pooka2 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Jeg har flere maskiner i huset, alle er koblet opp til det trådløse nettet unntatt en maskin. Jeg får opp nettverket i boksen over tigjengelige nettverk, men når jeg prøver å koble meg til så får jeg opp en feilmelding: ( Kan ikke koble til det valgte nettverket. Nettverket er kanskje ikke lenger innen rekkevidde. Oppdater listen av tigjengelige nettverk og prøv å koble til på nytt ) Jeg har gjort dette, men ingen forskjell. Jeg har avinstallert driveren for det trådløse kortet, ingen forskjell... Jeg har en krypteringsnøkkel på selve nettverket, regnet med at jeg fikk opp en boks hvor jeg må taste inn dette når jeg prøver å koble meg til. Istedet så har jeg prøvd å forhånds-skrive det inn inne på "egenskaper for trådløse nettverkstilkoblinger" i boksen "foretrukne nettverk" - Hp omnibook 6100 - Actiontec PRISM Wireless LAN PCI Card På forhånd takk Endret 29. august 2006 av danna Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Oi, det ordnet seg helt plutselig, aner ikke hvordan men.. Rare greier..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå