Captain_Nintendo Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Den dagen det kommer et fett spill til konsollen skal jeg kose meg masse. Men line-upen er trist som blakstad sammenlignet med høst line-upen til 360. Dead Rising og Saints Row foran Ridge Racer 7 og Warhawk takk... Gi meg MGS4 og Virtua Fighter 5 så skal det spillet til den store gullmedaljen! Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Noen som vet om det vil komme DVR på PS3? Altså Digital video recorder. Eller som en blue-ray opptaker Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det går rykter om at det kommer en eller annen løsning på det. Mener å huske det hadde noe med PSP-kompabilitet å gjøre.... Er for all del ikke sikker. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg og tørker støv fra den hver dag , vil ikke den skal støve vekk . Husker når jeg hadde PSP hvor lett den fikk fettmerker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå