Straffa Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Her er over 5 minutter med video vi kan se PS3 konsollen på nær hold Synes de har hermet litt etter X360 med sølvstripen. X360 har sølvskuff på premium verisjonen og PS3 har sølvstripe i fronten på konsollen på 60GB verisjonen Er bare å sikle og se på herligheten for dere som gleder dere til PS3 Video Endret 29. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Fett! Man kan skru av og på konsollen via PS3 logoen på hånd-kontrolleren!! Vent litt.. det kan man jo på 360 også! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Syns forøvrig PS3 passer sølvstripen bedre den chromma skuffen på 360`en. Syns nemlig Core er penest ka 360 angår, blir litt for bling bling for min smak. Fettmereker 2k6! EDIT: Skulderknappene virker herlige. Det er godt Sony gjorde noe med dem ihvertfall,kansje de er bedre enn dem man finner på GC i tillegg Endret 29. august 2006 av Mala Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Den var fin den, sånn vil jeg ha! Må jo ha Gran Turismo når det kommer til PS3 også da Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Syntes de kunne valgt en annen til å fortelle om den. Virket ikke som om at han hadde så mye peiling egentlig. Men en pen konsoll. 5 kilo er vel omtrent det samme som 360 med strømforsyning? Har ikke veid. Liker slot-in funksjonen. Fingermerker fikser man med en mikrofiberklut. Tørker 360`en min hver dag jeg. Dyre ting vøttø. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 . Tørker 360`en min hver dag jeg. Dyre ting vøttø. 6763787[/snapback] Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøørd Function before fashion. Min 360 ser helt jævelig ut etter jeg har "bryti" den opp flere ganger (les skrudd den fra hverandre uten riktig verktøy tilgjenglig) Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Syntes de kunne valgt en annen til å fortelle om den. Virket ikke som om at han hadde så mye peiling egentlig. Men en pen konsoll. 5 kilo er vel omtrent det samme som 360 med strømforsyning? Har ikke veid. Liker slot-in funksjonen. 6763787[/snapback] Virket som han var innleid fra et eller annet selskap for å fortelle om PS3. Kanskje det var engelsken han sleit med og derfor høres det litt amatøraktig ut Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ah, herlig video. De nye skulderknappene så veldig gode ut, hele kontrolleren generelt er det ingenting å si på. Gleder meg til å prøve. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ah, herlig video. De nye skulderknappene så veldig gode ut, hele kontrolleren generelt er det ingenting å si på. Gleder meg til å prøve. 6763840[/snapback] Jeg tror den er for lett. Og mangler force feedback. Ellers er det lite å så. Men synes den nåværende PS2 kontrolleren er lett. Å det gir bare en billig "cheep plastic" feel til konsollen. Men skulderknappene og PS logoen var bra. Fynker fint på 360 så forventer at det vil fynke glimrende på PS3en. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ah, herlig video. De nye skulderknappene så veldig gode ut, hele kontrolleren generelt er det ingenting å si på. Gleder meg til å prøve. 6763840[/snapback] Jeg tror den er for lett. Og mangler force feedback. Ellers er det lite å så. Men synes den nåværende PS2 kontrolleren er lett. Å det gir bare en billig "cheep plastic" feel til konsollen. Men skulderknappene og PS logoen var bra. Fynker fint på 360 så forventer at det vil fynke glimrende på PS3en. 6763857[/snapback] Det glemte jeg faktisk, hadde tenkt å nevne det selv, at det var egentlig det eneste jeg reagerte på at de liksom framstilte det som positivt at kontrolleren var lettere. Jeg syns ikke den bør bli lettere enn ps2-kontrolleren. Da føles det billig, som du sa. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Vakker maskin:D Og kan trygt si at Sony utførte "chrome" bedre enn det MS gjorde. Chrome skuffen til 360 ødelegger utseende. Hvertfall på hvitt:) Kan nesten ikke vente til 17/11... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Vakker maskin:D Og kan trygt si at Sony utførte "chrome" bedre enn det MS gjorde. Chrome skuffen til 360 ødelegger utseende. Hvertfall på hvitt:) Kan nesten ikke vente til 17/11... 6763937[/snapback] Litt rart PS3 måtte kopierer akkurat det der. Hvorfor ikke finne på noe annet Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ja de kopierte det helt sikkert. De forbedret det kan man heller si! Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 "Can we have a look at it?" "Hmm... yeah, just for MTV!" Bare jeg som la merke til den? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Er ikke noe stor fan av selve designet på PS3'en, men digger at den kommer i svart. Svart passer litt bedre inn i "hjemmekino" oppsettet mitt enn det den hvite X360'en gjør. Jeg synes det er gigantisk forskjell på hvor godt PS3'en tar seg ut avhengig av om den er plassert horisontalt eller vertikalt. Den er i mine øyne milevis kulere hvis den står vertikalt. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg synest at PS3 ser bedre ut på videoen der enn den gjør på alle bildene som svømmer rundt på internett. Jeg er forresten litt overrasket over at Avanore har laget en post om PS3 uten å si noe styggt om den. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Skulle gjerne sett at den var ordentlig firkanta så vi kunne sette ting opp på den. Tror jeg vil få litt plassproblemer når jeg plugger den til 17/11. Men stilig var den Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Vakkert Rett og slett:p ser fram til 17/11 nu Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg tipper han presentøren slet litt med å ikke si "just like the Xbox 360, ja" når han viste funksjoner som trykkfølsomme skulderknapper og PS3-knappen. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 faen! Nå har jeg lyst til å forhåndssbestille! Tenkte jeg skulle klare å holde meg på matta til den var blitt litt billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå