Singh tha king Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Har sett på den telefonen og det ser ut som at den har bra med funksjoner of et nydelig utseende som er viktig! http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=2056 3.2Mpx 240x320 pixler skjerm 3G (ser ut som den har 2 kameraer) Men problemet er at jeg bare kan finne den på nettet. Har ikke sett den i butikken enda, men har ikke den vært lansert for veeeldig lenge sida? Takk for svar. edit: Q2 this year for the European market. okey, tror jeg blanda denne med en annen mobil. Vil den eventuelt komme med abbonnement fra tele2.no/elkøp osv.? Endret 29. august 2006 av Singh tha king Lenke til kommentar
Trezinez Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Mobilen har komt ut på salg div steder her i Norge, men bare få plasser har den inne til salg i per i dag. Jeg er en Samsung mann derfor blir denne tlfen i dag kjøpt :!: Altid likt Samsung, de har bra design å kan lage mobiler, skjermen deres er den beste på market mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå