Gå til innhold

Flere bilder fra Gåsvær

Bjorhus

Anbefalte innlegg

Var sammens med Fulgu på denne flotte turen i den Nordnorske skjærgården, og slenger ut noen bilder. Var utrolig fint vær, noe de "innfødte" hevdet ikke skjedde hver sommer(!).

Korte kommentarer til bildene:

Bilde nr1, ble vel kanskje en klisje', veldig nasjonalromantisk, men dog :)

Bilde nr2. Syntes d var litt spesiellt med en død og en levende blomst på samme stilk.

Bilde nr3, Refleksjon av Fulgu i et av de små tjernene på øya.

Bilde nr4. Ment som et oversiktsbilde, hvorfor reise til syden når man har like fin, om ikke finere natur i nord? :p

post-105329-1156850040_thumb.jpg

post-105329-1156850072_thumb.jpg

post-105329-1156850089_thumb.jpg

post-105329-1156850176_thumb.jpg

Endret av Bjorhus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fine bilder du har her Thomas!

Kanskje kunne du ha tatt deg tid til å rette opp horisonten på ett par av dem, siden du elsker å hakke på meg for akkurat det :p

Synes fargene er fine på samtlige, og det siste bildet beskriver veldig bra stemningen og opplevelsen der ute, supert snapshot.

Blåklokken utgjør et ganske spesielt blomsterbilde med de dype fargene og den glinsende looken, og ikke minst den døde motparten.

Hadde ikke han idioten stått midt i det nestsiste bildet ditt hadde kanskje det også gjort seg.

Slik så foresten du ut fra andre siden av dammen:

post-81894-1156862286_thumb.jpg

Endret av Fulgu
Lenke til kommentar
Kanskje kunne du ha tatt deg tid til å rette opp horisonten på ett par av dem, siden du elsker å hakke på meg for akkurat det :p

Hehe, du veit d Marius, man må hakk på deg så fort anledninga byr seg :tease: Neida, skulle vel helst ha retta den opp, men må innrømme at jeg ikke la merke til det før du sa det :)

Men takk for tilbakemelding (=

Lenke til kommentar

Bildene er veldig bra. Jeg synest at nummer 1 og 3 falt spesiellt i smak. Nummer 2 likte jeg ikke så godt, muligens blomsten kunne skilt seg litt mer ut fra bakgrunnen.

Mye vakker natur i nord ser jeg, så jeg får vel reise dit et år det er dårlig sommer på Sunnmøre (noe det nesten alltid er).

Lenke til kommentar
Likte bilde 4, men syns det var litt uskarpt på en måte..

6773534[/snapback]

Takker for tilbakemelding:)

Jeg er enig i at bilde nr.4 kan være uskarpt, men som sagt, det va ment som et snapshot for å formidle været og stemningen :)

Lenke til kommentar

Likte veldig godt bilde 3 (gaasvar1 eller noe), elsker slike landskap. Personen ødelagde veldig, brøt veldig med landskapet på en negativ måte. De andre bildene virket litt sånn snapshottish ut, untatt blomsten da som jeg syns så ganske bra ut i grunn. Men ikke allverdens, likte hva du hadde gjort med bildet men trur det var noe i fasen før det som burde vært gjort anderledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...