Mala Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 "Can we have a look at it?" "Hmm... yeah, just for MTV!" Bare jeg som la merke til den? 6764093[/snapback] Nei eg stusset litt på den eg også Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 hehe, la merke til det selv. La dere også merke til at han tyske sa "ja" i slutten av hver setning? hehe..."it is not as heavy as the old Duall Shock ja" bare et eksempel...hehe Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 He, he! La også merke til "jaa!", veldig sjarmerende ^^ Den ser lekker ut, ingen tvil. Skal jeg ha den, skal den være plassert i stående posisjon, for den ser absolutt best ut slik. Lenke til kommentar
freke Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 .....Og mangler force feedback....... 6763857[/snapback] Det hadde vel vært en revolusjon om de kom med force feedback i dualshock'en. Jeg tror det hadde blitt litt overkill kanskje men hehe Lenke til kommentar
texaco Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Likte måten man kan koble til en vanlig usb kabel og lade kontrolleren samtidig som man får spilt med den. Enkel og grei løsning Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Er det bare jeg som synes det ser ut som om høla til flashkorta er dremmlet ut? Endret 29. august 2006 av Fhj Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ser flott ut, men dei kunne fått tak i ein som snakka engelsk i staden for gebrokkent tyskengelsk. Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 mangler force feedback... ...men det jeg tenker er at det kommer vel en versjon med force feedbac etter hvert? (Eventuelt fra en annen produsent enn Sony?) Lenke til kommentar
freke Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 mangler force feedback... ...men det jeg tenker er at det kommer vel en versjon med force feedbac etter hvert? (Eventuelt fra en annen produsent enn Sony?) 6765418[/snapback] Lite trolig. Mulig det kommer 3. party med ruble, men ikke med force feedback, da det krever motor. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hvis ingen av spillene er laget for å støtte rumble, så kan vel ikke tredjepartskontroller rumble heller, kan de vel? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 "Can we have a look at it?" "Hmm... yeah, just for MTV!" Bare jeg som la merke til den? 6764093[/snapback] Nei eg stusset litt på den eg også 6764502[/snapback] Vel.. hvis dere ser nærmere på mikrofonen til reporteren, ser dere at GTtv er endel av MTV Network. Så jeg vil tro at denne mest sannsynlig også vil bli sendt på MTV etterhvert.. Lenke til kommentar
freke Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hvis ingen av spillene er laget for å støtte rumble, så kan vel ikke tredjepartskontroller rumble heller, kan de vel? 6765553[/snapback] Virker logisk. Men det er uansett mer sannsynlig at det kommer ruble enn force feedback. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Rumble i spill er ihvertfall satt meget pris på fra min side Last generation my ass Lenke til kommentar
nacho Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 OT: Når er det ca. passe å begynne si current-gen, this-gen, nå-gen eller lignende? (nei takk til sony-kommentarer om at next-gen begynner når de sier det) Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Rumble i spill er ihvertfall satt meget pris på fra min side Last generation my ass 6766299[/snapback] Jepp, rumble er kult. Føles veldig dødt å spille enkelte spill uten. F.eks. Fight Night og generelle slossespill trenger rumble. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Er det noko form for vibrasjon i Wii-kontrollen, eller vil det bli eit problem i selskap med gyrosaken? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ja nei eg prøvd å spille PGR3 uten rumble,for å spare på de sure batteriene tilbake den gang. Og det var litt matt for å si det slik. Kan vel egentlig ikkje se for meg FPS spill uten rumble,det må da vitterlig vere kjedelig. Men det er utrolig ka vi kan vende oss til egentlig Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Noen som har sjekka spillmagasinet idag? jeg må bare le! bra video Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Lite trolig. Mulig det kommer 3. party med ruble, men ikke med force feedback, da det krever motor. 6765439[/snapback] Rumble er da også "force feedback" sånn at man kan "føle" hva som skjer i spillet. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 så fin ut men jeg venter litt til prisen synker på den. forresten så er ie7 noe dritt,klikka når jeg lukket vinduet etter at jeg så videoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå