Johan78 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Heisann:) Er ny her, men håper likevel at eg får litt respons:)! Har ein Audi A6 Stasjonsvogn 2003 Modell (130hk TDI/Multitronic kasse). Denne bruker ca 1 liter diesel/mila på kortkjøring,og eg kjører ikkje noe hardt . Har målt mange ganger. Har sjekka luftmassemåleren med VAG-com ,den virker ikkje ustabil. På langkjøring så kjører eg ca 300km på ein kvart tank, dvs ca 1200km på ein tank. Luftfilter&kupefilter bytta eg når eg kjøpte bilen i juli,men har ikkje bytta andre filtre. Servicen skulle vært kjørt i tyskland,men både luft&kupe filtrene var heilt tette (merkelig). Bilen har kjørt ca 110.000km nå , registerreim blei bytta på ca 100000km. Har dere noen forslag ? Takk på forskudd Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Heisann:) Er ny her, men håper likevel at eg får litt respons:)! Har ein Audi A6 Stasjonsvogn 2003 Modell (130hk TDI/Multitronic kasse). Denne bruker ca 1 liter diesel/mila på kortkjøring,og eg kjører ikkje noe hardt . Har målt mange ganger. Har sjekka luftmassemåleren med VAG-com ,den virker ikkje ustabil. På langkjøring så kjører eg ca 300km på ein kvart tank, dvs ca 1200km på ein tank. Luftfilter&kupefilter bytta eg når eg kjøpte bilen i juli,men har ikkje bytta andre filtre. Servicen skulle vært kjørt i tyskland,men både luft&kupe filtrene var heilt tette (merkelig). Bilen har kjørt ca 110.000km nå , registerreim blei bytta på ca 100000km. Har dere noen forslag ? Takk på forskudd 6762947[/snapback] Det var litt mye. Min 2000 2,5TDI TRIP Q, bruker mindre en det når jeg kjører. Kommer veldig ann på kjøremønsteret da.. dama bruker 1.05.. Lenke til kommentar
Johan78 Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Heisann:) Er ny her, men håper likevel at eg får litt respons:)! Har ein Audi A6 Stasjonsvogn 2003 Modell (130hk TDI/Multitronic kasse). Denne bruker ca 1 liter diesel/mila på kortkjøring,og eg kjører ikkje noe hardt . Har målt mange ganger. Har sjekka luftmassemåleren med VAG-com ,den virker ikkje ustabil. På langkjøring så kjører eg ca 300km på ein kvart tank, dvs ca 1200km på ein tank. Luftfilter&kupefilter bytta eg når eg kjøpte bilen i juli,men har ikkje bytta andre filtre. Servicen skulle vært kjørt i tyskland,men både luft&kupe filtrene var heilt tette (merkelig). Bilen har kjørt ca 110.000km nå , registerreim blei bytta på ca 100000km. Har dere noen forslag ? Takk på forskudd 6762947[/snapback] Det var litt mye. Min 2000 2,5TDI TRIP Q, bruker mindre en det når jeg kjører. Kommer veldig ann på kjøremønsteret da.. dama bruker 1.05.. 6763008[/snapback] Eg skjønner, men eg kjører heilt normalt. Dvs ikkje noe grisekjøring. Burde ikkje bruke 1liter da ? Blir jo for det meste kortkjøring, men eg syns at 1L er mykje. CVT kassene skal faktisk være rimelig drivstoff gjerrige om informasjonen på nettet stemmer. http://www.sae.org/automag/techbriefs_01-00/03.htm http://cvt.com.sapo.pt/why/why_cvt.htm Takk for responsen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå