Gå til innhold

Problemer med PopUp fra PartyPoker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har problemer med PopUp fra PartyPoker.com

Jeg bruker; Firefox med Adblock (samt FilterG?), Brannmur (Sygate Personal Firewall Pro), NOD32, samt Adaware og Spybot.

Har prøvd; CWShredder og HijackThis. CWS fant ingenting, og ikke HijackThis heller. Legger allikevel ved log fra HijackThis (scannet igjennom http://hijackthis.de/ )

http://hijackthis.de/logfiles/dd8b8ed3330c...2c80915865.html

Ikke kan jeg si at jeg har vært på noen "snuskete" sider heller.. Det er BARE PartyPoker som jeg har lagt merke til, som er et problem..

Kan noen hjelpe meg å bli kvitt denne irriterende saken?

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok sin tid dette her.. får se om det hjelper! :ermm:

Brukte vel en 6 - 7 - 8 timer på denne scannen.. Var jammen meg lenge.. Den fant 26 entry's og en 53 tracking devices, eller hva det sto..

Ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre nå.. jeg fulgte siden din.. og det siste som står er at jeg skal poste loggen min .. Hvor? Her?

Takker for hjelpen, uansett! :)

Var ikke så dyrt med den der Ewido.. er det verdt å kjøpe?

Har også lagt inn SpyWareBlaster..

..nå nå har jeg NOD32, Sygate, Spybot, Adaware, SpywareBlaster, Ewido Anti-Spyware, CCleaner, HijackThis, og CWShredder.. noe jeg mangler da? :whistle:

Lenke til kommentar

ja, Ewidologgen ser jo grei ut den; la swiffer i kne og alt mulig...

Så: Hvorvidt det er verd å kjøpe Ewido...

Meir hell program for å fjerna

seier eg, vert ei stjerna,

i att tykkje om kvar ei si'

ikkje legg i skuffa hjerna..

(Ingen mobbing, takk!)

Bernt K

Lenke til kommentar

Nå kom PartyPoker opp igjen! :wallbash:

hmm.. Er det slik at PartyPoker KAN komme opp på EN PC når jeg surfer med Opera/Firefox på EN ANNEN PC via "Eksternt Desktop" ?

For.. jeg har denne maskinen her (se signatur) som jeg har sjekket nå igjennom hele tråden.. Men, jeg har en "server-ting-PC" som jeg kjører og styrer via Eksternt Desktop!

..og den PC'n har jeg INGEN sikkerhet på.. bare brannmuren i SP2

Nå skal jeg ikke GARANTERE at PopUp'n kom akkurat når jeg gjorde dette nå.. Men, det var neimen ikke langt unna.. :dontgetit: ..det var når jeg

switchet tilbake til "denne PC'n" jeg først merket det, i hvert fall..

Men, er det Mulig? At et PopUp vindu kan sprette opp på maskinen som kjører "eksternt desktop", når PopUp'n EGENTLIG burde ha kommet opp på "slave PC'n" ?! :ermm:

Vil denne/signatur PC'n være infisert av den grunn!? Eller er denne fortsatt clean, siden det var på "remote PC'n" at sikkerhetsbruddet fant sted?

Takker igjen, folkens! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...