backup Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) På maskina har jeg både vb 6 og Visual Studio 2005 Standard Editon installert. Plutselig har følgende problem oppstått etter at jeg avinstallerte Visual Basic 2005 Express Edition: Når jeg starter opp vb 6 gui eller et hvilket som helst vb 6 prosjekt, da får jeg opp meldinga fra Windows Installer: "prepairing to install Visual Studio 2005 Standard Editon" og at jeg må sette inn Visual Studio 2005 Standard Editon CD'en. Heldigvis kan jeg klikke cancel på meldinga, og da kommer vb 6 opp. Håper noen kan gi løsningen på problemet slik at jeg ikke får den irriterende meldinga fra Windows Installer hver gang vb 6 startes opp. Endret 29. august 2006 av backup Lenke til kommentar
backup Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Problemet løst. Kjørte Microsoft Installer Cleanup Utility, i lista som kom opp, merka av Microsoft Visual Studio 2005 Standard Edition, klikka Remove og problemet var løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå