Supernaut_ Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei, da jeg flytta hjem rett før sommerferien har det både vært posetiver og negativer ved det, et av de største negativene er musikk. Bor i rekkehus-leilighet med en gammel dame på den ene siden og en to nybakte foreldrene på den andre. Så planen er og få kjøpt meg en forsterker, et deilig headset å en vinyl spiller. Tenkte på å bare bruke pcen som forsterker men den driver vell ikke headset'et optimalt. Noen som har prøvd denne løsningen? Planen var at forsterkern kan holde til jeg flytter ut så jeg bare kan hive på to høytalere senere. Fin plan or gay? Pris osv får jeg finne ut av ettervært som jeg har fått spart litt. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg ville ikke brukt en pc som forsterker til venylspiller. Et stort poeng med venyl er jo at signalene er analaoge hele veien. Drar du signalet gjennom en pc blir signalene digitalisert og så gjort analog igjen. Tar du deg først bryet med å benytte venyl, ville jeg spanert på meg en god headset forsterker også. Stax leverer meget gode electrostat headset og forsterkere som sikker passer ypperlig til venyl. HIFI klubben solgte stax i det forige årtusen en gang. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Jepp, var sånn jeg tenkte. Stax leverer fra Japan? Ikke at det er no problem for meg, vilke andre HI-FI kjeder finnes det i Norge untatt HI-FI klubben? Angående forsterken skal det koples vinyl-spiller til, og en PC som skal brukes når jeg ser på film, spiller osv. Og såklart et deilig-headset. Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jepp, var sånn jeg tenkte. Stax leverer fra Japan? Ikke at det er no problem for meg, vilke andre HI-FI kjeder finnes det i Norge untatt HI-FI klubben? Angående forsterken skal det koples vinyl-spiller til, og en PC som skal brukes når jeg ser på film, spiller osv. Og såklart et deilig-headset. 6763224[/snapback] Du kan kjøpe Stax hos Lyric HiFi, www.lyrichifi.no/. Hvis du har muligheten, prøv 4040 kombinasjonen til 17500, det er noe av det mest fantastiske jeg noen gang har hørt. Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Så et brukt headset på hifisentralen i går : http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb2/YaBB...;num=1154372883 Stax hodetelefoner Classic System 2 kr 6500,- gi et bud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå