Straydog Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Kjøpte meg dette høyttalersettet på Elkjøp igår Men fant ut at jeg kanskje har driti meg ut. Greia er at det er tre lydutganger fra subwooferen. En fra fronthøyttalerene, en fra bakhøyttalerene og en for centerhøyttaleren. Laptopen min har kun én lydutgang, og dermed vil jeg kun få lyd i fronthøytalerene+sub'en, mens bakhøytalerene og centerhøyttaleren forblir stille. Lurer på hvilke tiltak jeg kan foreta meg for å kunne kople til de resterende to jack-kabelene? Tror det blir vanskelig å sette inn et lydkort som støtter surround, men jeg lurte på hvorvidt det finnes en adapter av noe slag som kan gi meg muligheten til å plugge inn alle tre jack-pluggene? Noen som skjønner problemet mitt, og har en fiks løsning? Lenke til kommentar
narnold Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Du kan jo kjøpe et lydkort som du plugger rett i usb porten? eksempel: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=41032 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (Pirke pirke; du vil bare få lyd i front høytalerne, center og sub er på samme kontakt pirke pirke) Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 (Pirke pirke; du vil bare få lyd i front høytalerne, center og sub er på samme kontakt pirke pirke) 6765656[/snapback] Centerhøytaleren har egen plugg - jeg har ik akkurat samme modell som på bildet (fant ikke bildet i farta). Narnold: Gjorde som du sa, men sparte meg for litt penger ved å velge denne isteden => http://www.pixmania.com/no/no/78084/art/tr...html?srcid=1910 Gjør vel samme nytta, og jeg orker ik bruke altfor mye penger Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 har du fått testa litt med det eksterne Trust kortet, funker det bra? Hadde vært kjempeflott om du kunne poste litt erfaringer, er på utkikk etter surround høytalere til laptop selv om dagen (egen post på dette..) så kommer til å trenge et eksternt kort selv. Stoler selv mer på Creative enn Trust på lyd, men bra pris på Trust'n din så interessant.. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Det skal jeg gjøre! Regner med å ha den i hus over helgen Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Da har jeg mottatt den, og jeg kan ikke klage. Gir bra lyd, har ikke de største forutsetninger for å bedømme om hva som skulle vært bedre, så med andre ord; OK! Dessuten er jeg fornøyd med konfigurerings"programmet" som fulgte med, veldig enkelt å forandre på lydbildet, mixern, osv. Produktet anbefales! Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 høres bra ut Vet du om man kan stille inn forsinkelser (høyttaler avstand til sitteposisjon) og lydtrykk for hver enkel høyttaler(test toner) har fått tak i et 6.1 system, tingen er at sofaen står til venstre for skjermen jeg bruker så man sitter ikke rett foran fronthøytalerne.. Dermed trenger jeg noe for å stille lyden riktig, går det med programmet som fulgte med? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Det kan du ja! Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 kjempemessig! Har fått Logitech X-620 settet mitt i hus, jeg er litt usikker på om det vil fungere like bra sammen med Trust kortet ditt iom at det er et 6.1 system (en ekstra bakhøytaler). X-620 har en sort, en grønn og en orange/ferskenfarget plugg som går ut fra høyre fronthøytaler og skal inn i PC. Er det noe lignende pluggene dine? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Har tre minijacks i samme farge som går ut fra sub'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå