danikri Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Kjøpte meg en nokia 6280 i juni. 3 uker senere leverte jeg den inn med problemer (støv, prob med ordliste slark, osv) Fikk telefonen igjen etter 2 uker med nytt FW men ellers ingenting. Hadde stadig de samme problemene + et par til. For 3 uker siden sendte jeg telefonen inn til rep nr 2 og da jeg ikke har hørt noe mer tok jeg i dag kontakt på telefon til serviceverksted. Da fikk jeg vite at de hadde prøvd å fikse telefonen min men uten hell. De har nå sendt telefonen videre til et verksted i Tyskland for å PRØVE å fikse den der. Spurte hvor lenge det ville gå før jeg fikk telefonen tilbake. Fikk da svar at det iallefall ville gå 2-3 uker, de hadde visst veldig stor pågang. Mens dette har pågått har siba utstyrt meg med en nokia 1101 som jeg er drittlei. Jeg kjøpte ikke en kamera og 3G telefon for å brenne inne med denne dritten her. Mitt spårsmål er om jeg har krav på å gå til siba og heve kjøpet, telefonen er jo i teorien på sin 3 service siden de ikke klarte å fikse i norge. Hvor mye dritt å vi mobilforbrukere måtte finne oss i?? Hjelp!! SIBA SUGER! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Kjøpte meg en nokia 6280 i juni. 3 uker senere leverte jeg den inn med problemer (støv, prob med ordliste slark, osv) Fikk telefonen igjen etter 2 uker med nytt FW men ellers ingenting. Hadde stadig de samme problemene + et par til. For 3 uker siden sendte jeg telefonen inn til rep nr 2 og da jeg ikke har hørt noe mer tok jeg i dag kontakt på telefon til serviceverksted. Da fikk jeg vite at de hadde prøvd å fikse telefonen min men uten hell. De har nå sendt telefonen videre til et verksted i Tyskland for å PRØVE å fikse den der. Spurte hvor lenge det ville gå før jeg fikk telefonen tilbake. Fikk da svar at det iallefall ville gå 2-3 uker, de hadde visst veldig stor pågang. Mens dette har pågått har siba utstyrt meg med en nokia 1101 som jeg er drittlei. Jeg kjøpte ikke en kamera og 3G telefon for å brenne inne med denne dritten her. Mitt spårsmål er om jeg har krav på å gå til siba og heve kjøpet, telefonen er jo i teorien på sin 3 service siden de ikke klarte å fikse i norge. Hvor mye dritt å vi mobilforbrukere måtte finne oss i?? Hjelp!! SIBA SUGER! 6763335[/snapback] du har ikke krav på noe mer forsåvidt, følgelig kan en diskutere om de burde omlevert pga alle feilene med denne modellen. Du kan ringe Nokia customer care og spørre dem om swap, da er den ferdig på en uke ca. Bare forklar saken skikkelig, så hører de kanskje. Og nei, er ikke 3. gangs service. Lenke til kommentar
danikri Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Kjøpte meg en nokia 6280 i juni. 3 uker senere leverte jeg den inn med problemer (støv, prob med ordliste slark, osv) Fikk telefonen igjen etter 2 uker med nytt FW men ellers ingenting. Hadde stadig de samme problemene + et par til. For 3 uker siden sendte jeg telefonen inn til rep nr 2 og da jeg ikke har hørt noe mer tok jeg i dag kontakt på telefon til serviceverksted. Da fikk jeg vite at de hadde prøvd å fikse telefonen min men uten hell. De har nå sendt telefonen videre til et verksted i Tyskland for å PRØVE å fikse den der. Spurte hvor lenge det ville gå før jeg fikk telefonen tilbake. Fikk da svar at det iallefall ville gå 2-3 uker, de hadde visst veldig stor pågang. Mens dette har pågått har siba utstyrt meg med en nokia 1101 som jeg er drittlei. Jeg kjøpte ikke en kamera og 3G telefon for å brenne inne med denne dritten her. Mitt spårsmål er om jeg har krav på å gå til siba og heve kjøpet, telefonen er jo i teorien på sin 3 service siden de ikke klarte å fikse i norge. Hvor mye dritt å vi mobilforbrukere måtte finne oss i?? Hjelp!! SIBA SUGER! 6763335[/snapback] du har ikke krav på noe mer forsåvidt, følgelig kan en diskutere om de burde omlevert pga alle feilene med denne modellen. Du kan ringe Nokia customer care og spørre dem om swap, da er den ferdig på en uke ca. Bare forklar saken skikkelig, så hører de kanskje. Og nei, er ikke 3. gangs service. 6763358[/snapback] Etter min mening så er forsøket på å reparere telefonen etter 3 uker i oslo min 2dre service. Når de da sender den videre til tyskland for 3 nye uker for å prøve på ny så er dette etter min oppfattning nytt forsøk på å fikse denne, derfor 3 dje service! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Kjøpte meg en nokia 6280 i juni. 3 uker senere leverte jeg den inn med problemer (støv, prob med ordliste slark, osv) Fikk telefonen igjen etter 2 uker med nytt FW men ellers ingenting. Hadde stadig de samme problemene + et par til. For 3 uker siden sendte jeg telefonen inn til rep nr 2 og da jeg ikke har hørt noe mer tok jeg i dag kontakt på telefon til serviceverksted. Da fikk jeg vite at de hadde prøvd å fikse telefonen min men uten hell. De har nå sendt telefonen videre til et verksted i Tyskland for å PRØVE å fikse den der. Spurte hvor lenge det ville gå før jeg fikk telefonen tilbake. Fikk da svar at det iallefall ville gå 2-3 uker, de hadde visst veldig stor pågang. Mens dette har pågått har siba utstyrt meg med en nokia 1101 som jeg er drittlei. Jeg kjøpte ikke en kamera og 3G telefon for å brenne inne med denne dritten her. Mitt spårsmål er om jeg har krav på å gå til siba og heve kjøpet, telefonen er jo i teorien på sin 3 service siden de ikke klarte å fikse i norge. Hvor mye dritt å vi mobilforbrukere måtte finne oss i?? Hjelp!! SIBA SUGER! 6763335[/snapback] du har ikke krav på noe mer forsåvidt, følgelig kan en diskutere om de burde omlevert pga alle feilene med denne modellen. Du kan ringe Nokia customer care og spørre dem om swap, da er den ferdig på en uke ca. Bare forklar saken skikkelig, så hører de kanskje. Og nei, er ikke 3. gangs service. 6763358[/snapback] Etter min mening så er forsøket på å reparere telefonen etter 3 uker i oslo min 2dre service. Når de da sender den videre til tyskland for 3 nye uker for å prøve på ny så er dette etter min oppfattning nytt forsøk på å fikse denne, derfor 3 dje service! 6763434[/snapback] du kan alltids prøve å argumentere for dette, men jeg tror ikke du vil få mehold i det. Hvis du absolutt skal ha noe å argumentere med, så kan du si at du krever heving/omlevering fordi det ikke virker som at de kan reparere telefonen. Uansett faller det meg som et mysterium at de ikke sendte den til Deltaservice som har forhøyet servicenivå, og som burde ha klart denne telefonen. Lenke til kommentar
danikri Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Er ikke et annet argument at det skal ta 6 uker for å få fikset en så og si helt ny telefor?? Er dette innenfor begrepet "rimelig tid"? Telefonen er jo utradert når jeg får den tilbake. :!: Endret 29. august 2006 av danikri Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Denne tråden er feilpostet da den handler om en forhandler samt verksted. Som det står å lese i dette forumet stenges feilposter, trådstarter bes opprette ny tråd i rett forum. Les dette om de ulike forumkategoriene. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=481821 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg