Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 At de hadde triggers og guide-button er jo ganske gammelt nytt. Jeg bare håper de kommer med en annen kontoll i tillegg, en som er litt større og føles litt mer ergonomisk - har aldri klart å venne meg til Playstation-kontrollen. Nå skal det selvsagt nevnes at jeg aldri har brukt utrolig lang tid forran en PlayStation (ikke som aktiv spiller iallefall), men ender som regel opp med vondt i hendene av den. Uansett, Playstation 3 har et ganske sweet design, folk bør dog passe på å tørke støv av den - og jeg håper virkelig den kommer med slike hvite hansker. Lenke til kommentar
freke Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Er det noko form for vibrasjon i Wii-kontrollen, eller vil det bli eit problem i selskap med gyrosaken? 6766395[/snapback] Nei, det er vel bare noe tull sony fant for godt å si. Høres vel bedre ut enn 'vi ble saksøkt og tapte'. Uansett, det er rumble i wii kontrollen. Litt på siden: det er forskjell på rumble og force feedback. Greit å holde begrepsforvirringen på et minimum vel, slik at en annen stakkar ikke forventer at en håndkontroll kommer med force feedback, eller verre; utgivere kommer unna med å kalle rumble force feedback. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Du kunne ikkje tenke deg å forklare forskjellen når du først er i gang? Lenke til kommentar
freke Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Du kunne ikkje tenke deg å forklare forskjellen når du først er i gang? 6766602[/snapback] Force feedback: motorisert motstand, kan være retningsbestemt i f.eks ratt/bilspill Rumble: Generell risting, type vibrator ;-) Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Oooooh! Gleder meg til 17 November nå! Da skal jeg handle Gears of War Neida, denne maskinen så mye bedre ut design messig enn den gjorde på de andre bildene jeg har sett av den! Meget meget pen... liker også at den ikke har en diger PSU som x360 har, sliter faktisk med å få gjemt den med min nåværende TV benk. Men noe PS3 kjøp for meg kommer ikke på tale på mange år ennå. Den må først MYE ned i pris, og det bør komme en god del exclusive tittler jeg vil ha, for så lenge x360 gir meg akkurat samme morro'a for mye mindre pris ser jeg ikke poenget! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 hehe syns det var dritbra film. De måtte bruke silkehansker for å få lov til å ta på maskinen Den var rimelig pen da. Virkelig glinsende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Er så utrolig spennt på kjølingen til PS3 eg. Sony må ha lagt ned mye arbeid i heatpipe løsningene sine dersom de ønsker å holde støynivået nede samtidig som at konsollen ikkje skal fungere som sine likedesignede griller. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Er så utrolig spennt på kjølingen til PS3 eg. Sony må ha lagt ned mye arbeid i heatpipe løsningene sine dersom de ønsker å holde støynivået nede samtidig som at konsollen ikkje skal fungere som sine likedesignede griller. 6766955[/snapback] Den vil ikke bråke i det hele tatt. Har det noengang funnets en konsoll som bråker mye pga vifter og slikt ? Nei, vil ikke si det. Kun 360 som bråker noe for jævlig, og det er pga DVD romen. PS3 vil til sammenligning være botimot lydløs. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 hehe syns det var dritbra film. De måtte bruke silkehansker for å få lov til å ta på maskinen Den var rimelig pen da. Virkelig glinsende. 6766948[/snapback] Silkehansker og silkehansker. Grillvotter i mine øyne. Jeg sitter også med inntrykk av at intervjueren vet langt mer om PS3 enn han tyskeren som holder den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Om PS3 vil vere lydløs tror eg før eg får se det. Er ryktet sannt om at den er like lydlys som PS2 Sslim skal sony ha skryt altså. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Tviler den blir støyfri med RSX og Cell innenbords men siden det er nVIDIA som står bak så vil den være så støyfri som mulig med de komponentene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ser vel egentlig ingen grunn til at maskina skulle vere roligere fordi om Nvida står bak, noe eg har gått glipp av? Men uansett, eg tviler på den vil bråke like mye som 360`en sitt DVD-drev Men i og med at PSU er innebygget så opprettholder eg likevel ein viss skepsis. Lenke til kommentar
fei Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ahhh Bestilte min idag hos EB games på byporten, ble 1. mann på venteliste der så han sa jeg var garantert en konsoll. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Tviler den blir støyfri med RSX og Cell innenbords men siden det er nVIDIA som står bak så vil den være så støyfri som mulig med de komponentene. 6767568[/snapback] Nvidia er ikke noen garantist for støyfrie kort. Husker når 5-serien til Nvidia skulle bli lansert. Bråkte verre enn et fly som tar av. Det var masse opptak av det på nettet. Neida, den kommer nok til å høres. BR-drevet spinner saktere enn DVD så den bråker nok mindre enn 360 vil jeg tro. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 han sa at grunnen til at den var tyngre er på grunn av intergrert strømforsyning.. så sony bestemte seg for intergrert strømforsyning alikevel..på tross av varmen.. veldig rart faktisk.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 PS3 doesn't need power. It's powerd by love :!: Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ser vel egentlig ingen grunn til at maskina skulle vere roligere fordi om Nvida står bak, noe eg har gått glipp av? Han sikter nok til det store spriket i antall transistorer og varmeutvikling mellom GeForce 7900 og X1900 serien til ATi. Det samme vil nok gjelde for RSX og Xenos. Men hva PS3 sparer i varmeutvikling med RSX spørs nok om de ikke tar igjen med Cell og en intern PSU. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 hehe syns det var dritbra film. De måtte bruke silkehansker for å få lov til å ta på maskinen Den var rimelig pen da. Virkelig glinsende. 6766948[/snapback] PR-stunt.. så da tydelig at det var fingeravtrykk på den.. Tror han faktisk tørker bort en av dem. De som har tatt på den før har ihvertfall ikke brukt 'grillvotter'. Litt ironisk dette at han brukte grillvotter, da ps3'n har blitt sett på som en smørbrødgrill. Uansett, skikkelig bra design. Ser de har tatt etter 360 på kontrollern angående triggerne. Dette har jeg har jeg savnet på ps2 og har nok hindra meg i å kjøpt flere spill til den. Kommer til å se bra ut ved siden av 360' og Wii'n PS. Dual Shock har vel aldri hatt force feedback? den har vel bare hatt rumble, jeg har iallefall aldri merka noe motstand i den kontrollern. Og man trenger faktisk motor til rumble og. så vidt jeg er bekjent sitter det vel to motorer i dual shock 2. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Den er pen. "And you can use flash-sticks, jaa?" ^^ Da er det bare å vente og se hvordan den fungerer...og så evt prisfall før jeg bestemmer meg :s Tragisk han fyren som fortale altså....burde ha skaffa seg en mer profesjonell. For det var han jo ikke, uansett språk. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 hehe syns det var dritbra film. De måtte bruke silkehansker for å få lov til å ta på maskinen Den var rimelig pen da. Virkelig glinsende. 6766948[/snapback] PR-stunt.. så da tydelig at det var fingeravtrykk på den.. Tror han faktisk tørker bort en av dem. De som har tatt på den før har ihvertfall ikke brukt 'grillvotter'. Litt ironisk dette at han brukte grillvotter, da ps3'n har blitt sett på som en smørbrødgrill. Uansett, skikkelig bra design. Ser de har tatt etter 360 på kontrollern angående triggerne. Dette har jeg har jeg savnet på ps2 og har nok hindra meg i å kjøpt flere spill til den. Kommer til å se bra ut ved siden av 360' og Wii'n PS. Dual Shock har vel aldri hatt force feedback? den har vel bare hatt rumble, jeg har iallefall aldri merka noe motstand i den kontrollern. Og man trenger faktisk motor til rumble og. så vidt jeg er bekjent sitter det vel to motorer i dual shock 2. 6768009[/snapback] folk surrer vel litt med termologien her..force feedback er vel det man finner i ratt og joysticker..mens rumble er i konsollkontroller (unntatt ps3..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå