuespillere osv... Annerledes og kreativt. Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Musikken passet sinnsykt bra. Skikkelig ukult stemning med de stemmende i musikken (Ulver?). Two thumbs up til denne traileren. Klippingen passet også helt fint. Bra intercutting. Tror jeg har kommentert den før .. Endret 14. oktober 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Musikken er lagd av Skinny Puppy og heter "Reclamation". Traileren ble lagd etter inspirasjon av selve låta, et konsept jeg syns er ganske interessant. Tror ikke filmen blir like intens som traileren, siden det er litt vanskeligere å få til i 75 minutter enn i 3 minutter. Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå