Gå til innhold

Rendring i Pinnacle - En sammenlikning

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å rendre en film i Pinnacle Studio 9 som .avi. Jeg valgte alternativet "Same as project", ettersom jeg trodde at det skulle gi maksimal kvalitet.

Dette ble resultatet:

bscap072ri1.jpg

Ser tydelig et mønster som har lagt seg oppå bildet.

bscap07201lg2.jpg

Jeg prøvde å rendre igjen, denne gangen med noe som heter Cinepak Codec:

bscap073yq8.jpg

Mønsteret er borte, men til gjengjeld tar det skandaløst lang tid å rendre. Dette er også ikke allverdens kvalitet (vises best på tekst).

bscap07302ol0.jpg

Hvorfor funker ikke "Same as project"? Burde ikke dette bli optimalt? Hvilken codec er best på kvalitet? Hvor finner jeg den i så fall?

Mvh

cun

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som vil gje best kvalitet er ukomprimert AVI, men det vil jo sjølvsagt ta veldig stor plass. Eit alternativ er HuffYUV som er tapsfri, men komprimerer so mykje at storleiken vert omlag halvparten av ukomprimert.

Elles so plar vanlegvis DV AVI vere bra nok, men ein skulle tru at Same as project tilsvarte DV AVI...

Skal du komprimere Emesis i eit anna program, eller skal du bruke Studio? Om det siste er tilfelle er det no berre å bruke t.d. XviD.

Lenke til kommentar

Jeg skal komprimere det i Studio, tror jeg. Veit ikke om noe annet alternativ.

Komprimere med XviD i Studio? Finnes det en slik codec som man kan "legge til" i Studio? Som du nok forstår, så har jeg veldig liten peiling på dette :)

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Det finst mange alternativ, men du kan sikkert gjere det direkte frå Studio om du installerer XviD-codecen, som kan lastast ned her. Den vil truleg verte lagt i codeclista saman med Cinepak.

Kva som gjev best resultat veit eg ikkje, og eg har heller ikkje oversikt over alle dei ulike innstillingane. Det er enklare (med tanke på innstillingane) å gjere det i AutoGK, men då må du fyrst eksportere frå Studio i DV AVI eller HuffYUV, og so komprimere den der. Det vil naturleg nok ta mykje lengre tid.

I AutoGK vel ein anten den storleiken ein vil den ferdige fila skal vere, eller kvalitet på ein skala frå 1 til 100. Du kan velge å komprimere lyden til mp3 og ein annan oppløysning på videoen om du vil det.

Lenke til kommentar

Nei, eigentleg ikkje. Virtualdub er i utgangspunktet eit enkelt redigeringsprogram, som vert mykje brukt til å komprimere video, ettersom det fungerer bra til det. AutoGK er ein enklare versjon av eit anna program (Gordian Knot) som er laga kun for komprimering av video. Dei kan gjere jobben begge to, men AutoGK gjer det mykje enklare.

Forresten, XviD er inkludert i installasjonsfila til AutoGK, so om du bestemmer deg for å bruke det, treng du ikkje laste ned den i tillegg.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg skal ærlig talt innrømme at jeg skjønner pent lite av dette, egentlig. Har installert XviD, men det dukker ikke opp en codec som heter noe tilsvarende i lista til Pinnacle. Jeg får opp denne listen:

komprimering01dm0.jpg

Har prøvd å komprimere med Indeo og PicVideo, men Indeo vises ikke i VLC og PicVideo gjør at videoen har utrolig forskjell i kvalitet i VLC og BSplayer, hvorav den ser OK ut i førstnevnte og helt forjævlig ut i sistnevnte (har aldri sett dette problemet før). Installerte Huffyuv, men aner ikke hvilken nytte det gjorde. Det la seg i System32, er det meninga at jeg skal starte det derfra? Gordian Knot er det mest uforståelige programmet jeg noensinne har åpna på pc-en :p

Så jeg lurer på: Hva skal jeg gjøre, steg for steg for å komprimere video fra Pinnacle Studio 9 på en best mulig måte?

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Har aldri brukt Studio, men det er no litt rart at XviD ikkje kjem opp om du har installert det... Dei gongene eg har installert HuffYUV (ved å høgreklikke på den .inf-fila og velge Install) har den kome opp i tilsvarande codeclister i PPro og Virtualdub. Har sett ein annan no nyleg som har fått opp både DivX og HuffYUV i Studio (men han hadde andre problem igjen).

Gordian Knot er litt komplisert ja, men AutoGK, nemnt over, er svært enkelt. Opne programmet, vel råfila som Input file, vel anten kvalitet på ein skala frå ein til 100 eller kva du vil storleiken på fila skal verte, vel oppløysning og lydkomprimering under Advanced settings, og sett i gang. Det vil truleg ta ganske lang tid. Råfila kan vere t.d. ukomprimert AVI eller DV AVI. Det er eigentleg det same, so lenge den har god kvalitet.

Redigert: Om det er den beste måten veit eg ikkje, men AutoGK gjev eit godt resultat, ganske enkelt.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Han har Studio 10 mens jeg har Studio 9, muligens det har noe med saken å gjøre? Men Pinnacle Studio er et skikkelig drittprogram. Siste gang jeg bruker det noensinne. For å bruke AutoGK må jeg jo første rendre et brukbart resultat fra Studio, noe som er den store kjernen i problemet her :wee:

Jeg rendra videoen som mpeg og da fikk det etter hva jeg ser ganske grei kvalitet. Tror jeg skal gjøre det isteden. Rendre scene for scene i Emesis som mpeg, så for å sette alle videofilene sammen i én film og deretter rendre hele greia som mpeg.

Hva tror du om det?

Endret av cun
Lenke til kommentar
Han har Studio 10 mens jeg har Studio 9, muligens det har noe med saken å gjøre?
Skulle ikkje tru det, men eg har som sagt tilnærma null erfaring med Studio.
For å bruke AutoGK må jeg jo første rendre et brukbart resultat fra Studio, noe som er den store kjernen i problemet her :wee:
Hehe, ja sjølvsagt.
Hva tror du om det?
Vel, å komprimere to gonger før den «endelege» komprimeringa slik vil vel gje ekstra kvalitetstap, men om det ikkje er so veldig synleg so gjer det jo ingenting.

Eit anna alternativ (kom på det akkurat no), som kanskje er litt vel tungvint, er å eksportere til tape -- då må du kanskje låne eit kamera med DV-inn og fordele filmen over to kassettar -- spele den over att på PC og komprimere den nye fila. Om filmen i so fall må fordelast over to kassettar, kan ein anten prøve å slå saman dei to med eit enkelt freewareprogram som gjer slikt (finn kanskje eit her), eller gjere komprimeringa frå Virtualdub.

Lenke til kommentar

Nå klarte denne n00ben endelig å få fram XviD i codec-lista. Resultatet ble uten det stygge mønsteret og temmelig likt videoen som var overført direkte fra kameraet. Ser ut som jeg kommer til å bruke den komprimeringen der, ja. Takk for hjelpen, incanus! :)

Lenke til kommentar
Jeg skal ærlig talt innrømme at jeg skjønner pent lite av dette, egentlig. Har installert XviD, men det dukker ikke opp en codec som heter noe tilsvarende i lista til Pinnacle. Jeg får opp denne listen:

komprimering01dm0.jpg

Ser det står DV Video encoder i listen din; har du prøvd den? Skulle tro det var det du prøvde først (same as project), men det kan jo være bryet verdt å prøve en gang til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...